uk
Feedback
كلمات

كلمات

Відкрити в Telegram

📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу كلمات

Канал كلمات (@posts74) у мовному сегменті Арабська є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 10 505 підписників, посідаючи 8 888 місце в категорії Релігія і духовність та 11 690 місце у регіоні Ірак.

📊 Показники аудиторії та динаміка

З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 10 505 підписників.

За останніми даними від 20 червня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на -166, а за останні 24 години на -2, загальне охоплення залишається високим.

  • Статус верифікації: Не верифікований
  • Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 12.93%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає N/A% реакцій від загальної кількості підписників.
  • Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 0 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 0 переглядів.
  • Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 0.

📝 Опис та контентна політика

Автор описує ресурс як майданчик для висловлення суб'єктивної думки:
Postz

Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 21 червня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Релігія і духовність.

10 505
Підписники
-224 години
-417 днів
-16630 день
Архів дописів
لو فكرت هتلاقي إن ربنا مبيحطش إنسان في ابتلاء إلا وهو مديه الطاقة والصبر اللي يُصد بيهم عليه، مبيشلكش شيلة إلا وهو عارف- سبحانه وتعالى- إنك هتقدر عليها، هتعافر وتُصُد وتعدي منها، السَكينة اللي بتنزل على قلبك في وقت اشتداد الألم مش دايمًا بتكون لامبالاة بس، أحيانًا بتكون سَكينة ربّانية، رحمة عظيمة تكتنفك وتقويك على اللي أنت فيه... ربنا أحنّ من إنه يحمّلك بما لا تقدر

‏دى مش فترة دى حياتي .. !!
‏دى مش فترة دى حياتي .. !!

مواليد شهر 10 يستحقون مفاجأه زي دي في عيد ميلادهم ❤️😍
مواليد شهر 10 يستحقون مفاجأه زي دي في عيد ميلادهم ❤️😍

للنقاش: من هو أقوى عدو للإنسان ! إجابتك تدل على مدى نضجك وفهمك للحياة. .

‏الجو بقى الطف و ريحته اتغيرت وتبص في السما تشوف سحاب والحمد لله الذي اذهب عنا الصيف

هوا لما حد يقولي " اتشرفت ب معرفتك " المفروض ارد اقول اي ؟؟ ضروري محدش يطنش

متبصوش لحد يا جماعة ، أحياناً بشوف الناس القريبة مني منزلة صورة مثلا كاملة مفيهاش حاجة ناقصة و كلها فرحة و ضحك و شياكة بس انا ببقي عايشة معاهم اد ايه الصورة دي كان وراها تعب و مجهود و زعل و عياط و خنقة .. اتعودت مبصش الصور ولا اخد بالظاهر كل حاجة بيبقي وراها كتير وراها حاجات ممكن انت متعرفش تشيلها ،بقيت لما بشوف صور حلوة او نهاية سعيدة بقول ماشاءالله عليهم انهم عرفوا يوصلوا ل ده ، ماشاءالله عليه عشان قدر يكمل ، ماشاءالله عليها عشان عرفت تقوم و تبدأ تاني ، قولوا ماشاءالله يا جماعة الناس بيطلع عينها عقبال ما توصل لاي حاجه و ادعوا ربنا يديكوا اكتر منهم كمان ❤️

مش كل أخ لازم يكون من دمك ، بس فعلاً في اخوات بتولدهم ليك الأيام والمواقف اسمهم صحاب ، صحاب بتشهد ليهم قلوبنا بأنهم جمال الحياه فعلا ، صحاب بيكونو جمبك لما يكون الكل بعيد عنك ، مع اصغر مشكله معاك بتجري عليهم تحسهم ملجأك وأمانك كدا ، عاملين زي الكشاف مابتعرفش نوره الا لما الحياه تضلم عليك .

photo content

طب نستغل ان النهارده الجمعة ونصلي ع سيدنا محمد أشرف الخلق♥️

‏" محتاجين نحب ناس من غير ما نخاف إنهم يسيبونا."

‏لو انت قاعد دلوقتي بتشوف كويس بعينك من غير نضارة ولا عدسات ولا ليزك ومش مصاب بصداع ورؤية مشوشة طول الوقت ومش بتدوخ لو مش لابس نضارتك و بتقدر تشوف البعيد و القريب بوضوح ماشاء الله عليك، احمد ربنا و افتكر تشكره كل يوم على النعمة دي

والله إللي عايز مراته حلوه يصرف عليها , عايزها بتلمع و جميله و شعرها سايح و نايح إديها فلوس تروح تعمل كل دا و أنضف بيوتي سنتر ، عايزها إيدها جميله و ضوافر و مانكير هاتلها خدامه تغسل المواعين و تغسلك شرباتك المعفنه ، عايزها جسمها مشدود بعد الولاده إعملها عمليات شد و وديها چيم ، عايزها ناجحه و شاطره و ليها إسم اإفتحلها مشروع و إعملها بزنس خاص بيها ، مش معاك تعمل كل دا يبقي تحترم نفسك و تقدر الست إل شيلاك و صيناك و همها راحتك و راحت عيالك و إحمد ربنا إنها مستحملاك .

‏أسوأ شعور ممكن تمر بيه إنك تحس إن وقتك خلص مع حد كان نفسك تكمل معاه .!💔
‏أسوأ شعور ممكن تمر بيه إنك تحس إن وقتك خلص مع حد كان نفسك تكمل معاه .!💔

فيه حاجات مينفعش عتاب فيها، زي أنك تعاتب شخص علشان نسيك.. هتقوله إيه: انت بجد نسيتني؟ هتبقي بتقلل من نفسك، وبتجبره يديك مشاعر مش حاسس بيها.. مش الكلام كل حاجه بس فعلاً اللي عايزك مش هينساك، هيفضل فاكرك في يومه وف حياته كلها.. مش هيقدر أصلاً ينساك علشان زحمة وجودك الحلوه في حياته هتغطي علي كل حاجة!

‏الشعور الأسوأ على الإطلاق أن تغيب رغبتك في شرح ما يحدث بداخلك رغم ضجيجه، صامت وعاجز، بركان من الضجيج يحدث بداخلك وأنت في قمة هدوئك .