uk
Feedback
︎

Відкрити в Telegram

Показати більше
1 612
Підписники
+524 години
+37 днів
+230 день
Архів дописів
︎
1 610
كل علاقة مؤذية اخترت تسيبها وتتحمل وجع البعد.. وتتعايش مع الحنين.. دليل نضجك وقوتك.

︎
1 610
photo content

︎
1 610
photo content

︎
1 610
photo content

︎
1 610
عشان مش لاقيها.

︎
1 610
بيصعب عليا أشوف حد كويس شاكك ف نفسه لمجرد إنه اتعامل مع ناس مش سوية من جواها وصلوه لدرجة إنه يشك في نفسه هل هو كويس ولا لا

︎
1 610
photo content

︎
1 610
photo content

︎
1 610
photo content

︎
1 610
في عتابات بتزعل أوي چورچ وسوف "مجاش في بالك تيجي تطمن عليا! مجاش في بالك عاملة إيه الدنيا فيا" أم كلثوم "مخطرتش على بالك يوم تسأل عني؟" وميادة الحناوي "حبيبي يا أنا يا أغلى من عنيا، نسيت مين أنا؟" مصطفى قمر "وإزاي عليك قلبي يهون؟"

︎
1 610
لا اوعيييي

︎
1 610
الواحد باينله خاب وبيحب

︎
1 610
متقاوحش معايا انا وانت اللي عارفين اللي فيها ف فوكك بقا

︎
1 610
مش ده اللي كنت عايز توصله متحسش بحاجه اديك يا معلم اهو مبقتش حتي فيك دماغ للنفس الي بتتنفسه تحب اثبتهالك اكتر ؟ كام مره حسيت فيها انك هتموت مخنوق بسبب انك بقيت عامل زي الجته كده جسد من غير اي روح من غير اي حاجه حتي النفس تقيل عليك !

︎
1 610
صدقني مفيش ، عيش بقا

︎
1 610
طب يعني وبعدين ما احنا في دايره مقفوله طيب شوفلنا حل يا عم

︎
1 610
ابصملك واختملك لو لسه فيك حيل تزعل تاني انت خلاص يا معلم خلاص

︎
1 610
يا عم عادي يعني هتخسر ايه اكتر من الي خسرته انت لسه بتحس وكده؟

︎
1 610
صدقني الي انت فيه ده مش هيوصلك لأي حاجه غير وجع القلب وهترجع تعيط تاني متنساش اني قولتلك

︎
1 610