shooting st⋆r 🏳️🌈
Відкрити в Telegram
⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032
Показати більше207
Підписники
+124 години
+17 днів
-330 день
Архів дописів
بهرحال اینا که دارن مارو میکشن، من ترجیح میدم اگر قراره کشته بشم ایناهم با من کشته بشن
«فقط نفتمونو میخوان» عزیزممممم نمیدونستم شما ماه به ماه پول فروش و صادرات نفت ایران به حسابت واریز میشه ☹️
و بله فکر کنم همه میدونیم که اون ترامپ کله زرد املاکی پدو و نتانیاهو به مردم ایران اهمیت نمیدن و منافع خودشون براشون مهمه
«وای نه ولی سوریهای میشیم 🥺🥺» خفه شو 😭 حمایتای امریکا برای کره جنوبی آزادی اورده، وگرنه الان ما یدونه جمهوری دموکراتیک خلق کره داشتیم. بدون کمک امریکا الان فرانسهای وجود نداشت. آلمان، ژاپن، ونزوئلا، کویت و … همه و همه بخاطر کمک و حمایت امریکا الان آزادی دارن و به شکلی که الانن، هستن 😭
اینطوری نیست که بخوای بگی «جناب مهندس من از رهبری شما کمی ناراضی هستم و بهش انتقاد دارم، لطفا رهبری رو به شخص منتخب من واگذار کنید 🥺👈🏻👉🏻» و اونم بگه چشم و بره
«دوتا موشک نخورده جلوتون ببینید جنگ چطوریه و جنگ ترسناکه به گوه خوردن بیوفتید.» چرا خورده. تو جنگ دوازده روزه خورده.
ولی هنوزم موافق و منتظر یه حرکتی از طرف امریکام. شما چه بخواید قبولش کنید چه نه نمیتونید یه حکومت دیکتاتوری که پنجاه هزار نفر ادم رو تو دو روز مثل اب خوردن، بدون هیچ حسی، قتلعام و نسلکشی میکنه رو با هشتگای توییتری و شعار نوشتن رو دیوار عوض کنی. بفهمین اینو تروخدا.
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
