uk
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

Відкрити в Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

Показати більше
1 883
Підписники
+224 години
+27 днів
+1730 день
Архів дописів
photo content

«شنیدین میگن: نجات دهنده در آينه است» اما داستايفسكی گفته: در آغوشم بگير و نجاتم بده ، قاتلى به دنبال من است كه گاه به گاه در آينه ها مى بينمش…

همه فکر می‌کنن اوج صمیمیت و نزدیکی خوابیدن با هم دیگست اما صمیمیت واقعی خیلی فراتر از جسم و فیزیک ماست صمیمیت واقعی وقتیه که تو بتونی عمیق ترین افکارتو، درداتو، گذشتتو، تروماهاتو بهش بگی و بدونی گوش میده و درکت می‌کنه.

photo content

به قول خسرو شکیبایی: گاهی باید بر سر کارهایی که برای دیگران انجام می‌دهی منت گذا‌شت؛ تا آنها را کم اهمیت ندانند گاهی باید بد بود برای کسی که فرق خوب و بد بودنت را نمی‌داند.

راست میگفتی سرده خاک🖤

Benim korkum senden değil, kaderimdendir.

مسئولیت پذیری یه ویژگی بسیار مهمه که نه فقط تو کار بلکه تو روابط هم اهمیت داره مثلا اگه یه دوستی رفتارش یهو با شما عوض شد و بعدش هم هیچ توضیحی در موردش نداد، یعنی این آدم مسئولیت پذیر نیست و نمیتونه عواقب رفتارهاش تو رابطه و اثراتش رو درک کنه و بدرد رابطه یا دوستی نمیخوره.

Sensiz - Siyam.mp32.35 MB

بیاید اینطوری به قضیه نگاه کنیم که خدا یه سری آدمارو حذف میکنه از زندگیمون چون چیزایی رو دیده و مکالماتی رو شنیده که ما هیچوقت ندیدیم و نشنیدیم!

چه بگویم سحرت خیر؟ تو خودت “صبح” جهانی! -شهریار

«آدم میتونه هر روز دلتنگ یه نفر باشه ، اما خوشحال باشه که اون دیگه تو زندگیش نیست»

«شریف زندگی کنید ، مدت زیادی در این تن نخواهید ماند»

‏نمیدونم چرا همه اینطوری شدن که توقع دارن تو معذرت خواهی کنی، تو بگذری، تو خودتو نادیده بگیری ولی اونا هفت خط عالم باشن.

مشکلتون اینکه نمیخواید موفق باشید، میخواید موفق تر از بقیه باشید، نمیخواید خوشحال باشید، میخواید خوشحال تر از بقیه باشید، این مقایسه با بقیه پدرتون رو درآورده، تا حالا با این میزان حق بودن مواجه نشده بودم که بعد از خوندن این جمله مواجه شدم.

من واقعا اونقدر حساسم که متوجه هر تغییر کوچکی تو لحن، مکالمه، عدم علاقه مردم میشم و بعدش به دل میگیرم.

Her Yadit Mawe - Zakaria.mp36.18 MB

گوهر خود را مزن بر سنگ هر ناقابلی، صبر کن پیدا شود گوهرشناس قابلی🍂

تورو رو چشام می‌ذارم🍃