uk
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Відкрити в Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Показати більше
208
Підписники
+224 години
+17 днів
Немає даних30 день
Архів дописів
بچه‌ها اگر میرید بیرون ۱. گوشی نبرید یا یه گوشی که توش محتوای سیاسی ندارید ببرید ۲. گوشی نبرید یا یه گوشی که توش محتوای سیاسی ندارید ببرید ۳. گوشی نبرید یا یه گوشی که توش محتوای سیاسی ندارید ببرید ۴. اگر به هر دلیلی بردید، چتای سیاسی‌تون‌رو پاک‌ کنید، و از چنلای سیاسی‌ای دارید لفت بدید و در کل اپا/پیامایی که توش سیاسی حرف زدید رو پاک‌ کنین

لایک خیلی راحت میتونست همونطوری که میخواست امپراطوری کنه ژاپن رو مستقل اعلام کنه و همه چی به خوبی و خوشی تموم میشد 😭😭😭

هنوزم نمیفهمم چرا لولوش بعد امپراطور شدن کاری کرد که همه ازش متنفر بشن

تموم شد راستی :(

نه مثل اینکه

نذاشت؟

پست بذاره منظورمه

چهار و نیم نبود مگه

ببینیم چیزی میاد

دو دیقه

واقعا نمیفهمم و درک نمیکنم که چرا اونطوری کرد اخرش

لولوش هم کیر کرد تو اعصاب ما خب مثل ادم توصیح میدادی چیشد که اینطوری شد دیگه الان اینهمه بگایی نمیشد همه هم ازت متنفر نمیشدن

خیلی مظلوم بود

سر مرگ رولو از همه بیشتر ناراحت شدم :((((

اخراشه 💔

قسمت بیست فصل دو هستم

YAY

میسوزم واقعا

اینستاش رو میبینم قلبم اتیش میگیره

الهی من بمیرم برای تو 😭😭😭