uk
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

Відкрити в Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

Показати більше
1 881
Підписники
Немає даних24 години
+17 днів
+1630 день
Архів дописів
نایاب ترین نوع بشر این روزها کسیه که پای حرفش بمونه اگه پیدا کردید دودستی بچسبید بهش!

photo content

افتخار کن به اینکه کنار هرکسی نمیشه پیدات کرد شوعاف کن با این موضوع که هرجایی نبودی و نیستی، مغرور شو به خودت که نه دم دستی و سطحی بودی و نه تشنه‌ی پول و جنس مخالف و مهمونی، اتفاقا دقیقا همیناست که غرور میاره، نه اون غرور کاذب الکی که با دیر سین کردن پیام و کم‌محلی میاد.

هر گوه‌کاری‌ای رو به اسم روشن‌فکری و مدرنیته نمیشه توجیه کرد. یه‌سری چیزها تا ابد اشتباهه!

یکی از مشکلات همیشگی آدما تو رابطه باهم تکراری شدنشونه، خوبی هاشون تکراری میشه، بدی هاشون تکراری میشه، حرفاشون تکراری میشه، گیر دادناشون تکراری میشه، دروغاشون تکراری میشه، قولاشون تکراری میشه، رفتنشون تکراری میشه، تکرارِ این تکرار‌ها تکراری میشه اما وقتی میرن رفتنشون تکراری نمیشه.

رابطه‌ای که باعث افت تحصیلی، بهم خوردن ساعت خواب، دور شدن از هدف هاتون، دور شدن از اجتماع و دوستاتون میشه فکر نکنید خیلی رابطه خوبیه و عاشق همدیگه اید... نه! شما فقط افراطی هستید افراطی بودن همیشه دیر یا زود گند میزنه به همه چی حتی رابطه...

من بیشتر حرفامو نمی‌زنم، کمتر پیش میاد با کسی درد و دل کنم، به ندرت از حاشیه اَمنم بیرون می‌ام، عموما با کسی زیاد راجع به همه چیز حرف نمی‌زنم، احساساتمو هر جایی خرج نمی‌کنم، خیلی وقتا تنهایی رو به بودن در هر جمعی ترجیح می‌دم، پس اگر می‌بینی برای تو هر کاری می‌کنم بدون که به اندازه ی خودم به خودم نزدیکی.

یه دخترایی‌ام هستن که واقعا عاشقتن تا یه ذره بی‌محلی ازتون ببینن پاهاشون سست میشه، دستاشون یخ میزنه و بغض میکنن و چشماشون پر از اشک میشه، قدر این دخترارو بدونین، خیلی دوستون دارن...

‏اگه می‌تونستم، از خودم هم فاصله می‌گرفتم.

photo content

بهترین نصیحت رو چارلی چاپلین می‌کنه : کم باش، اصلا هم نگران کم شدنت نباش آنکس که اگر کم باشی گمت کند همانیست که اگر زیاد باشی حیفت می‌کند.

photo content
+1

نصیحت امشب: گاهی هم نباشید تا قدر بدونن!

‏اگر کمکی از دستتون برنمیاد، حداقل زندگی رو واسه هم‌دیگه سخت‌تر نکنید می‌بینید که همه خسته‌ایم.

photo content
+1

photo content

تو خانواده سیاست نداشته باشید تو رفاقت سیاست نداشته باشید تو دوست داشتنهاتون سیاست نداشته باشید سیاست کثیفه سیاست توش دروغ داره سیاست پاکی هارو از بین میبره سیاست برای قدرت گرفتنه نه همراه و همدم بودن!

وارد هر رابطه ای که میشید قرار نیست حتما تهش ازدواج باشه، از باهم بودنتون لذت ببرید، این یه فرصته که همدیگه رو بشناسید، بدون اینکه به همدیگه خیلی اعتماد کنید طوری که اگه رفت پشیمون نشید از بعضی کارهاتون! حداقل چند ماه طول میکشه تا بفهمید حستون بهم واقعیه و حاضرید بقیه رو تا آخر عمر بخاطر هم کنار بذارید یا نه...

عشق: پیدا کردن یه آدم درست نیست، بلکه تبدیل شدن به آدم درسته!