uk
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

Відкрити в Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

Показати більше
1 884
Підписники
+124 години
+67 днів
+1930 день
Архів дописів
‏من همیشه اون چیزی برای بقیه بودم که بقیه نتونستن برای من باشن.

صدام که سر به آسمون کشید..

من اونیم که سایه هم نداشت

نامه ای به آدم های قبلی زندگيم : از خودم بابت دوست داشتن شما معذرت میخوام، ارزشش رو نداشتید .

من ترجیح می‌دهم کم حرف بمانم، مردم را بی‌خبر بگذارم و اجازه دهم، هر آنچه را که می‌خواهند فرض کنند.

Edea-Morteza Pashaei.mp33.37 MB

Do Panjereh-Googoosh.mp35.15 MB

یه جاهایی‌هم زورت نمیرسه واقعاً فقط مجبوری لامپو خاموش کنی و بخزی زیر پتو!

آره منم ، منم آدمم ، منم دل دارم هر چقدر بد بشی باز ، دارم هوات رو کندم از همه کس و کارم برا تو

" بشکه ی خالی بلند ترین صدارو ایجاد میکنه " هیاهو و ادعای‌ زیاد نشانه ی خالی بودنه ! حکایت خیلیاست...

همیشه بر آن بودم دلی را نشکنم، اما وقتی به خودم می نگرم، تکه تکه‌ام..

‏انصاف نیست آدم بیشتر از سنش احساس خستگی تو فکرش باشه.

یجوری زندگی کنید که دو سال دیگه حسرت این روزاتونو نخورید، لحظه هاتونو پوچ نکنید مهمونی برید، دیوونه بازی در بیارید، چیزاست عجیب و هیجان انگیز رو امتحان کنید، دنبال علایق تون برید، با ترس هاتون روبرو بشین، خوشحال باشین و اطرافیانتونو خوشحال کنید مگه شما چند سال تو این سنو سال هستین؟

مهم نیست شرایط چقدر سخت باشه اونی‌که واقعیه، هیچوقت تنهات نمیذاره..

تو یه مودی گیر کردم بین غمگین و عصبی بودن نمیدونم ناراحت باشم یا عصبی نمیدونم به چپم بگیرم یا اهمیت بدم نمیدونم چه ری اکشنی نشون بدم پر از حرفم ولی نمیدونم بگمشون یا سکوت کنم، واقعا نمیدونم، فقط میدونم اصلا از این وضعیت خوشم نمیاد.

آ خودم شاکی‌ام حاجیییی

Tangi Nafas (Remix) Shayea .mp34.58 MB

کسی که بدونه شما ناراحتید و بذاره با این حال روزاتون رو سپری کنید و شب‌ها غمگین بخوابید هیچکستون نیست..

photo content
+1