uk
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Відкрити в Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Показати більше
621
Підписники
Немає даних24 години
+27 днів
+1730 день
Архів дописів
یبار گفتم بازم میگم همیشه هم میگم عشق یه چیزه مسخرست که تهش هیچی جز اشک نیست عاشق نشین! ‌@Matn_NOCHAT

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه می خواهد ببارد @Matn_NOCHAT

هیچوقت ، هیچوقت ، هیچوقت گذشته‌ی آدما رو شخم نزن اگه میتونی آینده‌ش رو بساز @Matn_NOCHAT

زندگی نه به عقب برمیگرده نه با فوتوشاپ درست میشه زندگی همین روند تکراریشو ادامه میده تا جایی که خودت قشنگش کنی @Matn_NOCHAT

یک میلیارد اینقد پول کمیه که نمیشه باهاش یه آپارتمان کوچک خرید... ! یک میلیارد اینقد پول زیادیه که نمیشه با ۳۰ سال کار کردن پس اندازش کرد :) @Matn_NOCHAT

ᒪIᖴE IS GᗩᗰE ᑭᒪᗩY TO ᗯIᑎ :) زندگی یه بازیه و من بازی میکنم تا برنده بشم :)

‏تو قصه‌های کودکانهٔ لُری یه سری شخصیت خیلی عجیب وجود داره که هیچ‌جوره نمی‌شه توجیه‌شون کرد... مثلا؛ "پیا بیل د قین" یعنی مردی که بیل تو ماتحتشه... قسمت عجیب ماجرا اینه که این کاراکتر یه آدم عادیه... مثلا قصه می‌گه یه روز مردِ بیل‌تو‌ماتحت از خواب بیدار شد و مثل هرروز رفت سر کار... @Matn_NOCHAT

میگفت: خیلیامون با کمترین تقصیر بیشترین تقاص رو پس دادیم... والله که از این حق‌تر نشنیدم @Matn_NOCHAT

ولی خب باید یاد بگیری خودت مرحم تموم دردها و زخم‌های زندگیت باشی، چرا که هیچ کسی از شدت و عمقشون خبر نداره و تنها خودت میتونی درمانشون کنی. @Matn_NOCHAT

اگر روزی دنیا را دوست نداشتی، جایت را عوض کن تا از زاویه ای دیگر به آن بنگری. دنیا از بعضی زوایا دوست داشتنی ست و در بعضی زوایا نه. در بعضی از زوایا بهتر و زیباست، در بعضی زوایا تاریک و خسته کننده. یادت باشد تو باید جایت را عوض کنی، چرا که دنیا هرگز از جایش تکان نخواهد خورد @Matn_NOCHAT

تاحالا کسیو دوست داشتین که از چشمتون افتاده باشه!!! یه حس عجیبیه بین خواستن و نخواستن موندن باهاشو نمیخوای،ولی هنوز دوسش داری... @Matn_NOCHAT

کوتاه براتون آرزو کنم: امیدوارم قلبتونو پیش آدمی جا بذارین که عقلتون تا ابد تاییدش کنه ! @Matn_NOCHAT

قول میدم یه روز هم به نکرده‌هات افتخار میکنی! خیلی چیزا اصلا ارزشِ تجربه ندارن!! @Matn_NOCHAT

تو زندگیتون با آدمی وارد رابطه بشید که بتونید باهاش برید جنگ، چون زندگی؛ دقیقاً همون میدون جنگه. یکی که جا نزنه، پا پس نکشه، جنم داشته باشه و تا اخرش در کنارتون باشه. @Matn_NOCHAT

ماهی تا توی آبه که نمیفهمه آب چقدر عزیزه وقتی به خشکی میفته تازه میفهمه آب یعنی چی... ما همیشه چیزهایی که عزیزند رو تا در دسترسمون هستند متوجهشون نیستیم. وقتی از دست میدیم میفهمیم... مقدار یار هم نفس چون من نداند هیچکس ماهی که بر خشک اوفتد قیمت بداند آب را ... قدر آدم های خوب زندگیمون رو کمی بیشتر بدونیم @Matn_NOCHAT

قبلا ۳۰ ساله ها خیلی بزرگ نبودن؟ دست کم دو تا بچه داشتن نصف موهاشون ریخته بود شلوار پارچه ای میپوشیدن الان اصلا نمیشه تشخیص داد طرف چند سالشه @Matn_NOCHAT

همۀ تغییرات بزرگ وقتی شروع میشه که شما تصمیم می گیرید مثل همه نباشید :) @Matn_NOCHAT

‏رهاکردن اینطوریه که یهو به خودت میای و می‌بینی آسمون آبی تره… آدما مهربونن چایی ت خوش طعم تره پرنده‌ها برات میخونن و دنیا میگه بیا همه چیزای خوب مال تو... @Matn_NOCHAT

‏آدم‌ها از همان‌جا که رنج دیده‌اند می‌رنجانند. خودشیفته‌ها‌: تحقیر شده‌اند و تحقیر می‌کنند. کمال‌گراها: ترسیده‌اند و می‌ترسانند. بدبین‌ها: تهدید شده‌اند و تهدید می‌کنند. سایکوپت‌‌ها: آزار دیده‌اند و آزار می‌رسانند. نمایشی‌ها: دیده نشده‌اند و نمی‌بینند. مرزی‌ها: طرد شده‌اند و طرد می‌کنند. @Matn_NOCHAT

راز زندگی این است که بفهمیم هرروز       یک معجزه است... شما همین یک زندگی را دارید دیگرهرگز متولد نخواهید شد پس تا میتوانی زندگی را زندگی کن @Matn_NOCHAT