uk
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Відкрити в Telegram
1 698
Підписники
-124 години
-17 днів
+930 день
Архів дописів
تو اینستا رو ویدئو ها صدا میذارن که: دارم کار میکنم درس میخونم دارم قوی تر میشم برا پیشرفت آماده ام به دشمنام اهمیت نمیدم همش تو دلم میگم به کتفم عزیزم به بقیه چه ربطی داره آخه؟ مثلا یه شیرینی پز چه دشمنی داره که بخوان زمین بزننش؟ توهم مبارزه چیه افتاده به جون ملت؟ 》شیرینی مربایی《 @Eagle_Text

منم همینطور جغدی منم همینطور . @Eagle_Text
منم همینطور جغدی منم همینطور . @Eagle_Text

. دقیقا وقتی حوصله نداری بقیه پر حرف می‌شن، چرت و پرت می‌گن، کصشر واسشون رخ می‌ده می‌خوان تعریف کنن، یهو بلبل می‌شن آهنگ کیرخری می‌خونن، رادیو می.شن بیس‌چاری دهنشون بازه، ببند بابا دهنتو یه مدت. . @Eagle_Text

اینم وضعیت اونی که رو ارومیه ارس می‌کشید. . @Eagle_Text
اینم وضعیت اونی که رو ارومیه ارس می‌کشید. . @Eagle_Text

مغزم هروقت این مدل ویدیوها رو می‌بینم: می‌خوای گریه کنی؟‌ گریه کن بیچاره🥲 . @Eagle_Text

میگن خانوما حق طلاق ندارن چون احساساتی و زود رنجن؟ تا حالا یه آقا رو ریجکت کردی ؟ تا به پات شلیک نکنه ول کن نیست. میگن زنا احساساتین اون وقت مردا سر اینکه از هم خوششون نمیاد بمب و موشک سمت هم پرت میکنن🌚 »Ms. Persimmon-جودی هستم« . @Eagle_Text

. وعذرتهُ لمّا تساقط دمعهُ و او را بخشیدم هنگامی که گریه کرد ونسيت أيّامًا بـها أبكاني و فراموش کردم روزهایی که مرا به گریه انداخته بود وأخذتهُ في الحضن أهمسُ راجيًا و اورا در آغوش گرفتم و با امید به او گفتم جمرات دمعك أيقظت نيراني شعله‌‌های اشک‌هایت خاکستر درونم را دوباره به آتش تبدیل کرد أتريدُ قتلي مرّتين ألا كفى! میخواهی برای بار دوم مرا بکشی؟ یکبار کافی نبود!!؟ فامنع دموعك واحترم أحزاني پس اشک‌هایت را بردار و برو و به غم‌هایم احترام بگذار لا صبر لي وأنا أراكَ محطّمًا که من وقتی تو را شکسته می‌بینم، صبرم به پایان می‌رسد يامن يُجرّح دمعهُ أجفاني ای کسی که اشک‌هایت پلک‌هایم را آزار می‌دهد . @Eagle_Text

زنا خیلی احساسین نمی‌تونن قاضی باشن. مردا وقتی ردشون می‌کنی: . @Eagle_Text
زنا خیلی احساسین نمی‌تونن قاضی باشن. مردا وقتی ردشون می‌کنی: . @Eagle_Text

. می‌گم یه سوال چه اصراریه حتما سلبریتیا باید مردمی باشن؟ مگه مردم لطفی بهشون کردن؟ اونا یه کاری انجام می‌دن یه اثری ثبت می‌شه هرکی از اون اثر خوشش بیاد از اثر خوشش اومده نه اون آدم نه شخصیت اون آدم نه زندگی اون آدم پس اگر نخوان کسی باهاشون عکس بگیره منطقیه اگر نخوان تو خیابون یا ایونتا کسی بپره بغلشون طبیعیه شما خودت اگر کسی که به عمرت ندیدی وسط خیابون بپره بغلت و بخواد باهات عکس بگیره خودتو تو توییتر و اینستا پاره می‌کنی ولی نوبت به یکی دیگه می‌رسه این رو حق طبیعی خودت می‌دونی؟ . @Eagle_Text

. 69 شبیه پخش کردن دوتا آهنگ مورد علاقت باهمه تمرکز واست نمی‌مونه، حواست هی اینوره هی اونوره. . @Eagle_Text

. چندماه بعد از اینکه باهاش کات کردید و احساساتتون بهش از بین رفت، به دوستتون حق می‌دین که بهش می‌گفت موش‌فاضلابی. ولی فعلا که باهاشید انکار می‌کنید چون چشماتون خوب نمی‌بینه😂😂😂 . @Eagle_Text

. یه بار با مامانم و زن‌عموم داشتیم صحبت می‌کردیم راجع به فرزند مورد علاقه. نتیجه؟! بله دوستان، پدر مادرا فرق می‌ذارن. و قبل از اینکه ناراحت بشی و بخوای بغض کنی اینو بدون توهم پدر یا مادر بشی فرق می‌ذاری😒 (الکی جلو جلو نگو نمی‌ذارم) . @Eagle_Text

اگر کسی این مدلی تایپ کردی چی جوابش رو بدیم؟ Im sorry I couldn't understand what language you're talking. Could you say it in
اگر کسی این مدلی تایپ کردی چی جوابش رو بدیم؟ Im sorry I couldn't understand what language you're talking. Could you say it in english? . @Eagle_Text

اینقد خوشم میاد زوجایی که مردم براشون اکلیل میرینن از هم جدا می‌شن. چرا خوشم میاد؟ تا آدما بفهمن ظاهر زندگی آدما مثل باطن زند
+1
اینقد خوشم میاد زوجایی که مردم براشون اکلیل میرینن از هم جدا می‌شن. چرا خوشم میاد؟ تا آدما بفهمن ظاهر زندگی آدما مثل باطن زندگیشون نیست. درواقع از جدا شدن کسی لذت نمی‌برم. از اینکه آدما یاد نمی‌گیرن حسرت زندگی بقیه رو نخورن و هربار با شکسته شدن چیزایی که حسرتشو داشتن، خودشونم می‌شکنن و از بین می‌رن خوشم میاد؛ چون باعث می‌شه آدما یه روزی بالاخره بفهمن. . @Eagle_Text

وقتی میری آزمایشگاهی که اکست توش کار می‌کنه: . @Eagle_Text
وقتی میری آزمایشگاهی که اکست توش کار می‌کنه: . @Eagle_Text

. من جدیدا فهمیدم آهنگی که برای فرار از حال بد گوشش می‌دادم و توش می‌گفت "قراره که همه آسون‌تر بشه" درواقع داستان یه خودکشیو داره روایت می‌کنه 😭😭😭😭 و منظورش از "قراره همه چیز آسون‌تر بشه" روزی بود که می‌میره و دیگه چیزی اذیتش نمی‌کنه😭🚶🏻‍♀ غمیگنم😩😩 . @Eagle_Text

+اونطوری نگام نکن. _چطوری؟! +طوری که انگار برات مهم... . @Eagle_Text
+اونطوری نگام نکن. _چطوری؟! +طوری که انگار برات مهم... . @Eagle_Text

Behzad Leito & The Don - Nesfe Raah.mp39.66 MB

چرا این ساعت باید اینو بگم؟ چون این ساعت یادم میاد که باید می‌گفتم و نگفتم

. یادآور: کسایی که دوستشون دارید دیر یا زود از کنار شما خواهند رفت، و دیگه صداتون رو نمی‌شنون و شماهم نمیتونید بهشون بگید که دوستشون دارید. لطفا در گفتن دوستت دارم عجله کنید. .