uk
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Відкрити в Telegram
1 695
Підписники
-124 години
-27 днів
+830 день
Архів дописів
اگر کسی دلیلشو می‌دونه به منم بگه😶‍🌫
اگر کسی دلیلشو می‌دونه به منم بگه😶‍🌫

. یه چیز قشنگی شنیدم امروز. می‌گفت: برای دریانوردی که مقصدش رو نمی‌دونه هیچ بادی موافق نیست، همشون مخالفن.

خسته شدم🤨 توت فرنگی کجاست یکم اذیتش کنم

لباس تو کشور کم اومده بیام لباسای تورو بپوشم؟!

توت فرنگی فک کنم گونی میپوشه😂

اونی که کون خوبی داره کارگو که هیچ چادر مسافرتیم بپوشه کونش وجهه‌ی خودشو از دست نمی‌ده

ای باوا ۳ نصف شبم این هست🚶🏻‍♂️ بگیر بکپ دیگه

دیوث چیکارت دارم من 🤨🤨

ناموسا چرا جدیدا دخترایی که کون خوبیم دارن اونام شلوار کارگو میپوشن؟ جواب این سوالو بده من جواب اونو میدم!

#پیام_ناشناس ناموسا چرا چینیا پشماشون نمیزنن؟ @HarfBeManBot

دارک‌ترین قسمتش اونجاست مخ یه مورد به شدت حقو میزنی میبری رو تشک که زیر یه خمشو بگیری میبینی پشم داره🚶🏻‍♂️

#پیام_ناشناس هوای چین هم حشری کنندس؟ @HarfBeManBot

به شرط اینکه تو هم بوسش کنی بیدارشه

#پیام_ناشناس میشه بوسمون کنی بخوابیم😔 @HarfBeManBot

ورود حیوانات خانگی به چین جرمه😔

#پیام_ناشناس بیا منم با خودت ببر چین 😔 @HarfBeManBot

اینجوری کصشره حال نمیده شما هم بیایین یه چی بگین https://t.me/HarfBeManBOT?start=NTY5NDY2ODA

اینجا تایپ کردن انگار داری لایو میگیری ولی واقعا لایو نیست عین سکس چته! لذتش اندازه اصله کار نیست و از هیچیم بهتره