uk
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Відкрити в Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Показати більше
621
Підписники
Немає даних24 години
-17 днів
+1730 день
Архів дописів
بهتون تقلب میرسونم : تقریبا هیچکی به شما اهمیت نمیده معدود افرادی که واقعا اهمیت میدن در صورت بروز مشکل حاد، تقریبا هیچ کاری جز غصه خوردن ازشون برنمیاد. پس جداً مراقب خودتون باشین. مراقب جسمتون، مراقب ذهنتون، و مراقب سلامت روانتون. همین... @Matn_NOCHAT

یه وقتایی خدا یه جوری حلش می‌کنه که انگار بین این همه، فقط صدای تو رو شنیده! @Matn_NOCHAT

آدما همیشه از کسی ضربه میخورن که ... میگفتن نه من اینو میشناسم @Matn_NOCHAT

آدما همیشه از کسی ضربه میخورن که ... میگفتن نه من اینو میشناسم ‌@Matn_NOCHAT

photo content

یه دیالوگ تو فیلم Legend بود که میگفت: «بعضی آدما یه کاری میکنن که دیگه نمیتونی مثل قبل دوسشون داشته باشی! ولی دلت خیلی برای اون وقتایی که دوسشون داشتی تنگ میشه..» فک کنم اصلی ترین دلیلِ اینکه نمیتونیم آدمای گذشتمون رو فراموش کنیم همین باشه؛ اینکه دلمون برای اون نسخه ی آدمی که دوسشون داشتیم تنگ میشه... @Matn_NOCHAT

اگر در دنیا یک چیز باشد که بتواند عشق مرا در یک لحظه نیست و نابود کند آن چیز ناسپاسی‌ست و این یعنی قدرشناسی یک خصوصیت نیک آدم‌هایِ پخته، جهان دیده و رنج کشیده است... @Matn_NOCHAT

دیروز یه جمله‌ی کوردی دلبر یاد گرفتم که می‌گفت: «درد چاویل مستت له گیانم» ‏یعنی: «درد و بلای چشای مستت به جونم» برای اونایی که چشماشون قشنگه، خیلی کاربرد داره... @Matn_NOCHAT

تراپیستم میگه: تو میتونی به گذشته برگردی ولی اونجا الان خالیه مدرسه قدیمیت سرجاشه اما دوستات اونجا نیستن، خونه دوران بچگیت پابرجاست اما خانواده ت دیگه اونجا زندگی نمیکنن، کافه ای که دوس داشتی هنوز وجود داره اما باریستایی که سلیقه تو میدونست دیگه اونجا کار نمیکنه، خیابونا آشنان اما چهره ها نه ساختمونا همونن اما انرژیشون تغییر کرده گذشته یه مکانه، اما حال جاییه که زندگی جریان داره. @Matn_NOCHAT

نه! همیشه جنگیدن خوب نیست! من همیشه جنگیدم تا یه چیزایی رو عوض کنم...اما این روزا فهمیدم که برای بعضی آدمای قدر نشناس نباید جنگید...! فهمیدم برای اثبات دوست داشتن نباید جنگید! برای به دست آوردن دل آدما نباید جنگید... این روزا نسخه فاصله گرفتن رو میپیچم از آدمایی که زیاد دروغ میگن فاصله میگیرم از آدمایی که دغدغه میسازن، فاصله میگیرم از آدمایی که حرمت نگه نمیدارن، فاصله میگیرم... با حقارت بعضی آدما و دلاشون نباید جنگید! باید نادیدشون گرفت و گذشت و بخشیدشون نه برای این که مستحق بخششن، برای این که من مستحق آرامشم... @Matn_NOCHAT

خدایا شکرت... بخاطر چیزایی که قدرشون رو نمیدونیم ولی از ما نمیگیری. @Matn_NOCHAT

وفاداری و خیانت نکردن وظیفست افتخارتون واسه چیه ؟! @Matn_NOCHAT

منم تر میزدم به سر تا پات :)) @Matn_NOCHAT
منم تر میزدم به سر تا پات :)) @Matn_NOCHAT

من وقتی عاشق یکی بشم : @Matn_NOCHAT
من وقتی عاشق یکی بشم : @Matn_NOCHAT

دلم میخواد یه پلاکارد بگیرم دستم که روش نوشته: من با يه نخ خيلى نازک به اين دنيا وصلم با من مدارا کنید. من غرق غم، استرس، اضطراب، احساس عقب بودن، سختى و فشار هستم. خسته‌ام و در عین حال تلاش ميكنم كه اين نخ نازک بريده نشه و سعی میکنم شرایط رو هندل کنم. @Matn_NOCHAT

"دلت را کف دستت نگذار افکارت را نوک زبانت نگه ندار !" کسی نگفته بود: سادگی گاهی درماندگی می آورد. نگفته بود جانم! آدم ها خوبی را پای خوب بودن خودشان و بدی‌ را پای بی لیاقتی تو می گذارند! کسی نگفته بود دنیا آنقدرها هم که فکر می کنی رنگارنگ نیست و هیچکس محض رضای خنده های تو برایت قدم بر نمی دارد! دنیای عجیبیست! و من از عجایبش این را آموختم که با تمام این ها که هیچکس نگفته بود، باز هم "وجدانِ آرام داشتن" به تمام این ها که گفتم می ارزد...! @Matn_NOCHAT

🖤 مراقب افکارت باش که گفتارت میشود مراقب گفتارت باش که رفتارت میشود مراقب رفتارت باش که عادت میشود مراقب عادتت باش که شخصیت میشود مراقب شخصیتت باش که سرنوشت میشود @Matn_NOCHAT

صادق هدایت تو کتاب بوفِ کور خیلی خوب نوشته که : افسوس که تمام روابط انسانی نیاز به نوعی نقاب دارد و تنهایی آخرین گریزگاه انسان های صادق است @Matn_NOCHAT

‌نمیدونم کی لازم داره این رو بشنوه: تنها چیزی که نباید واسه‌اش جنگید، خواسته شدنه. اگه این یکی از جنگهای روزانه توه، حاصلش فقط فرسودگیه. ‌ @Matn_NOCHAT

‌ شايد هم دوستَت نداشت ! فقط ؛ كنارِ تو زخم هايَش را درمان مى كرد ! @Matn_NOCHAT