uk
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Відкрити в Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Показати більше
206
Підписники
+124 години
+17 днів
-330 день
Архів дописів
Відеоповідомлення00:02

زن زندگی آزادی و شیر و خورشید، هردو برای مردم ایران هستند و هیچ حزب سیاسی‌ای نمیتونه این دوتارو به انحصار بگیره.

که البته بازم تو مخه. میترسم بازم جوون بیگناه به قتل برسن:(

والا من احساس میکنم این فقط داره وقت میخره

🖤
+1
🖤

+8
«سخت هراسیده‌اید از دل یک رنگ ما.»

یا مثلا مردم توییت کرده بودن با دوستاشون میخوان برن

اخه فقط ایرانیا نیستن، توییتر دیدم خیلی از خود خارجیاهم گفتن که میخوان برن

تو مونیخ دارن میگن مرگ بر سه فاسد 😭😭 شادی امین الان رفته زیر پتو داره جیغ میکشه

Repost from N/a
Long live free Iran, Long live Iranians all around the world regardless of their skin color, dialect, or mother tongue ❤️

البته اگر بهمون بابت دوست داشتن کشورمون نمیگن فاشیست ما یه ابراز علاقه‌ای به مردم شریف ایران بکنیم

Repost from N/a
No love is stronger than the love one can feel for their people and land

و این در حالیه که خییییلی از #اون‌گروه امروز رو «تحریم» کردن گفتن نمیریم :)))

پشماممم

پلیس آلمان : احتمالا تا ساعات آینده جمعیت به ۴۰۰-۶۰۰ هزار نفر برسد!!!! • | #News • | @NewsNationIR

پشماممم

بیش باد 🩷

متاسفانه عرزشی‌ها و #اون‌گروه کیر شدن

حتی جاهایی که فراخوان نبوده