uk
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Відкрити в Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Показати більше
621
Підписники
Немає даних24 години
-27 днів
+1730 день
Архів дописів
در واقع ما همه انسان بودیم تا اینکه ، نژاد ارتباطمان را برید مذهب جدایمان ساخت ، سیاست بینمان دیوار کشید و ثروت از ما طبقه ساخت و فراموش کردیم که خدا یکیست و در آخر همه مسافریم و تنها چیزی که میماند انسانیت و شرف است! @Matn_NOCHAT

‌ ‌        اعتبار چشــ👀ـــم به سیر بودنشه ‌ 🌱 @Matn_NOCHAT

«گفتم: چند دقیقه این جا بنشین و به من تکیه بده. گفت: کارم از تکیه گذشته. دلم می‌خواهد توی بغلت بمیرم.» @Matn_NOCHAT

‌ اگه کسی با تو بازی کرد ، خدا اونو میبره تو شهربازیش، شک نکن 🎡 🫰 ‌ @Matn_NOCHAT

‌ بحث کردن با آدمای بی منطق مثل این میمونه که بخوای رو چرتکه ویندوز نصب کنی! ‌ @Matn_NOCHAT

‌ زندگیه دیگه ... گاهی خسته ت میکنه خیلی خسته ت میکنه، اونقد که دوس داری خودکارتو بذاری لای صفحات زندگیت وُ یه مدت بری سراغ خودت؛ هیچ کاری نکنی، هیچکیو نبینی، با هیچکی حرف نزنی، حتی نفسم نکشی. اما مشکل اینجاست بعد که برمیگردی میبینی یه نفر خودکارو از لای کتابِ زندگیت بیرون کشیده و تو هم یادت نمیاد کدوم صفحه بودی. گم میشی .. و هیچی توو دنیا بدتر از این نیست که ندونی کجای زندگیتی... ‌ @Matn_NOCHAT

‌ بعد از من هیچ کس تکرارِ من نخواهد شد! تیکه کلام🌱 @Matn_NOCHAT

معذرت خواهی مال اونیه که کفششو لگد کردی یا تو خیابون بهش تنه زدی نه کسی که با حرفات و کارات روانشو داغون کردی، روحشو خراب کردی و قلبشو شکستی:) تو چطور میتونی به شاخه شکسته بفهمونی که باد عذرخواهی کرده؟ "گرچه آب رفته باز آمد به جوی ماهی بیچاره اما مرده بود........" @Matn_NOCHAT

تنهايی از آن نيست که آدم کسانی را در اطراف نداشته باشد، از اين‌ست که آدم نتواند چيزهايی را منتقل کند که درست می‌پندارد، از اين‌ست که آدم صاحب عقايدی باشد که برای ديگران پذيرفتنی نيست. اگر انسان بيش از ديگران بداند، تنها می‌شود! @Matn_NOCHAT

‌ ولی چه ذوقی کردیم واسه چه آدمای بلاتکلیف به درد نخوری!
حکایت خیلیامون 🌱
@Matn_NOCHAT

‌ مردا قبلا میرفتن جنگ ، الان چتُ دو طرفه پاک میکنن! ‌ @Matn_NOCHAT

‌ ته‌ کشیده‌ام‌ از کلمات‌ ، چشم‌هایم‌ را‌ بخوان!🪫 ‌ @Matn_NOCHAT

بهترین ورژن پسر هارو میتونین قبل بدست اوردن ببینین ولی بهترین ورژن مردها رو بعد به دست اوردن ☝🏻 @Matn_NOCHAT

راستش رو بخواید گاهی بلاک کردن کافی نیست. باید با مادرش هم در مورد نحوه تربیتی که کرده صحبت کرد. @Matn_NOCHAT

٩٠٪ كسايي كه الان ميرن پيش تراپيست، به خاطر كساييه كه بايد ميرفتن پيش تراپيست و نرفتن @Matn_NOCHAT

میترسم عاشقت شوم بعد از دستت بدهم و درد بکشم از طرفی هم میترسم عاشقت نشوم و فرصت عشق را از دست بدهم و پشیمان شوم بگو چطور بدون دَرد عاشقت شوم و بدون پشیمانی" عاشقت نشوم..!؟ @Matn_NOCHAT

یه جوری بجنگین، تلاش کنید و بی وقفه کار کنید و مودتون رو نگه دارید که وقتی شب خواستید بخوابید، با خودتون بگین بیشتر و بهتر از این در توانم نبود! دیگه نتیجه اهمیتی نداره! @Matn_NOCHAT

حقیقتا پایین بودنِ کیفیت زندگی هر‌ آدمی،به این بستگی داره که تا چه حد پیگیر زندگی بقیه‌س... @Matn_NOCHAT

دوست پسر باید باهوش و با اطلاعات عمومی باشه اینجوری که هرجا به مشکل میخوری، سرکار؟دانشگاه؟ حین کارهای دولتی؟ توی ارایشگاه؟موقع رانندگی؟ شمارشو بگیری و سوال بپرسی اونم قشنگ و با حوصله برات توضیح بده... @Matn_NOCHAT

🤎 آدم‌های مهربون احمق نیستن، اینو هیچوقت یادت نره!
نوچت متن ✔️