pineapple ➕
Відкрити в Telegram
حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw
Показати більше2 685
Підписники
-324 години
-127 днів
+1830 день
Архів дописів
2 685
از دارک کمدی بودن قطع بودن اینترنت فقط اونجا که صدای انفجار میومد دسترسی به هیچی نداشتی مجبور بودی چنلای پیامرسانای خودشونو باز کنی که ببینی کجا رو زدن میدیدی نوشتن اکنون صدای انفجار در تل آویو:))
2 685
شعبههای بانکه نیمهتعطیل، اپِ بانکه باز نمیشه، سایتش اساماس ورود نمیده، خودپردازش پول نمیده، ولی اساماس «یادآوری پرداخت اقساط وام»ش راس ساعت ۸ صبح میاد.
گاو ما شیر نمیده، ولی ماشالا به شاشش....
2 685
ولی خب خاله نه تو کونم میکنه نه قطع میشه پشتیبانی هم داره 🙂↔️☝🏽 حداقل جای درست خرج میشه🤝
2 685
ای کاش کارمند نت بلاکس بودم
هر روز صبح پا میشدم یه ۲۴ ساعت دیگه میذاشتم روی تایم قطعی ایران، میرفتم میخوابیدم تا فردا
2 685
Repost from “ویراشکن”
ویراشکن ⚡️
اگه از این VPNهایی که وصل نمیشن خسته شدی، اینجا یه سرویس درست و حسابی پیدا میکنی.
سرعت بالا، پایداری واقعی
اون چیزی که این روزا واقعاً سخت پیدا میشه.
کانفیگ رایگان داخل کانال گذاشته نمیشه.🦆
اگه خواستی بگیری، مستقیم پیام بده:
@virashekan_admin
2 685
میزنن خایه میکنی، نمیزنن خایه میکنی، به اتفاقاتی که گذشت فکر میکنی خایه میکنی، به اتفاقاتی که قراره بیوفته فکر میکنی خایه میکنی؛ همهاش در حال خایه کردنیم.
2 685
ترامپ به انبیسی نیوز : ایران خواهان توافق است و من نمیخواهم به آن برسم زیرا شرایط هنوز به اندازه کافی خوب نیست.هرگونه شرایطی برای توافق با ایران باید بسیار قوی باشد.
ترامپ: تنها قدرتی که جمهوری اسلامی دارد و میتوان نسبتا سریع از آن جلوگیری کرد، کار گذاشتن مین یا شلیک موشکهای نسبتا کوتاهبرد است و وقتی کار ما با خط ساحلی تمام شود، دیگر آن قدرت را هم نخواهند داشت
ترامپ: از حمله وحشیانه جمهوری اسلامی به کشور های همسایهاش غافلگیر شدیم
ترامپ: تعهد ایران به رها کردن کامل هر گونه جاه طلبی هسته ای بخشی از هر توافق خواهد بود
نمیدانم مجتبی خامنهای رهبر جدید ایران زنده است یا نه
مجتبی خامنهای اگر زنده است باید کاری بسیار عاقلانه برای کشورش انجام دهد
شنیدم مجتبی خامنهای زنده نیست اما فکر میکنم این فقط یک شایعه است
M
2 685
دیگه نمیفهمم صدای در قابلمس؟اگزوز موتوره؟موشکه؟کمد دیواری همسایه بالاییه؟جن اتاقه یا جنگندهس فقط میدونم دارم کسخل میشم.
2 685
Repost from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
دلاوران گارد جاویدان،
به شما، به شجاعت و فداکاریتان درود میفرستم. در سه ماه گذشته، هزاران تن از شما در هستههای کوچک اما مؤثر در سراسر ایران جلوههایی درخشان از دلاوری آفریدهاید. آنچه شما کردهاید برای سدهها روایت خواهد شد. ملت ایران فداکاری شما و بهایی را که بهویژه در ۱۸ و ۱۹ دی برای آزادی میهن پرداختهاید هرگز فراموش نخواهد کرد.
به شما گفته بودم که کمک در راه است. اکنون آن کمک رسیده است.
از شما، دلیرترین و فداکارترین فرزندان ایران، میخواهم که بهعنوان نیروی پیشگام ملت، به هر شکل ممکن دستگاه سرکوب جمهوری اسلامی را، که اکنون از آسمان زیر ضربات سنگین است، بیش از پیش فرسوده و تضعیف کنید تا زمینه فروپاشی نهایی آن فراهم شود.
در نظر داشته باشید که این، فراخوانی برای تظاهرات خیابانی نیست؛ بلکه فراخوانی به شما، جوانان گارد جاویدان، برای وارد آوردن ضربههای هوشمندانه و مؤثر به سرکوبگران خسته و فرسوده است تا راه برای حضور میلیونی ملت ایران در خیابانها هموارتر شود.
در عین حال، حفظ جان خود را در اولویت قرار دهید چرا که حضور شما در نبرد نهایی برای حفاظت از سیل میلیونی جمعیت، لازم و ضروری است.
شما از تبار رستم و کاوهاید و دشمنان شما از جنس ضحاک. در این نبرد خیر و شر، میان نور و تاریکی، شما در سوی درست تاریخ ایستادهاید و امید و دعای یک ملت بزرگ بدرقه راه شماست.
بیصبرانه در انتظار روزی هستم که در نخستین شهر آزادشده ایران در کنار شما بایستم و با هم پیروزی نهایی را رقم بزنیم.
پاینده ایران،
رضا پهلوی
@OfficialRezaPahlavi
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
