uk
Feedback
با‌ حُسین باش.

با‌ حُسین باش.

Відкрити в Telegram

«در زندگی شبیه زهیر بن قین باش، دوری کن از جهان و فقط با حسین باش.» - تبلیغ و تبادل ندارم. لینک کانال در اپ بله: http://ble.ir/ba_hoseiin_bash ارتباط با من: https://t.me/SendHarfBot?start=fc0660a19fec

Показати більше
8 585
Підписники
+1124 години
+1557 днів
+41730 день
Архів дописів
رفقا ممنون میشم نماز شب اول قبر بخوانید برای سلطان داعی فرزند مهدی.

#نبض_نودم 🟥#اورژانسی مادربزرگ عزیزمون، نورجهان‌خانم ۷۷ ساله، به پلاکت گروه خونی -B نیاز دارند. دوستان داوطلب که [شرایط اهدا]
+1
#نبض_نودم 🟥#اورژانسی مادربزرگ عزیزمون، نورجهان‌خانم ۷۷ ساله، به پلاکت گروه خونی -B نیاز دارند. دوستان داوطلب که [شرایط اهدا] دارند، و فردا، شنبه میتونن اهدا کنن، لطفا پیام بدن. ممنونیم از محبت‌تون🌱 🔺@Ahya_Contact 🔻 شبکه دانشجویی اهدای پلاکت اَحیا ▫️ احیا در پیامرسان بله | تلگرام

دنیا به مثل چو کوزه‌ی زرین است، گَه آب در او تلخ و گهی شیرین است. تو غره مشو که عمر من چندین است! کاین اسب عمل مدام زیر زین است.

حسین جان، از دل هوس هر دو جهانم برخاست، الّا غمِ تو که بر قرار خویش‌ست.

حالتون خوب نیست و تنها امید ما به شب اول محرم شماست آقا جان. «ما در خور او نه‌ایم، لیکن، با این همه هم امیدواریم...»

من خودم این‌جور مواقع و شب‌ها میرم سراغ #قرآن کانال. الآنم دارم اینو گوش میدم. خیلی خوبه.

من خودم این‌جور مواقع و شب‌ها میرم سراغ #قرآن کانال. الآنم دارم اینو گوش میدم. خیلی خوبه.

‌ به شدت به مداحی یا اهنگ یا هر چیزی که توش ارامش داره یا حال ادمو خوب میکنه نیاز دارم میشه اگر چیزی میشناسی برام بفرستی(:❤️

برای شکستن سکوت شب، بعد از مدت‌ها.

حس و حال معنوی ناب‌تر حرم امام رضا: - نشستن در ایوان مقصوره (بخشی از مسجد گوهرشاد) - چای‌خانه باغ رضوان. - زیارت قبر آقای نخودکی. (یس می‌خونند برای امر ازدواج) - زیارت قبر آقا جون (سید احمد نجفی)، واقع در رواق حضرت زهرا. - زیارت آرامستان حرم (از صحن جهموری) - زیارت روضه منوره امام رضا از صحن آزادی. - زیارت قبر شیخ جعفر مجتهدی (کفش‌داری صحن آزادی) - رو به روی ایوان طلا صحن انقلاب نشستن. ------ صرفا تجربه‌های خودم بود که قول داده بودم به شما هم بگم.😁

هفت تا

علی، ای قبله‌ی حاجات.🤍 #شهریار #مولا_علی @ba_hossein_bash

رهبرِ ما فقط حیدره و بس.🫡💙

چند قدم دنبال امیرالمؤمنین بریم. #مولا_علی #شیخ_اسماعیل_رمضانی @ba_hossein_bash

Repost from N/a
چند قدم دنبال امیرالمؤمنین بریم. #مولا_علی #شیخ_اسماعیل_رمضانی @ba_hossein_bash

کیست علی؟ جلوه‌گرِ آفتاب. کیست علی؟ نوردِهِ ماه‌تاب. کیست علی؟ زمزمه‌ی فاطمه. کیست علی؟ خواسته‌ی مستجاب. کیست علی؟ مالکِ روزِ جزا. کیست علی؟ بوالحسن و بوتراب. کیست علی؟ فصلِ حق و باطل است. کیست علی؟ مَرزِ ثواب و عِقاب.

ای فدای صورت ماهت که رؤیت کردنش ؛ عید ِغدیر ِمردم است و عید ِقربان ِمن است:)

سلطان سخا و کرم و جود، علی بود.