uk
Feedback
بررسی روند بازار

بررسی روند بازار

Закритий канал

ما ز یاران چشم یاری داشتیم پر غلط بود آنچه می‌پنداشتیم ارتباط با مدیر : @Dr_Ehsan1369 ادمین تبلیغات : @Tablighcryptto

Показати більше
5 497
Підписники
+524 години
+457 днів
+5130 день
Архів дописів
جلسه مجلس امروز البته بدون حضور حمید رسایی که دعوت کرده بود😂😂😂
جلسه مجلس امروز البته بدون حضور حمید رسایی که دعوت کرده بود😂😂😂

طلا گرمی و صندوق‌های طلایی خط روند نزولی را شکستند اما دلار همچنان خیر... همه چیز به امشب بستگی داره آیا مجددا درگیری نظامی داریم یا دوشنبه سه‌شنبه برای دور بعدی مذاکرات آماده شویم... جنگ مجدد یا صلح پایدار مسأله این است؟! @ravandbazaar1403

تشر نوید خاندوزی به نچسب‌های بازار اما لازم است باز هم بیان کنیم و البته این بار کمی صریح تر صحبت می‌کنیم... روی صحبتمان ابتدا با عزیزان و اهالی نه خیلی دلچسب بازار است که فکر می‌کنند با متوقف کردن و متوقف شدن روند رشد بازار دارایی آنها در مثلاً صندوق‌های طلا رشد می‌کند دانشمندان!! ریزش اینجا رشد آنجا را به همراه ندارد این خانه را ویران می‌کنید و آنجا آباد نخواهد شد. اینکه از بازار جا مانده یا سرعت رشد آن شما را آزار می‌دهد بحث دیگریست انقدر در گوش سیاسیون نخوانید که بازار هیجانی شده کمی با عدد و رقم صحبت کنید چرا از سرعت رشد سایر دارایی‌ها حرفی نمی‌زنید و آنجا همه لال هستند به بازار سرمایه که می‌رسد همه نطقشان باز می‌شود.؟! ✍نوید خاندوزی بتاسهم @ravandbazaar1403

آماده باشید میخایم گردن دلارو بشکنیم

ظاهرا ۵ نفتکش به سلامت از جنوب تنگه هرمز وارد خلیج فارس شدند @ravandbazaar1403

. حالا شستا دیگه در حال خرید روپوستی هست!!! @ravandbazaar1403

. جالبه همچنان اقبال بازار به سهامی است که رشد کرده و سهم رشد نکرده قفل صف فروشه!!! بازار به ارزندگی می‌اندیشد نه قرمز و سبز بازار!! @ravandbazaar1403

Repost from N/a
شپنا 3.3 همت حجم زد و باز هم صف خرید شد واقعا حجم‌ها عجیبه و این خریدار کیست در نوع خودش جالبه... لینک عضویت کانال

. مثبت سنگین صندوق‌های طلا و نقره پس از موشک‌بازی‌های دیشب!!! @ravandbazaar1403

. کسانی‌که اسمارت مانی کار کردند چارتی از شاخص‌کل دارند بفرستند خودم به ی تحلیل عجیبی رسیدم می‌خوام ببینم چقدر تطابق داره با واقعیت یا سوگیری تأییدی من در جهت صعود هست؟!؟!👇👇👇 @Dr_Ehsan1369

شستا را به عنوان نمونه در نظر بگیرید هر چند دقیقه یک بار ۲۰۰ میلیون از صف فروشش می‌خرند ولی کامل نه!!! @ravandbazaar1403

. بازار را ی جوری زیرپوستی می‌خرند که تا آخر بازار فرصت خرید داشته باشند خیلی نامردیه!!! @ravandbazaar1403

#شاخص_کل: 5,076,355 🔴 (‎-1.9%) #شاخص_هم‌وزن: 1,317,486 🔴 (‎-1.5%) #ارزش_معاملات_خرد: 28,335 #ورود_پول_حقیقی: 🔴 ‎-6,770 #ورود_پول_هوشمند: 🔴 ‎-7,401 ارقام به میلیارد تومان ✍ی موج خرید ده همتی دیگه نیازمندیم!!! @ravandbazaar1403

من اگر جای بازارساز بودم ی تغییر لیدری از شپنا به شبندر یا شتران می‌دادم تا نظم بازار حفظ بشه... @ravandbazaar1403

. تتر هم از 171 هزار تومان عبور کرد بزن که خوب می‌زنی!!! @ravandbazaar1403

. دالرزززز مجددا اومد ۱۷۰ هزار تومان... @ravandbazaar1403

. 13 و 14 و 15 تیرماه به دلیل مراسم خاکسپاری بورس تعطیل خواهد بود. @tablobaziii

این بدردنخور که اسمش هست رایان هم افزا و سیستم معاملاتی اکسیر رو ساخته، سازمان بورس و چند میلیون سهامدار رو گروگان گرفته و پدر ملت رو درآورده. جالبه که یکی هم نیست بهش بگه بالا چشمت ابروئه! یه سیستم دو زمان باید کار کنه، مگرنه بقیه اوقات که فشاری نیست. اما این سیستم فشل که رایان هم افزا کرده تو پاچه ملت، نه وقت خوب بازار جوابه، نه وقت بدیش. و وقتی لازمش داری از دسترس خارج میشه. کار ندارم که حتی ممکنه عمدی تو‌ این کارشون باشه اما حداقل سازمان باید این انحصار رو از اینجور شرکتها بگیره و بده چارتا شرکت معتبر تا رو سیستم های معاملاتی خوب کار کنن. راه دیگه هم اینه که خود کارگزاریا که ماشالله وضعشونم خوبه بدن یه سیستم معاملاتی براشون درست کنن. انحصار این مملکت رو برداشته، یه گوشش هم بورس و سیستم معاملاتی! ✍سالار صفایی @ravandbazaar1403

نکته مهم کار حقوقی ترساندن و خریدن در صف‌های فروش و ایجاد ولع و طمع و فروختن در صف‌های خرید است چنانچه این موضوع را بفهمیم 90 درصد مشکلات معاملات ما حل می‌شود... ✍احسان اصفهانی @tablobaziii

. یک سوم ارزش معاملات بازار گروه پالایشی بوده است؟!؟!بسیار عجیبه... @ravandbazaar1403

بررسی روند بازار - Статистика та аналітика Telegram каналу