uk
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Відкрити в Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Показати більше
2 693
Підписники
-624 години
-27 днів
+2230 день
Архів дописів
‏یهو دیدی موقع برگشت، موشک اسرائیل اشتباهی خورد به هواپیماشون! ‏صداشم اینجوریه " تِق خوار ..."

صب کار فرمام اومد یچیز گفت انجام بدم، همینجوری سر تکون دادم و گفتم باشه از اتاق رفت بیرون همکارمو مثه شیرفرهاد نگاه کردم و اینجوری بودم ها ای که گفتی یعنی چه؟

وای اصن یادم نمیاد کی‌ام چه برسه به این که کارم چیه و چیکار میکردم😭😂

ایشالا همه اینا بازی باشه که پاکستانیا وسط مذاکرات انتحاری بزنن 🙏🏼

مين‌وایل که نصف دنیا درگیر کوچلا هستن، ما درگیر کیرخریم اه کیر کیر کیر

Only sedaye bomb va moje enfejar can fix me

تنها امیدم برای ادامه زندگی اینه وسط مذاکرات یک بمب اتک بندازن رو کلم 🙏🏼

حقیقتا پشمام از سرعت و وصلیش 🦦

یاس فلسفی

Відеоповідомлення00:28

هیتلر زمانی که فهمید برلین فتح شده یه نامه نوشت که توش می‌گفت مادرجنده‌های کسکش اینترنت رو وصل کنید و کس ننه محسن چاوشی و محسن نامجو و کس ننه تمام اونایی که هنوز ماله می‌کشن و سیم کارت کیر دارن و اون پدرسگی که رفت وایساد ساز زد و تمام پدرجنده‌های که انقدر کیرمغزن این همه جنایت و کیری بودن زندگیشون رو نمی‌بینن و باز هم طرفدارتونن و سگ بشاشه توی این ایرانی بودن که با هر چیزی اولین کار اینترنت رو قطع می‌کنید مادرجندههگعتیا کسکش. خسته‌مون کردیم.

Repost from LOL
چقدر ناراحت کننده ست. شاید بپرسین چی که باید بگم همه چی دوستان.

Repost from LOL
چیزی که نمیکشتت یک سال بعد بهت پیام میده: Salam khobi? Khabeto didam omidvaram halet khoob bashe

‏بخدا دیگه پول ندارم، شما رو به پهلوی شکته خانوم فاطمه زهرا قسم اینترنتو وصل کنید.

خبر بد: ترامپ مودیه خبر خوب: ترامپ مودیه

😔 مرد ستیزیم حد داره

#ناشناس وا پس مرد ستیزیمان چه🤨

پس در نهایت هممون بدبختیم