uk
Feedback
مولوتوف | Molotof

مولوتوف | Molotof

Відкрити в Telegram

صدای شهروندان ایرانیه خواهان امنیت و آسایش. تا خودمان کاری نکنیم کسی به دادمان نخواهد رسید. هم‌وطن به‌پا خیز که تهدید خارجیه جدیدی بیخ گوشمان است. وقتی دولت تدبیری نیاندیشد مولوتوف پاسخ خواهد بود 🔥 🍾

Показати більше
1 489
Підписники
-124 години
-77 днів
-3530 день
Архів дописів
تفاهمنامه: کشمکش گریزناپذیر ترکیه- اسراییل کشورهای منطقه در سوگیری نسبت به تکوین تفاهمنامه در دو گروه جای گرفتند: گروه پیروز به رهبری ترکیه- عربستان و گروه ناموفق، به رهبری اسراییل. گروه نخست تحت رهبری و هدایت ترکیه- عربستان و متشکل از پاکستان، قطر، عمان، کویت، اردن و مصر و عراق، خواهان پایان یافتن جنگ و برقراری صلح با تثبیت جمهوری اسلامی بودند(و هستند)؛ و گروه دوم به رهبری اسراییل، شامل امارات متحده، بحرین و جمهوری آذربایجان موافق ادامه کشمکش و جنگ‌ تا تغییر رژیم چیره بر ایران بودند(و هستند). مهمترین هدف استراتژیک ی که گروه ترکیه-عربستان دنبال می کردند، جلوگیری از افزایش قدرت منطقه ای اسراییل بوده است.‌ با شکست جمهوری اسلامی و جایگزینی آن با رژیمی متمایل به اسراییل، توازن کنونی منطقه به نفع اسراییل بر هم می خورد. این کاری ترین زخم استراتژیک برای اهداف درازمدت ترکیه است. بنابراین با همه توان‌ و بهره گیری از نفوذ قطر، عربستان، پاکستان و عمان و جلب حمایت اروپا و همدلی چین، به نفع تصمیم سازی ترامپ‌ وارد گود شدند. در این گود مبارزه پشت پرده، دست اسراییل از هر جهت بسته ماند. حزب الله دست نخورده ماند، عقب نشینی از جنوب لبنان تا حدودی محرز شد، نظام جمهوری اسلامی پابرجا ماند و ادامه جنگ‌ فعلا متوقف شد. کار به جایی رسید که ترامپ پیشنهاد کرد که سوریه را مامور سرکوب حزب الله کند. ولی اسراییل به دلیل آن که جولانی را دست نشانده اردوغان می داند، با چنین طرحی از بیخ و بن مخالفت کرد. زیرا ان را جانشین کردن نیرویی جوان و ناشناخته بنیادگرا به جای حزب الله کاملا شناخته شده می داند. آن هم‌ نیرویی نیابتی ترکیه. از سوی دیگر طی مدت دو جنگ(۱۲ و ۳۹ روزه)‌ مناسبات شکوهمند و تودرتوی آنکارا-باکو هم خدشه دار شد. هرچند دو کشور در حمایت از ترامپ حین دو جنگ در کارکرد نظامی سنگ تمام‌ گذاشتند.   باتایید و ادامه تفاهمنامه، دهها بازی جدید و کشمکش در خاورمیانه افزوده خواهد شد: چگونگی ادامه پیمان‌ ابراهیم؛ چگونگی اداره غزه و کرانه باختری، قضییه سرنوشت پیچیده دروزی ها و کردهای سوریه و... به هر روی زین پس کشمکش اصلی و محوری(استراتژیک) بین ترکیه-اسراییل خواهد بود.

بازی فرانسه و عراق بخاطر یه رعد و برق تو شعاع 13 کیلومتری و چند قطره بارون از ترس دو ساعت تاخیر خورد ایران:
بازی فرانسه و عراق بخاطر یه رعد و برق تو شعاع 13 کیلومتری و چند قطره بارون از ترس دو ساعت تاخیر خورد ایران:

💬 باز دمِ بابابزرگم گرم که زمین رو با دمپایی طاق میزد؛ این 2 تا کصخل اورانیوم 60 درصد غنی شده رو با گندم طاق زدن
💬 باز دمِ بابابزرگم گرم که زمین رو با دمپایی طاق میزد؛ این 2 تا کصخل اورانیوم 60 درصد غنی شده رو با گندم طاق زدن

این تابستون به‌جای برق بانک‌ها رو قطع می‌کنن.

Repost from MEHRAN JAVID

Repost from MEHRAN JAVID
🎵 Shame Aroosi 🗣️ MEHRAN JAVID 💿 Single track 🆔 @Mehjavid
🎵 Shame Aroosi 🗣️ MEHRAN JAVID 💿 Single track 🆔 @Mehjavid

Repost from MEHRAN JAVID
🎵 THE RIPPER 🗣 MEHRAN JAVID 💿 SINGLE TRACK 🆔 @Mehjavid
🎵 THE RIPPER 🗣 MEHRAN JAVID 💿 SINGLE TRACK 🆔 @Mehjavid

🔴 ایران خودرو قبل از اینکه جواب درخواستش برای افزایش قیمت محصولاتش بیاد بصورت کاملا خود جوش قیمت خودروهاشو 50 درصد افزایش دا
🔴 ایران خودرو قبل از اینکه جواب درخواستش برای افزایش قیمت محصولاتش بیاد بصورت کاملا خود جوش قیمت خودروهاشو 50 درصد افزایش داد :

🔴 درحالی که قیمت دلار و طلا بشدت در حال ریزشه مدیرعامل ایران‌خودرو درخواست افزایش قیمت خودروهای این شرکت رو داد...
🔴 درحالی که قیمت دلار و طلا بشدت در حال ریزشه مدیرعامل ایران‌خودرو درخواست افزایش قیمت خودروهای این شرکت رو داد...

🆔 @Molootof | مولوتوف

عجیبه جنگ شده و نت‌ها هنوز وصله گمونم خودشونم دیگه خسته شدن از قطع و وصل مکرر.

برای درک آتش بس توی خاورمیانه شما باید اول با عروسی لرها آشنا بشید.🤔 توی کارت عروسی لرها ساعت شروع مراسم نوشته شده، مثلاً ساعت هشت، اما خبری از ساعت پایان مراسم نیست. 😐 طبق عرف بین‌المللی لرها، عروسی زمانی تمام میشه که دعوا شروع بشه، اونم نه هر دعوایی؛ حداقل باید تیراندازی صورت بگیره. آتش بس الان هم یه عروسی لریه که حداقل درگیری موردنیاز برای اتمامش، بمب اتمه.💡 🆔 @Molootof | مولوتوف

همچنین تو صف نونوایی گفتن آخوندها پشت پرده برای اسراییل کار میکنن. هر دفعه میاد یه چیزی به ضرر اسراییل بشه، یه کاری میکنن که به نفع اسراییل بشه.

تو ایران تحلیل درست فقط تو صف نونوایی. هرچی تحلیلگرهای دانشگاهی و پادکستی پیج‌دار و کانال‌دار و اینا گفتن چرند بود، فقط چیزایی که تو صف گفتن درست دراومد. تو صف نونوایی گفتن رییسی رو کشتن چون میخواست رهبر بشه. تو صف نونوایی گفتن احمدی‌نژاد آدم اسراییل بوده. تو صف نونوایی گفتن مشتبا رو میذارن، معلومه. تو صف نونوایی گفتن تو این تظاهراتا دنبال سوراخ برای کردن میگردن. به همشون خندیدید گفتید نه بابا.

بی‌بی: چی پوشیدی؟ ترامپ: چه فرقی داره تو این اوضاع؟ بی‌بی: حالا بگو ترامپ: کت شلوار، کراوات بی‌بی: عمامه‌ت کو؟ بوووق ترامپ: کسکش قطع نکن

تا میتونید فیلم دانلود کنیدا تا پایان جام‌جهانی فرصت دارید بعد از اون دوباره قطعیِ اینترنت در پیشِ

آتش‌بس منم که می‌شکنم اما حرفی نمی‌زنم.

بهترین کشور واسه آتئیست شدن ایرانه، کاملاً نبودن خدا درونش حس می شه.

نظر اسکات بسنت اینه که پول بلوکه شده ایران رو بدن به عرب‌ها که خسارات رو تعمیر کنن. انگار دارن متوجه میشن به ایران فقط با پول میشه کیر زد، کشتن زیاد روش اثر نداره