uk
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

Відкрити в Telegram
2 366
Підписники
Немає даних24 години
-47 днів
-2230 день
Архів дописів

ولی یکی از باگای دوس داشتن اونجاییه که از دست کاراش حالت خرابه ولی فقط خودش میتونه حالتو خوب کنه. @nesfeaW 🖤

به اون ادمی که کنارته کلی ادم نرسیدن، ولی اجازه داده تو کنارش باشی پس قدرشو بدون.. @nesfeaW 🖤

‏یه چیزایی هست که تو نمیدونی، مثل اینکه در طول روز چقدر بهت فکر می‌کنم. @nesfeaW 🖤

از لحاظ روحی ب کنسرت وانتوز نیاز دارم ردیف اول بشینم داد بزنم پس من چی..... @nesfeaW 🖤

Repost from Nesfea🌌

🎵 Taste of blood- Archive 👤 @nesfeaW ⏱ 04:36 💾 3.56 MB
🎵 Taste of blood- Archive 👤 @nesfeaW ⏱ 04:36 💾 3.56 MB

‏دلم برای منی که ‏میتوانست کسی را دیوانه وار ‏دوست بدارد ‏تنگ می‌شود @nesfeaW 🖤

فک میکردم اگه یکیو جات بیارم حالم بهتر میشه؛ ولی نه اتفاقا بدتر هم میشه.. بدتر میشه وقتی دستامو میگیره و من آرزو میکنم کاش به جای اینا دستای تو توی دستام بود. بدتر میشه وقتی بغلم میکنه و من تو بغلش آرزو میکنم کاش یه بار دیگه بتونم تو رو بغل کنم.. که دلم لک زده واسه بغل کردنت و خیلی بدتر میشه وقتی بم میگه دوست دارم و منم باید به دروغ بگم منم..! @nesfeaW 🖤

be your own hero @nesfeaW 🖤

‏دلم از این رابطه‌ها میخواد که توش کسی پیشنهاد نمیده و یهو می‌بینی وسط داستانی🥺🥺🥺🥺🥺 @nesfeaW 🖤

من همونیم که وقتی بغلش کنی محکم تر بغلت میکنه.. @nesfeaW 🖤

photo content
+3

از لحاظ روحی نیاز دارم مثل کاغذ تو بغلت مچاله بشم @nesfeaW 🖤

یجا خوندم که موقعی که برف می باره همه جا ساکت میشه چون دونه های برف امواج صوتی رو جذب میکنن. میدونی من فکر میکنم آدمی هم که دوسش داری مثل برف میمونه وقتی میاد دیگه هیچ صدایی نمی‌شنوی و چشمت دیگه هیچ جا رو نمی‌بینه فقط و فقط همون آدمو میبینی و توش غرق میشی. @nesfeaW 🖤