uk
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Відкрити в Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Показати більше
207
Підписники
+124 години
+17 днів
-330 день
Архів дописів
چندتاشم شبیه صدای تیر بود انگر

بابا امسال اصلا شبیه صدای ترقه‌های همیشگی‌شون نبود خیییلی بلندتر بود

بعد گفت جانم فدای رهبر گفتم ایشالا 🩷

یکی گفت الله و اکبر یکی دیگه داد زد کیرخر 🤣🤣🤣

اینجا دارن میگن مرگ بر دیکتاتور 🔥

فکر‌ کردم زدن 😭😭😭😭

شاشیدم تو خودم یک صدای ترقه‌ای اومد

این بچه رو به جرم تخریب اموال عمومی زندانی کردن هیچ جوره آزادش نمی‌کنن با باتوم زدنش سرش باز شده ، پرونده براش باز کردن و پرو
+1
این بچه رو به جرم تخریب اموال عمومی زندانی کردن هیچ جوره آزادش نمی‌کنن با باتوم زدنش سرش باز شده ، پرونده براش باز کردن و پروندش قاضی هم نداره لطفا تا جایی که می‌تونید نشر بدید فوروارد کنید چنلاتون استوری بذارید هرطور شده لطفا پخشش کنید #امیرسام_رحیمیان

Repost from N/a
اگه اجازه هست و فاشیست بی منطق حساب نمیشیم یه کس ننت حواله رهبر معظم و سپاهش و اصلاح طلب و مجاهد کنیم.

و میدونم خیلی غیرواقعیه و هیچکدومش اتفاق نمیوفته ولی 😭 مونده تو ذهنم

اسپویل قسمت پنجش ولی قسمت پنجش خانومه میره لازیک کنه بعد میمیره 😸

نمیدونم final destination رو دیدید یا نه

میدونید بیشتر بخاطر چی از لازیک میترسم؟

خیلی ممنون الان فقط همینو کم داشتم که ببینم
خیلی ممنون الان فقط همینو کم داشتم که ببینم

sticker.webp0.20 KB

بعد الان ویدیوهاشو تو تیک‌تاک میبینم خیلی ترسناکه

یادم نمیاد گفت نباید کلا نور بخوره بهت هفته اول یا فقط روز اول

میشه ولی فکر کنم چشات به نور خیلی حساس میشه سخت میشه واست و فلان

تا چند روز اولم گفت خیلی باید مراقبت کنی و اصلا به صفحه تلوزیون/اپ‌تاپ و … خصوصا نباید نگاه کنی

نمی‌تونیم سر یه پتیین رو بشوریم؟