uk
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Відкрити в Telegram
1 693
Підписники
+124 години
-57 днів
+630 день
Архів дописів

چنلو‌ بوی خون برداشت

بعد یه سری چیزا باب شده طرف انتظار داره تو پریودیش پسره واسش یه وانت چیپس و پفک و شکلات و غیره بفرسته 😐 اولا که هیچکدوم از اونا به درد پریودیت نمی‌خوره و بیشتر حالتو بد می‌کنه ثانیا تو خودت از این کارا می‌کنی برای طرف مقابلت که همیشه دست به کمر انتظار داری؟؟!!

نمونه‌اش... اگر قراره گفتن این موضوع عادی باشه پس خانما هم هروقت جایی دعوت شدید بگید شوهرم شق کرده دیر میایم یا کلا نمیایم :/
نمونه‌اش... اگر قراره گفتن این موضوع عادی باشه پس خانما هم هروقت جایی دعوت شدید بگید شوهرم شق کرده دیر میایم یا کلا نمیایم :/ یا شوهرم بعد از سکس خسته می‌شه نمیایم فقط کصشر می‌بافن به هم یه عده :/ اینکه نمی‌‌تونی به علت بیماری بری جایی دلیلی بر این نیست که بیش از حد بزرگ‌نمایی کنی یه چیزیو. هر بیماری و کسالتی در جایگاه خودش آدمو اذیت می‌کنه ولی پریودی بیماری نیست، یکی از سیکل‌های بدن خانم‌هاست مثل پسرا که تقریبا هر روز نعـوظ صبحگاهی دارن ولی من نمی‌بینم پسرا راجع به این موضوع غر بزنن و تو چشم بقیه فروش کنن. عادی سازی، گند یه چیزیو در آوردن نیست

. یه سری آدما هستن که کسایی که برای پول سکس می‌کننو‌ مدام قضاوت و مسخره می‌کنن. یکی نیست بهشون بگه شماها خودتون برای پیام صبح‌بخیر و شب‌بخیر و شنیدن دروغ و کصشر سکس می‌کنین 😂😂😂🤌🏼 By the way ONLY GOD CAN JUDGE KOSKHOLS 🤷🏻‍♀ @Eagle_text

#آموزشی هروقت خواستید کاری کنید که ممکنه بره درتون ولی هی این جمله "مگه چقدر زنده‌ام" تو ذهنتون پلی شد، چندبار خیلی آروم تکرار کنید که "تهش که چی؟!، که چی بشه؟!" قشنگ می‌شوره می‌بره😂😂 @Eagle_text

تو باشگاه دو دسته آدم میان "در و دافا" و "آدمای معمولی که برای کاهش یا افزایش وزن میان" در و دافا که ۹۹ درصد خودشون خوش‌هیکلن و آدم می‌بینه می‌گه اینا خودشون ا اول اینجوری بودن 🚶‍♀🚶‍♀ ولی هرچی نگاه می‌کنم آدم معمولیا تغییر نمی‌کنن که وقتی می‌بینمشون ذوق کنم انگیزه‌ام واسه باشگاه رفتن بیشتر بشه🥲🥲🚶‍♀😭

😋😈
😋😈

حالا اینستاگرام اپدیت سرچ بین سین استوریارو نمیده توی بیشعور ادم باش یه ریپلای بزن ببینم کصشرامو میخونی یا نه😂 @Eagle_text

. من شاید بتونم با پسری که کله‌پاچه نمی‌خوره کنار بیام ولی پسری که می‌گه پیاز توی غذا نباشه رو اصلااا برنمی‌تابم🚶‍♀ @Eagle_text

پدر مادر ایرانی اینطورین که همیشه راجع به دوستات بهت هشدار می‌دن و اصرار دارن که اونا بدبختت می‌کنن ولی آخرش واسه خودشون خواهر برادراشون همیشه اونیه سرشون کلاه می‌ذاره و بدبختشون می‌کنه 🗿🚶‍♀ @Eagle_text

طرف از ۴ سالگی ولعهید بود، بعد از ۷۱ سال ولیعهد بودن پادشاه شد اونوقت یه سری گوزو بعد از ۳ روز برنامه‌هاشونو ول می‌کنن چون بهش نرسیدن😒😒 @Eagle_text

کصکشا هی همه جا پر نکین زندگی کوتاه پس به یه قد بلند بگذرونش اینطوری که ما کوتاها می‌مونیم رو دست🥲🚶‍♀😭 @Eagle_text

اگر بدن که خوب می‌شه 🚶‍♀ پول خوبی به جیب می‌زنم🥸😂😂😂😂

شنیدم کیک مراسم ختمشو میخوان بدن 🍓درست کنه😂 #عمو_ایگل

توی نبرد زنده موندن بین جنتی و ملکه انگلیس جنتی برنده شد :)))))))))

اگر عکاس بودم موقع عکس گرفتن از کسایی که دوستشون داشتم بهشون می‌گفتم دوستت دارم اونطوری با لبخند واقعیشون‌ ازشون عکس می‌گرفتم 🚶‍♀ @Eagle_text

به نظرم این یکی دوسال گوشیاتونو‌ بخرین طوری که امل و سامسونگ دارن شارژر و هدفون و بقیه وسایلشو‌ جمعی‌کنن هیچ بعید نیست چندسال دیگه خود گوشیا‌هم جمع کنن🚶‍♀🚶‍♀ @Eagle_text

سانازی که برنزه کرده لاک سفید زده دندوناش‌هم لمینته همون امیریه‌ که ۲۰۶ سفید با شیشه‌های دودی داره و پیرهن سفید می‌پوشه @Eagle_text

تو خونمون اینطوریه که غذاهای بدمزه یا اونایی که خوب در نیومدنو‌ راحت‌تر گردن می‌گیرم تا اونایی که خوب شده. شاید سوال بشه چرا؟! چون که وقتی خوب بشه هی می‌خوان غذا رو من بپزم🚶‍♀ @Eagle_text