Eagle_Text
Відкрити в Telegram
1 693
Підписники
+124 години
-57 днів
+630 день
Архів дописів
1 693
بعد یه سری چیزا باب شده طرف انتظار داره تو پریودیش پسره واسش یه وانت چیپس و پفک و شکلات و غیره بفرسته 😐
اولا که هیچکدوم از اونا به درد پریودیت نمیخوره و بیشتر حالتو بد میکنه
ثانیا تو خودت از این کارا میکنی برای طرف مقابلت که همیشه دست به کمر انتظار داری؟؟!!
1 693
نمونهاش...
اگر قراره گفتن این موضوع عادی باشه
پس خانما هم هروقت جایی دعوت شدید بگید شوهرم شق کرده دیر میایم یا کلا نمیایم :/
یا شوهرم بعد از سکس خسته میشه نمیایم
فقط کصشر میبافن به هم یه عده :/
اینکه نمیتونی به علت بیماری بری جایی دلیلی بر این نیست که بیش از حد بزرگنمایی کنی یه چیزیو.
هر بیماری و کسالتی در جایگاه خودش آدمو اذیت میکنه ولی پریودی بیماری نیست، یکی از سیکلهای بدن خانمهاست
مثل پسرا که تقریبا هر روز نعـوظ صبحگاهی دارن
ولی من نمیبینم پسرا راجع به این موضوع غر بزنن و تو چشم بقیه فروش کنن.
عادی سازی، گند یه چیزیو در آوردن نیست
1 693
.
یه سری آدما هستن که کسایی که برای پول سکس میکننو مدام قضاوت و مسخره میکنن.
یکی نیست بهشون بگه شماها خودتون برای پیام صبحبخیر و شببخیر و شنیدن دروغ و کصشر سکس میکنین 😂😂😂🤌🏼
By the way ONLY GOD CAN JUDGE KOSKHOLS 🤷🏻♀
@Eagle_text
1 693
#آموزشی
هروقت خواستید کاری کنید که ممکنه بره درتون ولی هی این جمله "مگه چقدر زندهام" تو ذهنتون پلی شد، چندبار خیلی آروم تکرار کنید که "تهش که چی؟!، که چی بشه؟!" قشنگ میشوره میبره😂😂
@Eagle_text
1 693
تو باشگاه دو دسته آدم میان
"در و دافا" و "آدمای معمولی که برای کاهش یا افزایش وزن میان"
در و دافا که ۹۹ درصد خودشون خوشهیکلن و آدم میبینه میگه اینا خودشون ا اول اینجوری بودن 🚶♀🚶♀
ولی هرچی نگاه میکنم آدم معمولیا تغییر نمیکنن که وقتی میبینمشون ذوق کنم انگیزهام واسه باشگاه رفتن بیشتر بشه🥲🥲🚶♀😭
1 693
حالا اینستاگرام اپدیت سرچ بین سین استوریارو نمیده
توی بیشعور ادم باش یه ریپلای بزن ببینم کصشرامو میخونی یا نه😂
@Eagle_text
1 693
.
من شاید بتونم با پسری که کلهپاچه نمیخوره کنار بیام ولی پسری که میگه پیاز توی غذا نباشه رو اصلااا برنمیتابم🚶♀
@Eagle_text
1 693
پدر مادر ایرانی اینطورین که همیشه راجع به دوستات بهت هشدار میدن و اصرار دارن که اونا بدبختت میکنن ولی آخرش واسه خودشون خواهر برادراشون همیشه اونیه سرشون کلاه میذاره و بدبختشون میکنه 🗿🚶♀
@Eagle_text
1 693
طرف از ۴ سالگی ولعهید بود، بعد از ۷۱ سال ولیعهد بودن پادشاه شد
اونوقت یه سری گوزو بعد از ۳ روز برنامههاشونو ول میکنن چون بهش نرسیدن😒😒
@Eagle_text
1 693
کصکشا هی همه جا پر نکین زندگی کوتاه پس به یه قد بلند بگذرونش
اینطوری که ما کوتاها میمونیم رو دست🥲🚶♀😭
@Eagle_text
1 693
اگر عکاس بودم
موقع عکس گرفتن از کسایی که دوستشون داشتم بهشون میگفتم دوستت دارم
اونطوری با لبخند واقعیشون ازشون عکس میگرفتم 🚶♀
@Eagle_text
1 693
به نظرم این یکی دوسال گوشیاتونو بخرین
طوری که امل و سامسونگ دارن شارژر و هدفون و بقیه وسایلشو جمعیکنن هیچ بعید نیست چندسال دیگه خود گوشیاهم جمع کنن🚶♀🚶♀
@Eagle_text
1 693
سانازی که برنزه کرده لاک سفید زده دندوناشهم لمینته
همون امیریه که ۲۰۶ سفید با شیشههای دودی داره و پیرهن سفید میپوشه
@Eagle_text
1 693
تو خونمون اینطوریه که غذاهای بدمزه یا اونایی که خوب در نیومدنو راحتتر گردن میگیرم تا اونایی که خوب شده.
شاید سوال بشه چرا؟!
چون که وقتی خوب بشه هی میخوان غذا رو من بپزم🚶♀
@Eagle_text
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
