uk
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

Відкрити в Telegram
2 368
Підписники
-124 години
-37 днів
-2330 день
Архів дописів

دلتنگ كسی شدم كه هيچ خيابونی رو باهاش قدم نزدم اما داره تو تموم خاطراتم راه ميره.. @nesfeaW 🖤

علاقه‌تون رو جایی خرج کنید که یکم شعور پشتش باشه. @nesfeaW 🖤

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در این سال ها یاد گرفتم اینه که وقتی خوشبختی رو پیدا کردی، سوال پیچش نکن.. @nesfeaW 🖤

اگه یه روز نبودم، اگه یه روز منو کنارت نداشتی، اگه دلتنگ شدی، فقط چیزایی که دوست داشتمو به یادت بیار، یه لبخند بزن، بگو یادش بخیر، مسیر قشنگی بود، حتی اگه پایان قشنگی نداشت کلی از هم یاد گرفتیم.. @nesfeaW 🖤

هنوزم تو شبهات اگه ماهو داری، من اون ماهو دادم به تو یادگاری… @nesfeaW 🖤

‏من از فردای ازدواجم هر روز: میشه یه بار دیگه از اول اول بگی چی شد که از من خوشت اومد و گرفتیم؟ @nesfeaW 🖤

ولی صبر کنید، انقد منتظر بمونید تا یکی بیاد اشوب درونتونو بفهمه، درست همون موقعی که با آروم‌ترین حالت ممکن با بقیه رفتار میکنید.. @nesfeaW 🖤

دخترا وقتی دوستشون داری و بهشون عشق میدی انگار هی خوشکل‌تر میشن.. @nesfeaW 🖤

ولی رابطه ی خوب رابطه ایه که وقتی بهش بگی عکس بده اون بالا دیگه ننویسه is typing.. @nesfeaW 🖤

‏دلم تنگ شده؟ بله ‏کاری از دستم بر میاد؟ خیر. @nesfeaW 🖤

«‌سلام على كلمات بَقيَت في القلب.. وربّما ستبقى.» سلام بر حرفهایی که در قلب ماند و خواهد ماند. @nesfeaW 🖤

تو صبح شنبه پيشم نبودى،غروب جمعه پیشم نبودی،روز تولدم پیشم نبودی،وقتی خیلی تنها بودم پیشم نبودی،وقتی دلم گرفته بود پیشم نبودی،وقتی دلم بغل میخواست پیشم نبودی،وقتی بیرون با حسرت به زوجا نگاه میکردمم پیشم نبودی، تو هیچوقت پیشم نبودی هیچ جا پیشم نبودی؛ پس لطفا گورتو از توی ذهنو و قلبمم گم کن روانیم کردی. @nesfeaW 🖤

‏﮼همون‌حس‌همیشگی‌اولین‌بوست. @nesfeaW 🖤

زنها وانمود میکنن ضعیف تر هستن تا مرد احساسِ تکیه گاه بودن کنه! ولی تازه بعدِ رفتنش میفهمی این تویی که تکیه داده بودی...! @nesfeaW 🖤

وقتی خیلی ناراحت بودی، غصه داشتی، من کنارتم، منتظرم که بغلت کنم. @nesfeaW 🖤

آموخته‌ام که وابسته نباید شد، نه به هیچ کس، نه به هیچ رابطه‌ای، و این نشدنی ترین کاری بود که آموخته‌ام.. @nesfeaW 🖤

بیشتر از همیشه نیازت دارم.. @nesfeaW 🖤