| تَـفَـحُّـــــص🇮🇷 |
Відкрити в Telegram
تمجیدی اگر بود ، در دل نگهدارید و بدیای اگر دیدید، برای هدایتم دعا کنید. _به نیت شهدای قطعه ۵۰ کانالِ ایتا https://eitaa.com/tafahuus
Показати більше9 630
Підписники
-124 години
-187 днів
-14830 день
Архів дописів
با اسلحه آمریکایی کشته میشویم !
با جنگ های آمریکا آواره میشویم !
با تحریم های آمریکا فقیر میشویم !
و آمریکا نگران حقوق بشر ماست، نگران آینده بچه های ماست، نگران آزادی های ماست..!!
ولی هنوز چهارپایان مزرعه باور دارند آمریکا خیرخواه ماست ...
چطور میشه به توافقی خوشبین بود که رهبر شهید و رهبر رشید موافقش نبوده و نیستند!
چندین کشور رو با هواپیما رد کنی بری سوئیس خطری نداره ولی مجلس رو توی کشور خودت باز کنی خطرناکه...🦦
Repost from عـــیّار
بیشتر از اینکه نگران این باشن که حرف رهبری اجرا نشده، نگران افشا شدن اطلاعات طبقهبندی شدهان. خیلی خوبین خدایی.
مدیر شبکه خبر استعفا شد و میخوان برای نبویان پیگیری قضایی کنن
ولی ما یادمونه تو مناظرات ریاست جمهوری ظریف نمودارهای جعلی به مردم نشون داد و رای جمع کرد
ولی پیگیر قضایی نشد
دل برای سیدالشهداء
سر برای سیدالشهداء
هیچ کجا برای ما نشود
غیر کربلای سیدالشهداء
[من از آن روز که در بند توام آزادم
پادشاهم که به دست تو اسیر افتادم] حُسینجانم
_صلَّی اللهُ عَلَیکَ یَا اَبَاعَبدِاللهِ الحُسَین “علیه السلام
گرَ دخترکی پیشِ پدر ناز کند.
گِره کربلای همه را باز کند.
به یاد رهبر شهید انقلاب
#وقت_سلام💚
#ساعتعشق
#یا_رقیه_اغیثینی
اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنـا رُقَیَّةَ، عَلَیْکِ التَّحِیَّةُ وَاَلسَّلامُ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَکاتُهُ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یـا بِنْتَ رَسُولِ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یـا بِنْتَ اَمیرِ الْمُؤْمِنینَ عَلِیِّ بْنِ اَبی طالِبِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا بِنْتَ فاطِمَةَ الزَّهْراءِ سَیِّدَةِ نِسـاءِ الْعالَمینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا بِنْتَ خَدیجَةَ الْکُبْری اُمِّ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا بِنْتَ وَلِیِّ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُخْتَ وَلِیِّ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا بِنْتَ الْحُسَیْنِ الشَّهیدِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ اَیَّتُهَا الصِّدّیقَةُ الشَّهیدَةِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ اَیَّتُهَا الرَّضِیَّةُ الْمَرْضِیَّةُ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ اَیَّتُهَا التَّقیّةُ النَّقیَّةُ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ اَیَّتُهَا الزَّکِیَّةُ الْفاضِلَةُ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ اَیَّتُهَا الْمَظْلُومَةُ الْبَهِیَّةُ، صَلَّی اللهُ عَلَیْکِ وَعَلی رُوحِکِ وَبَدَنِکِ، فَجَعَلَ اللهُ مَنْزِلَکِ وَمَاْواکِ فِی الْجَنَّةِ مَعَ آبائِکِ وَاَجْدادِکِ، الطَّیِّبینَ الطّاهِرینَ الْمَعْصُومینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکُمْ بِما صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَی الدّارِ، وَعَلَی الْمَلائِکَةِ الْحـافّینَ حَوْلَ حَرَمِکِ الشَّریفِ، وَرَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ، وَصَلَّی اللهُ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّد وَآلِهِ الطَّیِّبینَ الطّاهِرینَ وَسَلَّمَ تَسْلیماً بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ.*
؛
اسرائیل در حال کشتن کودکان است
و هر زمان که این جمله را بخوانی،
درست است.
منابع مختلفی اعلام کردند که آتشبس بین لبنان و رژیم صهیونیستی برقرار شده!
اما در پی حملات رژیم صهیونیستی حدود ۵۰ لبنانی شهادت رسیدند...
Repost from نامحرمات🇮🇷
امتحان ولایتمداری نشون داد که عده ای ولی فقیه ساکت رو بیشتر علاقهمندن و روایت سازی رو بیشتر از بیان صریح دوست دارن
اگر در دوران امیرالمومنین هم بودن بر اساس اینکه؛ ما اصرار به حکمیت کردیم اما تو نباید قبول می کردی، عمل می کردن...
الحق کلمه مناسبی به کار بردن
نئو خوارج
چه کشید از دست جماعت سر به مهر سجده نما علی...
چه کشید سیدعلی...
و اینک چه میکشد سید مجتبی...
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
