uk
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Відкрити в Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Показати більше
621
Підписники
Немає даних24 години
-27 днів
+1730 день
Архів дописів
زندگی خیلی عجیبه. به خودت می‌آی و می‌بینی کسایی رو از زندگیت حذف کردی که یه روزی ترس از دست دادنشون رو داشتی. @Matn_NOCHAT

پنج سال پیش در چنین روزی وارد اروپا شدم و همون جلوی در فرودگاه یک ایرانی عزیز بهم گفت چرا همینو نرفتی امریکا؟ فهمیدم که مهاجرت میتونه ایرانی رو‌ از وطنش خارج کنه ولی سرش رو از ماتحت دیگران خیر. @Matn_NOCHAT

یه جایی از قلب هست که نمیدونم اسمش چیه ولی جایِ منتظر بودن برای آدماییه که هیچوقت قرار نیست بیان :) @Matn_NOCHAT

🖤 یادت باشه هرکی که بخوادت میمونه میخوامش نمیشه بهونست ما بدرد هم نمیخوریم و این چرتو پرتا بهونست، باور کنین همش بهونست کسی که دوست داشته باشه نه‌ خودش میره نه میذاره تو بری! تازه پاش برسه یه نفره تلاش میکنه واسه رابطه دونفرتون... @Matn_NOCHAT

من که میگم همه چیز توی جمله خلاصه میشه! "طرف باید اهلت باشه" خیلی حرف تو این جمله کوتاه هست؛اگه اهلت باشه یعنی میشناسه تورو؛اگه تورو بشناسه خوب بلده کجا صداشو برات بالا ببره و کجا پایین بیاره! چه حرفایی رو در گوشت بگه و چه حرفاییو جار بزنه.. خوب میدونه چی حالتو خوب میکنه و چی بد... اهلت که باشه،اون سر دنیام که بره اهله اهلت که نباشه،بغل دستتم نا اهله... @Matn_NOCHAT

مبادا شوخی شوخی وارد زندگی کسی شوی که او شمارا جدی جدی دعوت کرده است. @Matn_NOCHAT

𝒊𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒈𝒆𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒆𝒂𝒔𝒊𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒆𝒚'𝒍𝒍 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒆𝒕 𝒚𝒐𝒚 𝒆𝒂𝒔𝒊𝒍𝒚 اگه آسون بدستت بیارن آسون هم فراموشت میکنن! @Matn_NOCHAT

اگر بتونم یه نصیحت بهت بکنم اینه : ‏مث بچه ها نباش و اونی که بیشتر باهات بازی میکنه رو دوس نداشته باش. ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

یه جا خوندم نوشته بود رها کردن اینطوریه که یهو به خودت میای میبینی آسمون آبی تره، آدما مهربونن، قهوه ت خوشمزست، پرنده ها برات میخونن و دنیا می‌گه بیا همه چیزای خوب مال تو. واقعا لذتی که بعد از رها کردن درد هست توی هیچی نیست. @Matn_NOCHAT

فراموش می‌شوی، گویی که هرگز نبوده‌ای...
محمود درویش
@matn_nochat

نوچت متن
@matn_nochat

دیگه بوس و بغل بسه بیاDNA رد و بدل کنیم
#فلانی
@Matn_NOCHAT

بکمن توی کتاب مردی به نام اوه میگه هر انسانی بايد بداند كه براى چه چيزی مبارزه می‌كند، شايد آنچه كه من برايش می‌جنگم براى ديگرى بی‌ارزش باشد، اما من می‌دانم كه چه می‌كنم وصف حال زندگی ماس پس بزرگوار حرف مفت همیشه هست راهتو برو @Matn_NOCHAT

ببخشید شما زیستی؟ آخه هر چی بیشتر میفهممت،میفهمم که چقدر گسترده بودی و من نمیدونستم @matn_nochat

دو تا تصمیم تو زندگی سرنوشت ساز هست، اول، ازدواج دومی، انتخاب شغل انتخاب صحیح در هر دو این تصمیمات می‌تواند هر شخصی را از فرش به عرش یا برعکس برساند. @Matn_NOCHAT

بمان برای این نگاه بمان برای کسی که میداند معنی ماندن را... @matn_nochat
بمان برای این نگاه بمان برای کسی که میداند معنی ماندن را... @matn_nochat

یه چی بگم دلت آروم شه؟ خدا حواسش به همه چی هست حتی چیزایی که فکرشم نمیکنی:) @Matn_NOCHAT

نصف وقتایی که دیر سین می کنم یا اصلا سین نمی کنم قصدم نادیده گرفتن طرف نیست، فقط میخوام منتظر بمونم مودم خوب شه و تو یه شرایطی جواب بدم که بتونم درست باهاش حرف بزنم، ولی انقدر طول میکشه که کلاً یادم میره.
#ماهیگیر
@Matn_NOCHAT

در پایان، کسی با تو خواهد ماند که دوست‌ات دارد، نه کسی که دوست‌اش داری...
دیوار_نوشته
@Matn_NOCHAT