uk
Feedback
➣↻𝐑𝐄𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄_𝐌𝐀𝐂𝐔𝐒𝐒🔞

➣↻𝐑𝐄𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄_𝐌𝐀𝐂𝐔𝐒𝐒🔞

Відкрити в Telegram

#دلنوشتـه😓 #تکستــ ✍ #موزیکـ🎧 #ازهمهـ_چیـــزوهـمہ_جـا🌎 #ازloveگـرفتهـ❤️ #تاDissلاو🚫 #حرفای_درک_بالا🔞👁🙊 #گیفـ_ها_ے_بامـزع🙃🤗 #حرفـ_دلـ_شمـاها🙊🙈 هـــــــدفـ ماراضـــــے بـودنـــــ شماستــــــ😌😘 جــــوین شـــو 👇🤙 @REVERSE_MACUSS ➣↻ѠEĿC♡M 🔞

Показати більше
292
Підписники
Немає даних24 години
-17 днів
+330 день
Архів дописів
امروز هجدهم بهمن است. یک ماه پیش، هزاران نفر، بی آن‌که بدانند، برای آخرین بار از خواب بیدار شدند، برای آخرین بار صبحانه خوردند، برای آخرین بار مادر خود را بوسیدند، برای آخرین بار با عزیزان خود حرف زدند، برای آخرین بار کار کردند، برای آخرین بار آهنگ گوش دادند، برای آخرین بار رویا بافتند، برای آخرین بار لباسی را پوشیدند، برای آخرین بار به پدر خود نگاه کردند، برای آخرین بار خندیدند، برای آخرین بار بند کفش‌های خود را بستند، برای آخرین بار گفتند:«نگران نباشید، مواظبم»، برای آخرین بار از در خانه بیرون رفتند، برای آخرین بار، مثل همیشه شجاع و شریف ماندند، برای آخرین بار به آسمان نگاه کردند، برای آخرین بار عاشق ایران بودند، برای آخرین بار امید داشتند، برای آخرین بار ترسیدند اما پا پس نکشیدند، برای آخرین بار کمک کردند، برای آخرین بار کمک خواستند و برای آخرین بار زیستند؛ و دیگر هیچ‌وقت بازنگشتند🖤🥀

#وطن#ایران
#وطن#ایران

زیادی قشنگه این پادکست💞 وقتتون بخیر امیدوارم روز خوبی داشته باشین @djmkk🥃❤️🥃

تو دنیای کنعانی زادگان و خلیل زاده هاا تو مهدی قایدی و وریا غفوری و رامین رضاییان و حامد لک و مهدی تیکدری باش

دلم می‌خواد… یه‌بارم که شده دنیا طبق دل من پیش بره، نه طبق عادتِ رفتن آدما. این آهنگ صدای خواستن‌هاییه که بلند گفته نشدن ولی عمیق حس شدن. یه دل پر از حس‌های نگفته که فقط با موزیک جرئت می‌کنه خودشو نشون بده. بعضی آرزوها ساده‌ان… فقط یکی باشه که واقعاً بمونه.

شبی از میان این همه صبر معجزه می روید ❤🤍💚✌

. ما بهش نمی‌گیم حملهٔ نظامی، برای ما اسمش کمک نظامیه. .

. فراوان ز ایرانیـان کشـتـه شد ز خون یلان کشور آغشته شد -فردوسی .

. روزی در تاریخ مینویسند که درد آنقدر گسترده بود، که اشک‌ها نمیدانستند؛ برایِ کدام نام، کدام شهر، کدام زخم ایران فرو بریزند. ❤️🤍💚👩🏽‍🦯 .

. امیدوارم اونایی که تا حالا آنلاین نشدند مشکل از اینترنتشون باشه.....😢 .

. ‏گیرم که فردا سپیده سر زند و روزگار به کام شود با غم آنها که برای ما جان داده اند چه باید کرد؟🖤😔 .

. ما روزاییو رو گذروندیم ک دیگه محاله اون آدمای سابق شیم... .

. خدا هیچکس رو شرمنده زنده بودنِ خودش نکنه... 😭 .

. سلام تو هرگروه هستید لطفا اعلام کنید لینک پیام طرح نقدینگی ۳ میلیون تومان از طرف پزشکیان رو باز نکنند . حسابتونو هک میکنن .این بلا سر خیلی ها اومده به همه اطلاع بدید.. .

🎆آغاز سال نو میلادی🎆 2025 🔜 2026 .

. کی می‌دونه که چند تا کوه رو شونه‌هایِ کی سواره؟ باهم مدارا کنیم.🫱🏽‍🫲🏽🤍 .

. ‏چرا موجودات دیگه مجانی زندگی میکنن ولی ما باید پول دربیاریم؟👀 .

. خدایی به مام بگید چطور انقدر با کلاس عطسه میکنید؛ آ پیتی س؟!! ما‌ عطسه می‌کنیم‌ شیشهٔ پنجره‌ها میان پایین...🤧 .