uk
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Відкрити в Telegram

قصدم آزار شماست. t.me/HidenChat_Bot?start=207829614

Показати більше
880
Підписники
+124 години
+157 днів
+10730 день
Архів дописів
خوشبختانه دیگه فشار روانی روم نیست، خودم تبدیل شدم به فشار روانی.

واقعا تکرارناشدنی هستید آقای حبیب.

89085607.mp32.07 MB

زندگی زندگی زندگی. اگر هر شب ال دی نمی‌خوردم الان ازت ده قلو حامله بودم.

آخرین باری که خیلی خوش گذشت رو به خاطر نمیارم.

اگر میخواهید دیپ ثروت شوید و فرکانس‌های ثروت رو دریافت کنید این پست رو لایک کنید و در کامنت بنویسید خدایا شکرت❤️
اگر میخواهید دیپ ثروت شوید و فرکانس‌های ثروت رو دریافت کنید این پست رو لایک کنید و در کامنت بنویسید خدایا شکرت❤️

واقعا این انسان چه موجود کسشریه که یه توانایی تصمیم‌ گرفتن نداره و بعد از هر تصمیم، روزها خودش رو سرزنش میکنه؟ مادرجنده اسم این رو گذاشتی اشرف مخلوقات؟ من ریدم تو مخلوقاتی که اشرفشون این عقب‌مونده باشه.

کتاب خواندن ایرانی در مترو= ادا.

روحت شاد پرفسور. روحت شاد.

دانلود آهنگ‌های قدیمی احسان خواجه‌امیری برای سریال‌های شبکه‌ی سه و سیگار کشیدن با چوب‌شور در هوای سرد

اینقدر عناوینِ "ضد زن، نژادپرست، هموفوب و فاشیست" رو مثل نقل و نبات سر کوچک‌ترین چیزها استفاده کردین که بی‌معنی شده و کسی توجه نمی‌کنه. همون چند تا ادعای درست هم بین میلیون‌ها ادعای پوچ گم میشه. -Hejazizo- ✅️@uttweet

کاهش وزنم با کیری بودن وضعیت روحیم رابطه‌ی مستقیم داره. مثلا الان که از جلوی آینه رد شدم فکر کردم خط‌کش دیدم تو آینه.

با این عزیز میرم به آسمون و فضا و امثالهم و برمیگردم.

سلام لطفا مزاحم نشوید بنده مشغول شمردن ثواب‌هایم هستم تا بدانم در بهشت چند کاخ طلایی و جوی عسل و حوری‌های زیبا دارم

کیپ یور کالم ددی=))))))))))((
کیپ یور کالم ددی=))))))))))((

خیلی مراقب خودتون باشید بچه‌ها چون الان مسئولین ناسا دارن به هم میگن تعداد زمین‌تخت‌گراها خیلی زیاد شده وقتشه که همه‌شون رو ب
خیلی مراقب خودتون باشید بچه‌ها چون الان مسئولین ناسا دارن به هم میگن تعداد زمین‌تخت‌گراها خیلی زیاد شده وقتشه که همه‌شون رو ببریم ته زمین پرتشون کنیم پایین

ونگوگ جان ای کاش زودتر میمردی و این نقاشی شب پرستاره‌ی کیری رو نمیکشیدی. حامله شدم انقدر همه‌جا دیدمش. بله خیلی قشنگ و زیبا و کیرخره هرچیزی که شما بگید کسکش‌های ادایی. فقط بس کنید. محض رضای خدا بس کنید.

‏ولی این پسر نایسا اصلا تایپ من نیستن. من وحشی‌تر می‌پسندم. چند درجه مونده به چهره دوست پسر دوا لیپا، نرسیده به محسن رضایی. _دریما_ @uttweet

‌.
‌.

کیرم تو ایران و صنعت مدلینگِ نداشته‌ش که هر کسخلی که از راه رسید و قیافه‌ش یکم با بقیه فرق داشت فکر کرد مدله