uk
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

Відкрити в Telegram
2 367
Підписники
-124 години
-57 днів
-2530 день
Архів дописів
اگه نظرمو راجبش بپرسی، میگم: همیشه بهترین آدما خیلی غیرمنتظره میان.. @nesfeaW 🖤

به هیچ مردی لازم نیست بگی برام گل بخر بهم توجه کن باهام بیا بیرون خودش همه اینارو بلده حتما تو آدمش نیستی. @nesfeaW 🖤

تو دنیای ما هر کسی که حرفشو رک میزنه و ادا در نمیاره همیشه به یه دید دیگ بهش نگاه می کنن مردم دنبال بازیگرای شکیل میگیردن @nesfeaW 🖤

‏اینکه دلم میخواد با یکی که دوستش داشته باشم لش بغل هم بشینیم و فیلم مورد علاقمونو نگا کنیم توقع زیادیه؟ @nesfeaW 🖤

من نیاز ندارم در روز صد نفر بهم پیام بدن؛ یه دونه نوتیف تو بیاد بسه... @nesfeaW 🖤

و در نهایت همه ما برمیگردیم پیش کسایی که دوستمون داشتن نه کسایی ک دوستشون داریم. @nesfeaW🖤

‏ قوانين قهر كردن با من: 1) حق نداریم به خانواده های هم توهین کنیم. 2) حق نداریم مسائل و مشکلات کهنه رو مطرح کنیم. تو هر دعوا فقط راجع به همون موضوع بحث میکنیم. 3) شام و ناهار نپختن و شام و ناهار نخوردن نداریم. همه اعضا مثل حالت عادی باید برای غذا ‏حاضر باشن. 4) سلام و خداحافظی در هر صورت لازمه. 5) هیچکس حق نداره جای خوابشو عوض کنه. 6) هر کس برای آشتی پیش قدم بشه اون یکی باید براش کادو بخره. 7) حق نداریم اشتباه طرف مقابلو تعمیم بدیم . مثلا عبارت تو همیشه.... ممنوعه. چون اینکار دعوا رو به اوج میرسونه.

photo content
+2

جمال ثریا چقد قشنگ میگه: اگر دیداری هم نباشد، حتی اگر لمسی هم نباشد، بی دلیل برای بعضی ها همیشه جایی در دل‌هایمان هست @nesfeaW 🖤

بنظرم همه ی ماها یروزی واقعی ترین احساسمون ، واقعی ترین خنده هامون و قلبمونو یجایی جا گذاشتیم و دیگه ام هیچوقت اون احساس رو تجربه نکردیم؛ و نیازه چند سال بگذره که این موضوع رو متوجه شیم. @nesfeaW 🖤

‏«بگذشت و چه گویم که چه بر من بگذشت؟» - سعدی. @nesfeaW 🖤

﮼‌کاش‌اتاقم‌یه‌پنجره‌رو‌به‌اتاقت‌داشت. @nesfeaW 🖤

بیا دنبال خوشی ها بگردیم غَم که خودش مارو پیدا میکنه @nesfeaW 🖤
بیا دنبال خوشی ها بگردیم غَم که خودش مارو پیدا میکنه @nesfeaW 🖤

هر پسری، یه دختریو میخواد که بزاره موهاشو بهم بریزه. @nesfeaW 🖤

‏رابطه باید اینجوری باشه وقتی از هم دور میشید حس کنید بهترین دوستتون پیشتون نیست، نه صرفا یه جنس مخالف که دیگه با هم نیستید. @nesfeaW 🖤

‏انقدر تو رابطه ها آزادی همو نگیرین که طرف دلش تنهایی بخواد. @nesfeaW 🖤

‏دخترِ خوش خنده و خاکی يازده هيچ از بقیه دخترا جلوتره… @nesfeaW 🖤