uk
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Відкрити в Telegram

قصدم آزار شماست. t.me/HidenChat_Bot?start=207829614

Показати більше
866
Підписники
+124 години
+157 днів
+10230 день
Архів дописів
عاشق پایان بندی فصل یک بترکال سال شدم. چقدر تاثیر گذار، ظریف، هوشمندانه و بدون بیرون زدگی، اون جرقه‌ای که لازم بود زده بشه رو زد؛ تا ما شروع فصل جدیدی از کاراکتر، یا بهتر بگم چیزی که ما از کاراکتر توی برکینگ بد می‌شناختیم و انتظار شکل گرفتنش رو می‌کشیدیم با چشم‌های خودمون ببینیم و مشتاق و درگیر فصل‌های بعدی بشیم. خلاصه، همچنان و با استمرار خایمال شما هستیم جناب گیلیگان و دوستان.

ای کاش به جای این دروس عمومی کسشر چهار پنج واحد میذاشتن برای مطالعه‌ی شخصیت علی منصوریان و محمود فکری

این اعتماد به نفس بیش از حدتون هم یه‌جورایی از کودن بودن میاد. عزیز دلم تو دیگه چقدر خنگ و ابلهی که نقص‌هات رو نمیبینی و برای رفعشون تلاش نمیکنی؟

این روزا مد شده که میگن : نجات دهنده در آینه است. اما داستایوفسکی یکبار گفته : در آغوشم بگیر و نجاتم بده ، قاتلی به دنبال من است که گاه به گاه در آینه ها میبینمش. -Sephere- @uttweet

از سریالی که برای من هیچوقت تموم نمیشه.

این کسیه که اسم مامانت رو بهش نمیگی:
این کسیه که اسم مامانت رو بهش نمیگی:

_Persian Nostalgia_ @uttweet
_Persian Nostalgia_ @uttweet

هورمون‌های مادرقحبه، دارم بهتون میگم‌ هم من سر کارم، هم اون سر کاره، هم کلاس‌های دانشگاه‌ شروع شده، هم فعلا موقعیت مکانیش وجود نداره و هم جنگ🤡 شده. با این حال، باز هم ترجیح میدید همه این‌ها رو نادیده بگیرید و صرفا به این علت که "پاییز شده" دهن من رو بگایید؟ مگر در بدن انسان خردمند فعالیت نمی‌کنید شما؟ مگر این عقل و منطق بر شما سلطه نداره؟ چکار دارید می‌کنید؟ ولم کنید دیگه ولدزناها😭

Sandy-Eshghe-Bandar-128.mp36.92 MB

.
.

یه لیوان شیشه‌ای رو بنداز زمین بشکنه‌. تونستی مثل اول درستش کنی؟ نه؟ پس لااقل بوسش کن کسکش.

به نظرم منطقی‌ترین جایی که میشه دانشجوهای معتاد به وید رو فرستاد برای تحصیل، مدارس استثناییه. گلی بی‌مغز رو چه به مدرک دانشگاهی؟

ابوالقاسم جان مگر بر طبق رسم سرای درشت قرار نبود که یه وقت‌هایی هم ما پشت این زین باشیم؟ چرا پس همش این زینه که در کون ماست؟ مشکلی در زین به وجود اومده؟ مشکل از کون ماست؟ چه اتفاقی افتاده؟

این مشکی رنگ عشقه هم همش حاصل همین جنبش‌های بلک لایوز متر و این دست جریانات نوظهور لیبرالیستیه. وگرنه که همه می‌دونن زن باید خوشگل باشه، سفید و کمی چاق.

کاور بی‌نظیر و فوق‌العاده هنری.
کاور بی‌نظیر و فوق‌العاده هنری.

این آهنگ موردعلاقه‌م تو ۸ سالگی بود. شاهکار اشکین ۰۰۹۸ و رفقا. چیز عجیبیه؛ فکر کنم خودشون هم دقیق نمیدونن دارن راجع به چی حرف میزنن‌. آهنگ مدام ریتمش عوض میشه و وسط همه‌ی اینا تازه خوابشون هم میاد. شبیه زندگی منه.

بنده وقتی همه‌چیز دقیقا همونطوری پیش میره که تو اورثینکام پیش‌بینی کرده بودم:

بنده وقتی همه‌چیز دقیقا همونطوری پیش میره که تو اورثینکام پیش‌بینی کرده بودم:

درست و صحیح و مختصر و مفید.

شب بخیر.