uk
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

Відкрити в Telegram
2 367
Підписники
-124 години
-57 днів
-2530 день
Архів дописів

🎵 cigarettes after sex - apocalypse -slowed 👤 @nesfeaW ⏱ 05:45 💾 4.53 MB
🎵 cigarettes after sex - apocalypse -slowed 👤 @nesfeaW ⏱ 05:45 💾 4.53 MB

بزرگ ترین نشونه ی کسی که دوست داره اینه که بارها میتونه ببخشدت.. @nesfeaW 🖤

ولی گاهی وقتا هم اونقدر به تنهاییت عادت میکنی که دلت نمیخواد کسی کنارت باشه.. @nesfeaW 🖤

کاش بفهمید دوست داشتن فقط به دست آوردن نیست نگه داشتنه. @nesfeaW 🖤

‏الان به محبت، بوس، بغل، مسافرت و پول نیاز دارم. @nesfeaW 🖤

حرف زدن با بعضیا اینقد خوبه که کاش همیشه ایز تایپینگ بودن ... @nesfeaW 🖤

کسی دردمو حس نکرد. @nesfeaW 🖤

🥺🥹 @nesfeaW 🖤

این تنها راهِ نجات من است "حرف بزن آیدا" احمد شاملو @nesfeaW 🖤

به من فِکر کن، به شبی که برایِ اولین بار خوابم رو دیدی . به صبحی که چِشمات رو بَستی و به خواب عاشقانه‌‌ت لبخند زدی . @nesfeaW 🖤

کاش با دوستام‌ توی یه ساختمون و در واحد های جدا زندگی میکردیم ): @nesfeaW 🖤

🥹🥹🥺🥺 @nesfeaW 🖤
🥹🥹🥺🥺 @nesfeaW 🖤

444

من نیاز ندارم در روز ۱۰۰ نفر بهم پیام بدن؛ یه دونه نوتیف تو بیاد بسه.. @nesfeaW 🖤

هميشه اونايى كه بيشترين حس و علاقه رو بهشون دارى خيلى ازت دور ترن. @nesfeaW 🖤

بودی قول میدادم قدرتو بدونم. @nesfeaW 🖤

من هیچوقت گوشی طرفم رو چک نمیکنم چون معتقدم کسی که بخواد خیانت کنه میتونه به صد روش‌ انجامش بده! من توقع ندارم طرفم دائم بهم زنگ بزنه و پیام بده چون معتقدم توجه باید از ته دل و با اشتیاق باشه، من نمیخوام در همه حال طرفم منو در الویت قرار بده چون معتقدم رابطه‌ی عاشقانه فقط یکی از جنبه های زندگی هر فردی هست، من کسی رو مجبور نمیکنم بهم وفادار باشه، توجه کنه یا دوستم داشته باشه چون معتقدم هیچ‌کس با کنترل و اجبار ساخته نمیشه، اما اگر متوجه بشم کسی نمیخواد درست و سالم در کنارم باشه نبودن رو انتخاب میکنم. @nesfeaW 🖤

‏مست کردن با کسی که دوسش داری>>>>> @nesfeaW 🖤

‏تو رابطه مالك طرف نباشيد، رفيقش باشيد اينجوري خيلي قشنگ تره @nesfeaW 🖤