uk
Feedback
Blockunity ™

Blockunity ™

Відкрити в Telegram

آکادمی Blockunity® ‼️به پیام های پین 📌 شده توجه کنید‼️ در این کانال دیدگاه شخصی نسبت اشتراک گذاشته می‌شود و توصیه مالی نیست. Founder: @Yasharsaljoughi ⚜️فعالیت آکادمی در حوزه امنیت بلاکچین ، فاندامنتال مارکت و تکنیکال بازار هست. ⚜️ Copyrights ©

Показати більше
3 577
Підписники
Немає даних24 години
-27 днів
-6130 день
Архів дописів
Repost from Trade_ams

#dune درباره Dune چندین بار صحبت داشتم که چقدر این سایت عالیه. توی این جدول میتونید معامله گر های pump fun رو ببینید. توی این
#dune درباره Dune چندین بار صحبت داشتم که چقدر این سایت عالیه. توی این جدول میتونید معامله گر های pump fun رو ببینید. توی این ماه فقط ۵ نفر بودن که بین ۵۰ تا ۱۰۰هزار دلار ساختن و صفر تا ۵۰۰ دلار حدودا ۱۴۳هزار نفر بودن در حالی که ۱۶۶هزار نفر تا ۵۰۰دلار متضرر بودند و ۲هزار ۶۰۰ نفر از هزار تا ۱۰هزار دلار ضرر کردند. 💠Blockunity

اگر ورود پول همچنان به ETF اتریوم ادامه دار باشه و رونق پیدا کنه عملا کمک میکنه که رونق به بخش DeFI اش برگرده از طرف دیگه با اومدن AI در حوزه دیفای ، کسب درامد از این بخش میتونه راحت تر و ایمن تر بشه. راه حل چیه؟ کسی که دنبالش باشه راه تعامل و دادن دستور به AI رو یاد گرفته و میتونه هوش مصنوعی رو کنترل کنه. چندین ماه هست که تاکیید کردم یاد بگیرید Prompt نویسی رو تا بتونید با هوش مصنوعی به درستی ارتباط بگیرید. هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو و عکس و صدا نیست.

#btc کلوز کندل ۴ ساعته بالای ناحیه 106,313 داریم و به این معنی هست که ناحیه مصرف و شکسته شد. تارگت بعدی میتونه 108,180 باشه. #نظر_شخصی

#usa بدهی آمریکا سقف جدید زد! حجم بدهی 36.21 تریلیون دلار هست. 💠Blockunity
#usa بدهی آمریکا سقف جدید زد! حجم بدهی 36.21 تریلیون دلار هست. 💠Blockunity

#xau #tether #gold #ton طلای توکنایز شده شرکت تتر بر روی بلاکچین TON راه اندازی شد. این راه اندازی به واسطه layerzero امکان پ
#xau #tether #gold #ton طلای توکنایز شده شرکت تتر بر روی بلاکچین TON راه اندازی شد. این راه اندازی به واسطه layerzero امکان پذیر شد. شرکت تتر اعلام کرده که 1:1 به ازای هر توکن xau یک انس طلای فیزیکی موجود داره. 💠Blockunity

#eth #etf بیشترین حجم ورودی همچنان برای بلک راک هست و بعد فدیلیتی. 💠Blockunity
#eth #etf بیشترین حجم ورودی همچنان برای بلک راک هست و بعد فدیلیتی. 💠Blockunity

#etf #eth #btc اوضاع ETF اتریوم بهتر شده و ورود پول بیشتر شده. از بیتکوین خروج سرمایه داریم. چند روزی هست که اتریوم ETF هاش م
#etf #eth #btc اوضاع ETF اتریوم بهتر شده و ورود پول بیشتر شده. از بیتکوین خروج سرمایه داریم. چند روزی هست که اتریوم ETF هاش مثبته. 💠Blockunity

روز همگی بخیر توییتر چک کنید: https://x.com/yasharsaljoughi/status/1929836508430635154?s=19

#btc #eth #xrp #sol #ton #bnb #sui نگاهی به کندل هفتگی و ماهانه بیتکوین و اتریوم بررسی اوضاع ETF ها نگاهی به اوضاع آنچین اتریوم ‼️دوستان دیدگاه ها نظر شخصی هست و خودتون بررسی انجام بدید برای نقطه ورود یا خروج و مدیریت سرمایه‼️ DYOR 💠Blockunity

لایو شروع شد

ترامپ: این تعرفه ها کار نمیکنند! گربه: تا حالا سعی کردی خاموش روشن اش کنی؟ 😂
ترامپ: این تعرفه ها کار نمیکنند! گربه: تا حالا سعی کردی خاموش روشن اش کنی؟ 😂

درود درود ۲ ساعت دیگه لایو هفتگی داریم

ته حساب نهنگ طمعکار! یک ساندویچ میتونه باهاش بخره! ۱۹دلار از ۸۴میلیون دلار باقی موند.
ته حساب نهنگ طمعکار! یک ساندویچ میتونه باهاش بخره! ۱۹دلار از ۸۴میلیون دلار باقی موند.

#overview نگاهی اجمالی به مارکت مارکت 💠Blockunity
#overview نگاهی اجمالی به مارکت مارکت 💠Blockunity

#usdt #tether دیروز کمپانی تتر گزارش از رزرو خودش ارائه داد که در این گزارش بیش از ۵۰ تن طلا ، +100هزار عدد بیتکوین و بیش از
#usdt #tether دیروز کمپانی تتر گزارش از رزرو خودش ارائه داد که در این گزارش بیش از ۵۰ تن طلا ، +100هزار عدد بیتکوین و بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار در خزانه امریکا در رزرو خودش دارد. گزارش درامدی خودش درسال ۲۰۲۴ هم ۱۳ میلیارد دلار بوده. 💠Blockunity

ایلان ماسک زیر پست توییتری اعلام همکاری xAi و تلگرام دورف کامنت گذاشته که هنوز قراردادی بسته نشده! انگاری دورف از جانب خودش اعلام کرده!

#xAi #Grok #telegram ویدیو معرفی 💠Blockunity

#ftx در تاریخ 30 ماه می ( دو روز دیگر) صرافی ورشکسته FTX قرار هست 5میلیارد دلار به صورت استیبل کوین به بدهکاران پرداخت کنه. پ
#ftx در تاریخ 30 ماه می ( دو روز دیگر) صرافی ورشکسته FTX قرار هست 5میلیارد دلار به صورت استیبل کوین به بدهکاران پرداخت کنه. پ.ن: قرار هست 5میلیارد دلار نقدینگی به مارکت تزریق بشه. سوال میلیون دلاری: کجا قراره سرمایه‌گذاری بشه؟ 💠Blockunity

#telegram #xai #grok گروک با تلگرام ادغام میشه! طبق اعلامیه تلگرام و ایکس ای آی، به مدت یک سال قراردادی ما بین این دو شرکت بس
#telegram #xai #grok گروک با تلگرام ادغام میشه! طبق اعلامیه تلگرام و ایکس ای آی، به مدت یک سال قراردادی ما بین این دو شرکت بسته شده که هوش مصنوعی ایکس ای آی قرار هست با تلگرام ادغام بشه. شرکت ایکس ای آی با پرداخت سیصد میلیون دلار نقد و 50% از درامد حاصل از فروش اشتراک xAI به تلگرام این قرارداد رو بست. نظر شخصی من این هست که یکم این مورد میتونه تاثیرات منفی توی حریم خصوصی کاربر های تلگرام بذاره. 💠Blockunity