uk
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

Відкрити в Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

Показати більше
192
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-230 день
Архів дописів
خیلی از پل هارو خودم به عمد خراب کردم که پام دوباره پیش بعضیا باز نشه.

زندگی اینجوریه که قوی‌ای، قوی‌ای، قوی‌ای، قوی‌ای، یهو یه آهنگ پلی میشه صدای شکستن استخوناتو میشنوی.

از اون ریمیکس خوباااا 🫠🥹🥰 #remix @missinghalff

اما هیچکس نمی‌داند که چه چیزهایی را تحمل کردم و دَم نزدم...

تو به اشک اجازه دادی توی چشم من بشینه تا غرورم و شکستم گفتی عاشقی همینه گفتی اما دل ندادی گفتی اما دل نبستی گفتی عاشقت نبودم ساده بودی که شکستی

به به به 😍😍😍 @missinghalff

از اون ریمیکس خوباااا 🫠🥹🥰 #remix @missinghalff

من یه مشکلاتی رو خودم حل کردم، که بعدا فهمیدم پدر و مادرا برا بچشون حل میکنن...😅

ولی راست می‌گفت؛ وقتی آدمی از چیزی غنی باشه فخر نمیفروشه آدم‌ها اندازه کمبودهاشون پز میدن...

از اون ریمیکس خوباااا 🫠🥹🥰 #remix @missinghalff

گفتم قوی‌ام و نمی‌شکنم دروغ گفته بودم قوی نبودم و شکستم بسیار هم شکستم...💔

مَن‌دِلَم‌نِمیخواست...💔

آدما مریضم کردن! اینجا همه اونایی که، نابِغَن بی‌کِسَن!💔

با تمام وجود غمگینم...🖤

‏متأسفانه نه مقصد مشخصی دارم نه از مسیر لذت می‌برم...👨‍🦯

و او باز هم در خلوت خود گریست چون می‌دانست زخم‌هایش خوب نخواهد شد...💔

#ارسالی_شما @missinghalff

🙋🏽‍♂️🙂💔

به به به 🥹🥰 @missinghalff

تا ابد حسرت اینکه همه چیز می‌تونست یه طور دیگه پیش بره به دلم میمونه.