uk
Feedback
FROMSOFTWARE

FROMSOFTWARE

Відкрити в Telegram

Everything About FromSoftware Firelink Shrine: @FromSoftware_Gp Our support team: Elden Ring: @satan_slayer Dark Souls Series & Bloodborne @satan_slayer Sekiro @FarhadSoofl Demon's Souls @FarhadSoofl NieR Channel: https://t.me/NieR_Automata

Показати більше
1 791
Підписники
-124 години
-267 днів
-8630 день
Архів дописів
فعلا زنده ایم تا بعد آزادی🤘✊

18 19 میزنیم بیرون ✊

photo content

Best Random Game Trio From reddit
Best Random Game Trio From reddit

Do you think we can see him at peace? . #berserk @fromsoftware

Sekiro – The Great Serpent Goes Wild

😭

photo content

بچه ها سلام .. قدیمیا منو میشناسن .. ولی جدیدا یه معرفی کوتاه بکنم از خودم .. پیر پسر گروه .. چهل سال سن و 15 سال سابقه کار در سی جی و کار با گیم انجین .. بازنشستگی اجباری و الانم دارم رو یوتیوب کار میکنم .. محتوای کانال بیشتر روی بازی های فرام سافتور هست و یک مقدار هم مانستر هانتر چون به نظر من سیستم کامبتش جالبه .. کاری که توی ضبط واکترو سکیرو کردم این بوده که با کالر گریدینگ color grading که یه کار تخصصی در سی جی هست ، ویدیویی که از بازی توی یوتیوب آپلود میشه از نظر کیفیت رنگ و کنتراست تا حد خیلی زیادی به فوتیج HDR نزدیک باشه .. یعنی چیزی که شما الان توی این ویدیو در یوتیوب می بینید تا حد 95 درصد همون چیزی هست که بچه هایی که مانیتور HDR دارن و بازی رو روی حالت HDR میزان ، توی مانیتورشون می بینن ... و این کار خیلی سخته .. کسایی این رو می فهمن که سی جی کار کرده باشن .. دلیلش اینه خود گیم انجین بازی ها یه مرحله color grading روی بازی انجام میده و بعدش خروجی رو از کارت گرافیک به مانیتور شما می فرسته .. من بازی رو به صورت 4K و روی حالت HDR خام با 10bit کیفیت رنگ به صورت فول کالر ضبط کردم و به سختی کیفیتش رو به جایی رسوندم که بعد از آپلود توی یوتیوب کیفیت رنگ و کنتراستش تا 95 درصد به فوتیج HDR برسه .. هیچ وقت نمیشه به صد در صد رسید چون بخشی از چیزی که در حالت HDR میبینید مربوط میشه به پنل مانیتور شما .. دوست داشتید بهترین کیفیت رنگ و گرافیک سکیرو رو ببینید ، حتما یه قسمت یا هر چقدر دوست داشتید از این واکترو رو تماشا کنید .. یوتیوب بلایی سر محتوای فارسی آورده که عملا کسایی که یوتیوبر فارسی هستن دیگه براشون نمی صرفه کار کنن .. کانال منم کلا مخاطبش انگلیسی زبان هست و اگر با آی پی ایران کسی ویدیو ها رو ببینه ، توی الگوریتم یوتیوب به ضرر کانال هست .. کلا انگیزه مالی ندارم از کار توی یوتیوب .. بیشتر برام حکم سرگرمی داره و اینقدر تا الان برای کانال هزینه کردم که هر چقدر یوتیوب بهم پول بده تا چند سال دیگه هم نمی تونه این هزینه ها رو برگردونه .. اگه دوست داشتید حتما ویدیو های سکیرو کانال رو ببینید توی یوتیوب .. کیفیت رنگش شما رو شگفت زده میکنه .. دهنم سرویس شده تا به این کیفیت رسوندمش .. فقط برای ضبط فوتیج خام از بازی به صورت HDR از کنسول خدا تومن پول کارت کپچر دادم ..

آخرین قسمت واکترو بعد از دیمن آو هیترت .. اون آهنگه که میگه اوس اوس اوس 🚶🏻🚶🏻🚶🏻
آخرین قسمت واکترو بعد از دیمن آو هیترت .. اون آهنگه که میگه اوس اوس اوس 🚶🏻🚶🏻🚶🏻

photo content

photo content
+5

photo content

photo content