uk
Feedback
𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

Відкрити в Telegram
520
Підписники
-224 години
-27 днів
-730 день
Архів дописів
‏انسان نمی‌خواست باور کند که تمامِ جنایات از خودش نشأت می‌گیرد، ‏پس شیطان را آفرید تا از عذاب وجدان رهایی یابد!

وقتی با یکی تیک زدی ، لاشو واسه بقیه باز نکن!

میگفت: هیچ وقت با دل آدم های مهربون بازی نکنید، چون نمیتونن انتقام بگیرن نه دلشون میاد، نه راهشو بلدن اینجاس که خدا دست به کار میشه!

بچه بودم آرزوم بود بتونم تا بعد 12 بیدار بمونم ، الان آرزومه بتونم قبل 12 بخوابم:))

آدمای بعدی که میان تو زندگیت ارزش منو بهت ثابت میکنن،الان هرتوضیحی بدم اضافیه.

چندتا ادمین فعال میخوام واسه همین چنل @aaliorg

احترام به خودت، با خداحافظی های زیادی همراه است!

Gn❤️
+1
Gn❤️

در مقابل صداقت دیگران سیاست داشتن زرنگی نیست خیانته!

مشکل خود صبر نیست،مشکل تا کی صبر کردنه...

صدای رفتار ادما انقد بلنده که دیگه نیازی نیست به حرفاشون گوش بدی…!

برام اهمیتی نداره بقیه چطوری درباره‌ام فکر می‌کنن، اون‌ها می‌مردن اگه چیزی که من گذروندم رو می‌گذروندن.

در یکی از نامه‌هایش نوشته بود: «من نگفتم، چون کسی منتظر شنیدن حرف‌های من نبود.»

اون جدایی نجاتت داد،اون رفاقتی که تموم شد پشتش یه دلیل خوب بود باورکن هرچی گذشت،به نفع تو تموم شد.

دروغ میگید! برگرده قبولش که می کنید هیچ، اگه زخمی هم باشه تیمارش می کنید. خیلی چیزا دست خودتون نیست، دست دلتونه!

Nashnas?