uk
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Відкрити в Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Показати більше
621
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
+1730 день
Архів дописів
یه سریا میان تو زندگیمون که یادمون بمونه؛ حرومزاده ها هنوز نسلشون منقرض نشده @Matn_NOCHAT

یه سریا میان توزندگیمون که یادمون بمونه؛ حرومزاده ها هنوز نسلشون منقرض نشده @Matn_NOCHAT

اینکه‌ ‌دوستم داری، اوضاع را بهتر کرده مثل یک سنگر امن، وسطِ میدانِ جنگ. @Matn_NOCHAT

مرحوم شیخ رجبعلی خیاط میفرمود: بطری وقتی پر است و می‌خواهی خالی اش کنی، خمش می‌کنی. هر چه خم شود خالی تر می‌شود. اگر کاملا رو به زمین گرفته شود سریع تر خالی می‌شود. دل آدم هم همین طور است، گاهی وقت‌ها پر می‌شود از غم، از غصه،از حرف‌ها و طعنه‌های دیگران. قرآن می‌گوید: "هر گاه دلت پر شد از غم و غصه ها، خم شو و به خاک بیفت." این نسخه‌ای است که خداوند برای پیامبرش پیچیده است: "ما قطعا می‌دانیم و اطلاع داریم، دلت می‌گیرد، به خاطر حرف‌هایی که می‌زنند." "سر به سجده بگذار و خدا را تسبیح کن" سوره حجر آیه ۹۸... @Matn_NOCHAT

یه جمله ی خیلی قشنگ تو یه کتاب خوندم که نوشته بود: «همه چیز برای کسی که می داند چگونه صبر کند، به موقع اتفاق می افتد.» خلاصه که ریلکس باش، ببین، بشنو، بگذر، جدی نگیر و یادت بمونه که گاهی صبر خود تلاشه... @Matn_NOCHAT

غمگین نباشید... چرا که خوشبختی می‌تواند از درونِ تلخ‌ترین روزهایِ زندگی شما، زاده شود… باورکن... در تقدیرِ هر انسانی معجزه‌ای از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی، در زمانِ مناسب نمایان خواهد شد! یک شخصِ خاص... یک اتفاقِ خاص... یا یک موهبتِ خاص... منتظرِ اعجازِ خدا در زندگی‌ِات باش بدونِ ذره‌ای تردید... @Matn_NOCHAT

ی روزی زین اسب تن یه الاغی کردن دیگه نه آسیاب چرخوند نه بار برد مواظب الاغای زندگیتون باشید. @Matn_NOCHAT

‏عصبانیت من خیلی کوتاه و سطحیه، ولی دلشکسته شدنم طولانیه، عمیق و مقاوم؛ اگه از یکی عصبانی بشم خیلی بهتر از اینه که ازش دلخور بشم. @Matn_NOCHAT

دوتا گرگ وجود داره که همیشه در حالِ جنگن یکی تاریکی و ناامیدی و یکی نور و امید میدونی کدوم برنده میشه؟ @Matn_NOCHAT

دی کاپریو تو فیلم گرگ وال استریت یه دیالوگ خیلی مهم داره که میگه: حواست به آدمهايى كه وقتى برنده ميشى، تشويقت نميكنن، باشه خی
دی کاپریو تو فیلم گرگ وال استریت یه دیالوگ خیلی مهم داره که میگه: حواست به آدمهايى كه وقتى برنده ميشى، تشويقت نميكنن، باشه خیلی علامت مهمیه برای فهمیدن ذات آدمها... @Matn_NOCHAT

دی کاپریو تو فیلم گرگ وال استریت یه دیالوگ خیلی مهم داره که میگه: حواست به آدمهايى كه وقتى برنده ميشى، تشويقت نميكنن، باشه خی
دی کاپریو تو فیلم گرگ وال استریت یه دیالوگ خیلی مهم داره که میگه: حواست به آدمهايى كه وقتى برنده ميشى، تشويقت نميكنن، باشه خیلی علامت مهمیه برای فهمیدن ذات آدمها...

میگفت من حتی ورژن سلیطمم دیگه بغض داره! + عه منم! @Matn_NOCHAT

از اون جمله هاست که میتونی بچسبونی جلو میز کارت و جایی که میشینی برای آینده ات تلاش میکنی: I know you're tired. I know you're physically and emotionally drained, but you have to keep going. ميدونم خسته اى. ميدونم جسمى و روحى قدرتت تحليل رفته. اما بايد به راهت ادامه بدى.. ‌ @Matn_NOCHAT

اونجا که محمود درویش میگه: چگونه می‌شود به شاخهٔ شکسته فهماند که باد عذرخواهی کرده است.❤️‍🩹🍃 @Matn_NOCHAT

" زن بودن حس خوبیه " وقتی پیراهن جدیدتو می پوشی و حتما باید بری جلو آیینه باهاش قر بدی، حس خوبیه وقتی یک شاخه گل رز بتونه تو رو به وجد بیاره، حس خوبیه وقتی دلت هوس تنوع میکنه، روی ابروهای مشکی، رنگ زیتونی میزاری، کلی از همین تنوع حالت عوض میشه، حس خوبیه وقتی ناراحتی، با خودت لج میکنی و لاک همه ناخن هاتو پاک میکنی و انگار سنگینی همه بغض ها رو از رو دوشت برداشتی، حس خوبیه وقتی حالت بده، میتونی بزنی زیر گریه و هق هق کنی و نگران این نباشی که مرد نیستی و میتونی گریه کنی، حس خوبیه وقتی یک دنیا خسته ای، میتونی همشو پشت یک رژ و یک ریمل قایم کنی، حس خوبیه وقتی که همه دنیا بر علیه ات باشه، اما باز هم می تونی فقط قشنگی های دنیا رو ببینی، حس خوبیه تجربه این حس های خوب، حس خوبیه @Matn_NOCHAT

کاش آدم‌های درست سر راه آدم‌های درست قرار بگیرن، درست بودن با آدم‌های غلط خیلی دردناکه. @Matn_NOCHAT

خیلیامون با کمترین تقصیر بیشترین تقاص رو پس دادیم … @Matn_NOCHAT

خوشبخت؟ کسی که جسمش همون جایی باشه که فکرش هست. @Matn_NOCHAT

باید بی پولیو تجربه کنی باید سختیارو تجربه کنی باید دل دادن به آدم اشتباهو تجربه کنی باید نامردی و نارفیقیو ببینی باید عرش و فرشو ببینی باید حماقتو تجربه کنی باید تاوان دادنو تجربه کنی باید تجربه کنی که یاد بگیری قدر داشته هاتو بدونی باید تجربه کنی تا بفهمی هیچکس خودت نمیشه @Matn_NOCHAT

چارلى چاپلين میگوید: پس از كلی فقر به ثروت و شهرت رسیدم. آموخته ام كه: با پول میتوان ساعت خريد، ولى زمان نه ميتوان مقام خريد، ولى احترام نه ميتوان كتاب خريد، ولى دانش نه ميتوان دارو خريد، ولى سلامتى نه میتوان رختخواب خرید، ولی خواب راحت نه. میتوان قلب را خرید، اما عشق را نه. ارزش آدمها به دارایی نیست به "معرفت " آنهاست. @Matn_NOCHAT