uk
Feedback
➣↻𝐑𝐄𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄_𝐌𝐀𝐂𝐔𝐒𝐒🔞

➣↻𝐑𝐄𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄_𝐌𝐀𝐂𝐔𝐒𝐒🔞

Відкрити в Telegram

#دلنوشتـه😓 #تکستــ ✍ #موزیکـ🎧 #ازهمهـ_چیـــزوهـمہ_جـا🌎 #ازloveگـرفتهـ❤️ #تاDissلاو🚫 #حرفای_درک_بالا🔞👁🙊 #گیفـ_ها_ے_بامـزع🙃🤗 #حرفـ_دلـ_شمـاها🙊🙈 هـــــــدفـ ماراضـــــے بـودنـــــ شماستــــــ😌😘 جــــوین شـــو 👇🤙 @REVERSE_MACUSS ➣↻ѠEĿC♡M 🔞

Показати більше
289
Підписники
Немає даних24 години
-27 днів
+430 день
Архів дописів
. ‏دنیا پر از آدماییه که تا وقتی چیزی تمام کمال در اختیارشونه، قدرش رو نمی‌دونن و حتی نمی‌بیننش. بعد که با بی‌توجهی خودشون یا هر چی از دستش میدن، با حسرت دنبال یه ذره ازش می‌گردند. فلذا به من چه، می‌خواستی حواست باشه .

. بزرگسالی اونجاست که حتی جواب سوال‌هایی که میدونی رو هم میگی "نمی‌دونم" تا مکالمه ادامه پیدا نکنه. .

. اگه بعد از هر دعوا فقط دلتنگی باعث می‌شه دوباره به‌هم برگردین، اون رابطه سالم نیست، چون دلتنگی به تنهایی نمی‌تونه ضامن پایداری یه پیوند باشه. تا وقتی راجع‌به مشکل‌ها گفت‌و‌گو نکنید و برای حل کردن اون‌ها اقدامی نکنید، چیزی عوض نمی‌شه، فقط می‌مونه یه چرخه‌ی بی‌پایان از قهر و آشتی. .

آدم‌ها؛ همدیگر را با کلمات به دست می‌آورند؛ و با رفتار از دست می‌دهند. ‎ .

‌ ‌ ‌‌ خسته کننده می‌شه برات همه‌چیز وقتی روح و جسمت اختلاف سنی داشته باشه . .

‌ آدم ضعیفی نبود، اما دیگر حوصله‌ی سختی ها را نداشت . .

‌ خوشا چشمی که خواند حرفِ دل را . .

‌ بگذار بگویند بَدَم خوش باشند، پُشت‌سر حرف زدن دلخوشی ترسوهاست . .

. کاش یاد بگیریم وقتی عصبی و ناراحت هستیم، چشممون رو روی خوبیای یک نفر نبندیم و برای خنك شدن دلمون هر حرفی به ذهنمون میرسه رو به زبون نیاریم و ننویسیم که بعد پشیمون بشیم، اون لحظه میگذره اما زخم حرف‌ها تا ابد میمونه! .

. آدم‌ها رو نه در سفر، نه در معامله به نظر من آدم‌ها ر‌و فقط در زمان دشمنی کردنشون باید شناخت نه با خودمون، با هرکسی کسی که آدم حسابی باشه در مقابل بدترین دشمنانش هم حداقل‌هایی از انسانیت و اخلاق رو رعایت میکنه. .

. میگن سکوت آدمیزاد بوی دلخوری می‌ده، پرحرفیش بوی دلتنگی من میگم وای به حال آدم دلخور دلتنگ، نه می‌تونه سکوت کنه، نه می‌تونه حرف دلشو به زبون بیاره... .

. ما نسلی هستیم که هیچ‌کس پشتش نبود و بازم ایستاد، چون چاره‌ای نبود. .

. ایرونی😍 .
. ایرونی😍 .

. ما وظیفه نداریم علت رفتارهای همه رو بفهمیم و قرار نیست هر حرف و عملی رو تحلیل کنیم اما این حق رو داریم که انتخاب کنیم تا بر اساس برخورد دیگران، دوست داریم چه مدل ارتباطی رو باهاشون داشته باشیم برای خودت تصمیم بگیر، تو تراپیست بقیه نیستی! .

. مراقب حرفایی که از دهنت در میاد  باش، چون اصلا نمیدونی چندبار توی ذهن یه نفر قراره تکرار بشه .

. انقدر حرص گذشته و آدم‌های اشتباه رو نخورید ؛ به قول فروغ‌فرخزاد : دلت را بتکان، اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین، بگذار همانجا بماند! فقط از لابه‌لای اشتباه‌هایت، یک تجربه را بیرون بکش، قاب کن و بزن به دیوار دلت! اشتباه کردن، اشتباه نیست، در اشتباه ماندن اشتباه است .

. دلت برام تنگ شده؟ زنگ بزن، فکر میکنی از دستت ناراحتم؟ بپرس، بنظرت من عوض شدم؟ باهام در میون بذار، هر قدمی از هیچکاری نکردن تاثیرش بیشتره. .

. آدما مسخره شما نیستن که هروقت خواستید بهشون ابراز علاقه کنید،هروقت خواستید پسشون بزنید. احساس دارن، شخصیت دارن، غرور دارن‌. اینکه میجنگن برای نگه داشتنتون نشونه خوب بودن تو نیست. نشونه ارزشیِ که اون آدم برات میزاره، اهمیتیِ که اون آدم بهت میده. یروزی به خودت میای میبینی هیچکس مثل اون دوست نداره. هیچکس اندازه اون نگرانت نیست. آدما اسباب بازی نیستن.همین... .