uk
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Відкрити в Telegram

قصدم آزار شماست. t.me/HidenChat_Bot?start=207829614

Показати більше
880
Підписники
+124 години
+157 днів
+10730 день
Архів дописів
Rich people aren’t necessarily smarter, they just have the luxury of taking more chances and making more mistakes without penalties

ممنونم جناب شماعی‌زاده بابت آهنگسازی این آهنگ و گاییدن زن ما با غمش. ممنونم.

همه از نیسان آبی میترسند، من از دختری که میگه « اووووه چقدر خجالتی هستی بابا»

«ای کاش که جای آرمیدن بودی یا این ره دور را رسیدن بودی کاش از پی صد هزار سال از دل خاک چون سبزه امید بر دمیدن بودی» منم همینطور خیام عزیزم، منم همینطور.

ببخشید کسی آچار فرانسه نداره؟ مادر استادمون خیلی خرابه نیاز به تعمیر داره

عالی
عالی

ممنونم از اون عزیزی که این رو فرستاد. یادم رفته بود چقدر زیباست.

اسم این حالت که آدم دلش میخواد گریه کنه و ضجه بزنه تا کمی خالی بشه اما گریه‌ش نمیاد رو، میذارم یبوست روانی👍

تو اتاق بودم که سرپرستی خوابگاه از تو حیاط هی شروع کرد به داد زدن که «خانوما تاسیسات اومده». (یعنی حجاب رو رعایت کنید). بنده هم که تو اتاق نشسته بودم و اعصابم از عالم و آدم کیری بود و تازه میخواستم تن‌لشم رو ببرم بیرون، اعصابم خرابتر شد و با حرص زیاد گفتم کیر. یهو دیدم آقای تاسیساتی از جلوی تراس اتاق رد شد گفت دست شما درد نکنه=)))))))))))))))

متنفرم از اینکه برخی آهنگ‌ها رو‌ حتی «جرات» نمیکنم که دوباره گوش کنم.

نمیدونم این سلینا گومز قیافه‌ش کدیه، استخون‌بندیش زیادی کلفته، خود لباساشه، چیه که هرچی میپوشه کدی میشه. شاید هم کلا کدی میپوشه. حالا منطقی نیست من از فاضلاب خاورمیانه چنین نظراتی بدم ولی این زن واقعا ذره‌ای وایب سلبریتی و باکلاس و خوش‌استایل بودن رو به من نمیده. اینکه با این حجم از معروفیت بعد این همه سال، هنوز fashion icon نباشی هم چیز عجیبیه جدی. عکساش رو که میبینم احساس میکنم اسمش باید سکینه باشه و با لهجه‌ی اراکی صحبت کنه

واقعا نمیشه عاشق خیام نبود. شما ببینید: «در کارگه کوزه‌گری رفتم دوش دیدم دو هزار کوزه گویا و خموش ناگاه یکی کوزه برآورد خروش کو کوزه‌گر و کوزه‌خر و کوزه‌فروش؟»

Ebi-Kolbeh-128.mp36.48 MB

وای عزیزم. فکر کنم اولین ترمشه هنوز.

Repost from SUT Twitter
رابطه بین دخترا تو خوابگاه خیلی نازه، از کوچکترین چیزات تعریف و توجه میگیری، ریز ترین کارات مورد تمجید قرار میگیره و واقعا متوجه میشی پسرا چقدر سطحی و بیعقلن و یک بار دیگه زن چقدر موجود نازیه. -سارالین- @sut_tw

هروقت احساس کردی باید بهش پیام بدی یعنی وقت خوابته. اگه فردا موقع بیدار شدن هم همین احساس رو داشتی دوباره بخواب

میگرن قاعدگی:
میگرن قاعدگی:

دوستان ایرانی مشکلتون با ما افغان‌های بی‌سواد و سارق و آدمکش که بدون مدارک شناسایی اومدیم تو ایران و چون مدارک شناسایی نداریم هرکاری دلمون بخواد میکنیم، چیه؟ چقدر نژادپرست هستید

کوروش آسوده بخواب داریوش هم به تو پیوست🙏😔

پس این انتخاب طبیعی داره چه گوهی میخوره؟ حذفم کن مادرجنده.