uk
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Відкрити в Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Показати більше
623
Підписники
-124 години
+67 днів
+1730 день
Архів дописів
همیشه از خوبی آدم ها برای خودت دیوار بساز هر وقت در حق تو بدی کردند فقط یک آجر از دیوار بردار... بی انصافیست اگر دیوار را خراب کنی...   @Matn_NOCHAT

یه اشتباه رو از هر زمانی بذاری کنار، بُردی!... @Matn_NOCHAT

من از اعتماد کردن نمیترسم، از ناامید شدن میترسم، از اینکه یه آدم رو باور کنم و بهم ثابت کنه که اشتباه کردم خیلی میترسم... ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

دخترا فقط ادعایه قوی بودن دارن والا تو دلشون خیلی چیزایه دردناک و گریه آور هست :) ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

انسان دو معلم دارد آموزگار و روزگار هر چه به شرینی از اولی نیاموزیم دومی با تلخی به تو می آموزد.. #J_H_N @Matn_NOCHAT

پشت هر اهنگ مورد علاقه یه داستان نگفتس... ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

کارما میگه... بالا بری پایین بیای غم دیروز من غم فرداته... ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

به آغاز اعتماد نکن،حقیقت در پایان اتفاق می‌افتد... ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

از وقتی اومدی تو زندگیم فهمیدم که میشه یه نفرو داشت و حالت خوب باشه.. میشه یه نفرو داشت و واقعا مثل خودت دوسش داشته باشی.. میشه یه نفرو داشت که از اعماق وجودت احساس خوشبختی کنی.. میشه یه نفرو داشت که حرفای دلتو بفهمه.. میشه یه نفرو داشت که برات بهترین رفیق باشه، همراه باشه، همدم باشه...💓 ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

همین الان که بغض محکم گلوم و گرفته و داره خفم میکنه و هیچکی نیس بگه چته؟! هیچکی نیس برای یبارم که شده زنگ بزنه بگه خوبی؟! بگه فقط زنگ زدم ببینم چطوری ، کسی که برای یبارم که شده پیام بده خوبی؟! فرقی نداره کی باشه ، فقط میخوام برای یبارم که شده این حس و تو زندگیم تجربه کنم که برای یکی مهمم ، ولی هیچوقت هیچکس حالم و نپرسید ، هیچکس ناگهانی بهم زنگ یا پیام نزد! مثل همین امروز که گلوم داره پاره میشه از بغض! پس نگین همیشه هستم ، کنارتم ، من و داری! آرزو رو دلم موند یکی نگرانم شع ، بی هوا حالم و بپرسه ، ولی هیچکی نبود ، هیچکی!🖤

تو جون میدی به تنِ خسته‌یِ من . ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

بعضی وقتا همه چی از هم میپاشه تا دوباره بهترش برات چیده بشه❤️ ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

کسی که تورو دوست دارم زهرهم بود بنوش،اما کسی که تورو دوست نداردعسل هم بود فراموش کن!! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

میگن خوبی نکن فایده نداره، خودمون میدونیم، ذاتمون نمیزاره...! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

کاش هیچوقت تصورات خوبی که از دیگران داریم، خراب نشه! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

یه گناهایی کردم که اگه خدا هم ببخشه خودم خودمو نمیبخشم(: مثلا به آدما اشتباهی بها دادم.

‏کسی ‌که بی‌ منت برات وقت میذاره و به فکر خوشحال کردنته اگه به زبون هم نیاره، واقعا دوسِت داره! @Matn_NOCHAT

بالاخره اونی که بخواد، توی شلوغ ترین روزهاش هم یه چند دقیقه براتون وقت پیدا میکنه. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‏چرا یهو جوری رفتار میکنید که آدم با خودش بگه من گوه خوردم واسه تک تک ثانیه های با تو‌ بودنم وقت گذاشتم؟ چی میشه یهو عوض نشید؟!

if I needded you and you weren't there I'll never need you again . اگه بهت نیاز داشتم و تو اونجا نبودی، هیچ‌وقت دوباره بهت نیاز نخواهم داشت . @Matn_NOCHAT