uk
Feedback
Select PTE Channel

Select PTE Channel

Відкрити в Telegram

👥 گروه اصلی @selectptechat 📡 کانال اصلی @selectptech 👩🏻‍💻🧑🏻‍💻کانال تمرین @selectptepractice 🤖ربات NOVA 📺اینستاگرام https://instagram.com/select.pte 👤 ادمین گروه Mina Bandak 📱+98 910 271 3671 @SelectSupport

Показати більше
9 743
Підписники
-1224 години
-127 днів
+530 день
Архів дописів
سنتر میندی امتحان دادم    برخورد کارکنان خوب بود، جدا بودن کابینها آسایش کامل برای امتحان فراهم می ‌کرد، ۴ ماژیک خوب و پنکه کوچک برای تهویه هوا در فضای بسته کابین گذاشته بودن که با دلسوزی نسبت به خاموش نگه داشتن پنکه پر بخش اسپیکینگ هم تذکر دادن. سالن انتظار سنتر فضای کافی داشت و علاوه بر صندلی های انتظار، ۲ میز تک‌ نفره و قهوه‌ و پذیرایی ساده هم موجود بود نقاط ضعف این سنتر شامل دور بودن از مرکز شهر و کیفیت بد کیبورد بود. دکمه های کیبورد سفت و بلند بودن که تایپ رو سخت می کردن و احتمال خطا رو بالا می بردن. البته مدرس قبلا در این مورد راهنمایی کرده بود که در تمرین و آزمون ‌های ماک از موس و کیبورد اکسترنال ترجیحا قدیمی استفاده کنیم تا سر جلسه دچار مشکل نشیم اما کیبوردی که از قبل داشتیم کیفیت خیلی بهتری داشت و کیبورد سنتر تاثیر منفی قابل توجه در عملکرد من داشت معلم من خانم طالب زاده بودن که ایشون رو به دوستان توصیه می‌کنم هفته ای دو جلسه کلاس داشتیم و دوره دارای برنامه و سیلابس فکر شده بود و کلاس ها با کیفیت و لذت بخش بودند ایشون مدرسی توانمند و علمی با روش تدریس به روز هستند چون من جز شرکت در کلاس‌های خانم طالب زاده مطالعه‌ای نداشتم و فقط در حد حفظ کردن تمپلیت‌ های رایتینگ وقت گذاشتم، قضاوتی در مورد سطح سوالات یا تکراری بودنشون ندارم

6️⃣5️⃣➕ کارنامه‌ی عالی همراه پرتلاش گروه Select PTE که به درخواست خودشون اطلاعاتشون حذف شده 💎✨🎇🎆 🎉🎉🎉🎉🎉🎉 👍 دوست عزیز
6️⃣5️⃣➕ کارنامه‌ی عالی همراه پرتلاش گروه Select PTE که به درخواست خودشون اطلاعاتشون حذف شده 💎✨🎇🎆 🎉🎉🎉🎉🎉🎉 👍 دوست عزیزمون در مسیر موفقیت از راهنمایی‌های عالی و پشتیبانی استاد ناهید طالب زاده بهره بردند و موفق به کسب کارنامه +65 با Overall 70 شدند. 🌈☀️🥳🌟🍬 🔣 @Nahid_talebzadeh 🔠🔠🔠🔠🔠🔠 از طرف گروه Select PTE صمیمانه خدمت شما تبریک می‌گوییم. 🌷🌿 ده امتیاز مهاجرتی مبارکتون باشه 💌↗️ 🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺 🎙در ادامه تجربیات ایشونو که زحمت کشیدند و برای ما ارسال کردند با شما عزیزان به اشتراک می‌گذاریم. 🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺    💎Select Experts, Select PTE💎 ✨✨✨✨✨✨✨ #score #motivation #voice #کارنامه #انگیزه

+1
تجربه ی روز امتحان.m4a1.67 MB

پیشینه ی زبان.m4a6.46 KB

تاریخ آزمون و سنتر.m4a5.50 KB

🚩🚩🚩 کارنامه‌ی عالی خانم المیرا صفایی عزیز همراه پرتلاش گروه Select PTE 🚩🚩🚩⭐️ *️⃣*️⃣*️⃣*️⃣*️⃣*️⃣*️⃣ 🌈 المیرای عزیز با ب
🚩🚩🚩 کارنامه‌ی عالی خانم المیرا صفایی عزیز همراه پرتلاش گروه Select PTE 🚩🚩🚩⭐️ *️⃣*️⃣*️⃣*️⃣*️⃣*️⃣*️⃣ 🌈 المیرای عزیز با بهره بردن از تدریس عالی و راهنمایی‌های استاد ناهید طالب زاده موفق شدن به نمره هدفشون برسن و کارنامه +50 را کسب کنند. 💎⚡️👍😍🎆 🔣 @Nahid_talebzadeh 💫💫💫💫💫💫 المیرا جان از طرف گروه Select PTE صمیمانه خدمت شما تبریک می‌گوییم. ☀️💌 همیشه پرتلاش و موفق باشید. 🌱❤️ 🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺 🎙در ادامه تجربیات ایشونو که زحمت کشیدند و برای ما ارسال کردند با شما عزیزان به اشتراک می‌گذاریم. 🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺    💎Select Experts, Select PTE💎 ✨✨✨✨✨✨✨ #score #motivation #voice #کارنامه #انگیزه

✅ تجربه استفاده از تمپلیت‌ها، تکنیک‌ها و محتواهای آموزشی گروه Select PTE

Голосове повідомлення08:50

نحوه مطالعه و تلاش‌های شما برای تقویت هر یک از مهارت‌ها و تسک‌های اصلی آزمون

✅ نمره هدف مدت زمان مطالعه روزانه

✅ پیشینه زبان انگلیسی

5️⃣0️⃣➕ کارنامه‌ی موفق آقای ایلیا فتوت عزیز همراه پرتلاش گروه Select PTE 🤌💫🪩👏🎉 🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆 ✨ ایلیای عزیز در مسیر موفق
5️⃣0️⃣➕ کارنامه‌ی موفق آقای ایلیا فتوت عزیز همراه پرتلاش گروه Select PTE 🤌💫🪩👏🎉 🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆 ✨ ایلیای عزیز در مسیر موفقیت از راهنمایی‌های عالی و پشتیبانی استاد ناهید طالب زاده بهره بردند و موفق شدند به نمره هدفشون برسند. 💐🍀😍👏➕ 🔣 @Nahid_talebzadeh ✅✅✅✅✅✅ ایلیا جان از طرف گروه Select PTE صمیمانه خدمت شما تبریک می‌گوییم. 🌈🌷 با آرزوی موفقیت‌های روزافزون 🍀🍀 🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺 🎙در ادامه تجربیات ایشونو که زحمت کشیدند و برای ما ارسال کردند با شما عزیزان به اشتراک می‌گذاریم. 🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺    💎Select Experts, Select PTE💎 ✨✨✨✨✨✨✨ #score #motivation #voice #کارنامه #انگیزه

💥 Select PTE Webinar 💥 ➕ پنجشنبه ٢۴ آبان ماه 🔣 ساعت: ١٢:٠٠ با ما همراه باشید. ✅ موضوع: تحلیل پادکست عبارات اسمی، تحلیل گرا
💥 Select PTE Webinar 💥 ➕ پنجشنبه ٢۴ آبان ماه 🔣 ساعت: ١٢:٠٠ با ما همراه باشید. ✅ موضوع: تحلیل پادکست عبارات اسمی، تحلیل گرامری، معرفی کالوکیشن ها و ... 🌐 لینک گوگل میت برای ورود به وبینار: https://meet.google.com/jba-fhkg-sbg به امید دیدار شما 💐 #SelectPTE #PTETALK #webinar #Googlemeet

و راجع به ریدینگ هم متاسفانه برای من سخت بود واصلا تکراری نبود این سری ولی ازمون اولی دو سه تا تکراری بود و نکته مهم این که اصلا نمیدونیم چنتا RWFIB یا RFIB میاد پس بنابراین زمانو مدیریت کنید من به RFIB که رسیدم ۴ یا ۵ مین بودم و فک کردم اخریشه روش زیاد وقت گذاشتم و چون تسک بعدیشم single answer و زیاد نمره نداره گفتم مهم نیس ولی next که زدم و فقط ۱۳ ثانیه از وقتم مونده بود دیدم یه RFIB دبگه هست😣 که نرسیدم جواب بدم راجع به رایتینگ هم ۲ تا SWT داشتم که بکیش سخت بود و ازم انرژی گرفت و تازه با خستگی تایپ رسیدم به WE پس حواستون باشه شاید دوتا SWT بیاد در صورتیکه ازمون اول فقط یکی SWT داشت راجع به لیسنینگ هم wfd سخت بود چون صدای خود وویس انگار از ته چاه میومد و لهجه داشت و من که ۸۰ ۹۰ میزدم WFD هامو تو خونه نتونستم امتحان خوب بزنم حتما با volume های مختلف تمرین کنید در نهایت اول از خدای بزرگ ممنونم و دوم از اموزش ها و پیگیری های استاد طالب زاده که به من انگیزه دادن که تا نمره نگیرم نباید برگردم ایران و تشویقم کردن و خدارو کلی شکر که با وجود استرس زیادو تغییر شیوه نمره دهی ازمون تونستم ۶۵+ بگیرم و برای همه عزیزان ارزوی موفقیت دارم🙏🏼

و راجع به RL. هم همون template گفتم The lecture argued.. The lecture represented.. It is visible that.. are vital On the other hand,the speaker represented..which are important من همین تمپلیتو گفتم فقط سعی کردم موقع گوش کردن noun phrase به درد بخور دربیارم از متن هرچند متن RL امتحان خیلی سخت بود برای من اما چنتا خوب هم دربیاره ادم کار درمیاد به نظرم

اما نکته مهم اینکه من DI RL رو همون تمپلیت هایی که استاد طالب زاده گفته بودن رو گفتم فقط بیشتر روی محتوا های Pie chart یا barchart تاکید کردم یعنی همونطور که خانم طالب زاده گفتن جملات جنرال نگو مثل this picture is beautiful or this picture is very informative منم نگفتم در مورد DI همون templateیعنی in this picture we can see+ (محتوای بارچارت یا هرنمودار دیگه) From the picture we can see( محتوای بارچارت We can see different items such as (مثلا اگر چنتاکشور هست یا روزای هفته اونارو بگیم) کلا همین تمپلیت با محتوای واقعی و اطلاعات درون عکس سعی کنیم بگیم

ولی این وسط خبر اومد از ۴ نوامبر قراره human expert تصحیح کنه DI RL رو و من حقیقتا استرس گرفتم یعنی اولین ازمون ۳۰ اکتبر قبل تغییرات دومی ۶ نوامبر بعد تغییرات) ولی چون دیگه اخرین روزم بود در استانبول گفتم شانسمو برم امتحان کنم و استاد طالب زاده هم گفتن طبق تجربه بچه هایی که لب مرز ۶۵ یا ۷۹ نمره میارن دومیو میرسن به نمره دلخواه از لحاظی اعتماد به نفس داشتم چون دومین بار بود ازمون میدادم و کمی دستم بود چی به چیه ولی از اونور برای اسپیکینگ و DI RL استرس داشتم که این وسط حالا تا من خواستم دومین ازمون بدم اونم روز اخر در استانبول همین دیروزش خبر اومد توسط یه انسان هم تصحیح میشد.و من میشدم جزو اولین کسایی که قراره به روش جدید نمره دهی نمره بگیرن

جواب ازمون اولم اومد همون شب ۹ ابان که مبشه 30 اکتبر رایتینگ لیسنینگ بالای ۷۰ شدم ولی همون خرابی اسپیکینگ به خصوص RA روی ریدینگم تاثیر گذاشته بود (چون نصف نمره RA برای ریدینگ ه)و شده بودم ۶۳ ۶۲ جفتشو و خیلی ناراحت شدم که به خاطر استرس نتونستم 65+ بشم استاد طالب زاده منو push کردن که حتما تا استانبولی دوباره ازمون بده و من که روحیمو باخته بودم به سختی دوباره بوک کردم ولی واسه (6 نوامبر)چون تا ۱ هفته قراربود استانبول باشیم و من گفتم فرصت داشته باشم تمرین کنمو بعد برم ازمون بدم

به شخصه تصمیمم بود ۷۹ بگیرم و بیشتر زمان بذارم ولی چون کمی عجله داشتم مجبور شدم بعد ۵ ماه برم ازمون بدم و نمره ۶۵ بگیرم که بتونم امتیاز بگیرمو برم توی صف بر خلاف اینکه استاد طالب زاده هنوز اوکی نهایی رو نداده بودند برای امادگی ازمون دیگه ۹ ابان اولین ازمونمو دادم اینو بگم من به شدت ادم استرسی هستم که خیلی سخت میتونم زمان استرس کنترلش کنم (بنابراین اگر استرسی هستید واقعا یه فکری براش بکنید قبل ازمون) و همین استرس کارمو خراب کرد جوری که من موقع RA لرزش دست و صدا و تپش قلب شدید داشتم و موقع RS و DI هم همینطور بنابراین از همون اول متاسفانه من فهمیدم احتمالا خراب کردم ولی سعی کردم خودمو جمع کنم و تا اخرش خوب پیش برم از رایتینگ دیگه تقریبا نرمال شدمو استرسم کم شده بود ولی تمرکزم هنوز پایین بود

من روزی ۵ ساعت میانگین مطالعه میکردم حالا بعضی روزا بیشتر هم میشد و بعضی روزا اصلا نمیرسیدم بخونم ماک های Ape uni چنتا دادم شاید ۱۰ تا و نتایج اونا همه بالای ۷۰ بود و حتی ۷۹ شدم دادن ماک Apeuni فقط برا اینکه با حالت ازمون و ترتبب تسک ها اشنا بشید خوبه ولی شاید روز ازمون فرق کنه همه چی شاید ازمون اصلی سخت تر باشه شاید شاید هیچ سوالی تکراری نباشه (شایدم حداقل ۳ ۴ تا تکراری بیاد طبق تجربه)و شاید استرس تاثیر بذاره ولی کلا نمره من به شخصه فرق داشت با ماک های Apeuni درکل به نظر من اگر کسی بتونه کل سوالات Apeuni که درواقع سوالات کل ازمونای PTE هست رو بخونه یا حداقل بیشترشو تمرین کنه حتما میتونه تو ازمون موفق بشه چون احتمالا چنتا تکراری میاد و حتی اگر تکراری هم نیاد شما از قبل به همه نوع سوالش مسلط شدید

Select PTE Channel - Статистика та аналітика Telegram каналу @selectptech