uk
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

Відкрити в Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

Показати більше
192
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-230 день
Архів дописів
ولی افسوس تورو خواستن دیگه دیره!

به و به و به 🫠🥰 @missinghalff

اگر کسی جویای احوالم شود میگویم : امن و امان ، رو به ویرانی

‏وقتی دیگه ذوقشو ندارم، اتفاق نیوفته بهتره.

تو جهان را بر من سخت کردی؛ بعید است خدایِ من بر تو آسان بگیرد.

دستامون که گره شه بهم سیل بغض ملت رها شه....😉 Beshmar👊😡 @missinghalff

ما سرانجام شبى، مست ومدهوش با بدن هاى به خون غلتیده، بر مزار نجس و نحس شما ميرقصيم!

مردای واقعی زن خوشحالی دارن بقیه مردا زن قوی دارن ! حرفی که باید میزدم رو زدم «تمام»

گفت : باورت میشه؟ تمام تلاش های این مدتم برای برداشتن آوار بوده من هیچی نساختم :)

یه قمار باز قهار میگفت: اونی که تورو فروخت نفروش مجانی بده بره ؛)

Homayoun Shajarian Yek Nafas Arezouye To.mp39.51 MB

من گفتم عیبی نداره ؛ ولش بعدش ذوقم کور شد، برق چشمام خاموش شد، من گفتم عیبی نداره، ولی تا دلت بخواد عیب داشت...💔

به جز خانواده هرچیزی رو که از دست دادی ، اگه درست زندگی کنه ، بهترشو به دست میاری...

خـودت را بسـاز تـا آدم امـنی شـوی بـرای روزهـایی کـه نمـی‌شـود بـه کـسی پـناه بـرد..

Mooooooo🖤ooooooood

آدم نمیفهمه، تا وقتی که میشینه برای یکی تعریف میکنه اونجاست که متوجه میشه چه فاجعه ای رو پشت سر گذاشته...🫠

آدم نمیفهمه، تا وقتی که میشینه برای یکی تعریف میکنه اونجاست که متوجه میشه چه فاجعه ای رو پشت سر گذاشته...🫠

🫠🖤

از اون ریمیکس خوباااا 🤤🥰 #ارسالی_شما #remix @missinghalff

قرار بود این موقع باشیم کجا...!!! ببین حالا کجاشیم...💔🖤 @missinghalff