pineapple ➕
Відкрити в Telegram
حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw
Показати більше2 691
Підписники
-524 години
+27 днів
+2030 день
Архів дописів
2 690
الان تو تهران آدم نمیدونه
شیشه خونه چسب بزنه یا دنبال کانفیگ بگرده یا زیر میز بخوابه
2 690
زندگی تو ایران واقعا جالبه. همینجوری که نمیدونی آتش بس تموم شده یا صدای طوفانه یهو زلزله میاد که حوصلت سر نره.
2 690
Repost from عین الدوله
خدایا شکرت. یک ساعت پیش که داشت طوفان میومد الان هم که زلزله اومد. باز خوبه نزدیک آب نیستیم.
2 690
اون از رعد و برقا که صدا جنگنده و انفجار میداد، اینم از زلزله که انگار خونهات موشک خورده، زمین و زمان برای سکته دادن ما دست به دست هم داده 😆
2 690
بلاخره جواب اینکه اگه «یدونه تیر داشته باشی و بتونی فقط یه نفرو بکشی» اون کیه رو پیدا رو کردم
2 690
Repost from N/a
اتفاقا اونکاری که میگی محاله بکنم رو مجبور میشی که بکنی، آدمهایی از جلوی چشمهات میافتن که فکرشم نمیکردی، با آدمهایی ارتباط میگیری که فکرشو نمیکردی، جایی که فکرشو نمیکنی شکست میخوری، جایی که فکرشو نمیکنی برنده میشی. همهش همینه و برخلاف خیلیها که میگن دردناکه، بهنظر من شاید تغییر تنها بخش قشنگ زندگی باشه. آدمها اگر تغییر نکنن، زنده نیستن.
2 690
Repost from sahar🖤
این خودکشی هم گلدن تایم داشت، آدمیزاد هرچی سنش میره بالاتر بیخایهتر میشه، از یه سنی به بعد آدم حوصلهی مُردن هم نداره دیگه.
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
