pineapple ➕
Відкрити в Telegram
حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw
Показати більше2 699
Підписники
+724 години
+67 днів
+2630 день
Архів дописів
2 700
#ناشناس
سلام یلدا خوبی عزیزم؟همون سربازم که دیشب داستانو بهت گفتم یلدا تهران چجوریه اوضاع میخوام بیام تهران حال و هوام عوض بشه باز پاساژا اینا یا نه هنوز ...
2 700
دوباره میگم. #فیلترینگ به ما تحمیل شد، ولی #اینترنت_طبقاتی رو شما باید درخواست بدی یا ازش استفاده کنی.
در اولی قربانی ظلم بودی، در دومی یاور ظلم. و بین این دو خیلی فرقه.
2 700
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 وحشتناکه عزیزم
فقط تنها چیزی که منو اروم میکنه اینه که ما زنده موندیم به ی سری دلیل …
باید زنده بمونیم و خار اینارو بگاییم :(
نمیدونم
کی کجا چطوری
ولی زنده موندن ما خودش انتقامه ازینا
2 700
#ناشناس
یلدا دقیق ۱۰۵ روز میگذره از وقتی که بدترین روزای زندگیم گذروندم نمیشه گفت تموم شده هنوز باهامه اون حس من ۱۸ و ۱۹ دی ماه سرباز بودم بهم اسلحه دادن با تیر جنگی از اون روزا که به هزار بدبختی دعا میکردم که هرچی زودتر تموم بشه پاس نگهبانی بعد صبحش با حرفای حروزاده هایی که اینقدر میخواستن بیان تو صدا سیما کشتیم میگذره و این حس که اگه این مادر جنده های هزار پدر نرن باید دوباره از فرار برگردم و باهاشون خدمت کنم باید تو روی اون ارتشی حرم لقمه نگاه کنم که با افتخار میگفت تیر زدیم کشتیم چجوری با این اعصاب با این حال تا الان اومدم نمیدونم شاید وجوده خانوادمه ولی واقعا دیگه نمیتونم واقعا کم اوردم
2 700
با انگشت میشمرم دی، بهمن، اسفند، فروردین، اردیبهشت؟ این ماه ها کی گذشتن؟ پس چرا انگار ۱ ماه گذشته؟ زمان برام بیمعنی شده، هیچ خاطرهای ندارم دیگه.
2 700
یجوری لباس ورزشی خریدم که حداقل تا ۶ ماه روم نشه حتی یه روزو اسکیپ کنم چه برسه که بخوام کنسلش کنم ☺️😂😂
2 700
Repost from "ویراگو"
بابا کس مادرتون سقوط کنید دیگه.
محاصره کاملید، نفت نمیتونید بفروشید، اقتصاد عملاً فروپاشیده، ۴۰ روز با قویترین کشور دنیا تو جنگ بودید، شهرها حکومت نظامی، مشروعیت صفر، مردم میخوان تیکهتیکهتون کنن، رهبری که کل ساختار حولش شکل گرفته بود تبدیل به کص شده و پسرش معلوم نیست زندهس یا مرده. لیترالی هر بحرانی که میتونه برای یک حکومت اتفاق بیفته براتون افتاده و هنوز هستید.
مادرتون رو گاییدم.
2 700
استرس میگیریم چیکار میکنیم؟ پولای خودمونو بقیه رو به کس گاو میزنیم و بهشون کمک میکنیم پولاشونو راحتتر خرج کنن☺️
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
