uk
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

Відкрити в Telegram

#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.

Показати більше
8 211
Підписники
-1524 години
-2617 днів
+1 25930 день
Архів дописів
نظر خودم در مورد نتیجه مذاکرات اینه ک ترامپ (امریکا) تو شرایط فعلی که قرار داره بهترین گزینه اش توافقه حداقلش توافق موقت هست که اوضاع رو بدست بگیره توافق کمک میکنه از هزینه های جنگ در امان باشه ترامپ ببخشید اسکل نیست تو این شرایط اولویتش جنگ باشه که پرهزینه ترین راهه براش از طرفی قیمت نفت پایین میمونه از طرفی مانع پروژه هسته ای ایران میشه از طرفی رابطه چین و ایران رو کنترل میکنه ووووو

من خودم چون ریز نمیشم همینطوری چشمی اردر گذاشتم الان میبینم جا موندم :/ چیز پنهونی نداریم
من خودم چون ریز نمیشم همینطوری چشمی اردر گذاشتم الان میبینم جا موندم :/ چیز پنهونی نداریم

۷۰۰ پیپ برای عستاد های مجازی غیر ممکنه ولی واس ما عددی نیست اون کف که بایشو گذاشتم اگر گرفته باشید با تارگت سقف چند هزار پیپ میشه ؟!😁

#xauusd update ترید به همین اسونیه قیمت بین گره های مهم بازی میکنه مثل پینگ پنگ اینارو من چشمی میبینم بدون ریز شدن رو چارت شم
#xauusd update ترید به همین اسونیه قیمت بین گره های مهم بازی میکنه مثل پینگ پنگ اینارو من چشمی میبینم بدون ریز شدن رو چارت شما هم درست نگاه کنید (ساده نگاه کنید) میبینید حداقلی ترین تارگت ۷۰۰ پیپ برای شما 😘

این امارها نمیتونه درست باشه چون همتون از روی تحلیلایی ک گذاشتم استفاده کردید و از همون جهت رای میدید اکثریت خوشبین هستید بخاطر چارتهایی که گذاشتم بهتره این رای گیری رو بفرستید برای گروهها و اشخاص دیگه ک مارو نمیشناسن به احتمال زیاد نتیجه فرق خواهد کرد

هفته گذشته کیا نقد کردن کیا سهم خریدن؟!
Anonymous voting

نتیجه مذاکرات فردا بنظرتون ؟
Anonymous voting

چشمم به این سایت ربات تلگرامی که امار کانال هارو نشون میده افتاد چنل قبلیو زدم اورد این تازه امارش واس موقعیه که چنل ۴۰۰ کا ب
چشمم به این سایت ربات تلگرامی که امار کانال هارو نشون میده افتاد چنل قبلیو زدم اورد این تازه امارش واس موقعیه که چنل ۴۰۰ کا بود 😂 زمانیکه کانال یه میلیون نفر بود ویو پستا بالای ۴۰۰ ۵۰۰ کا میشد 😂 الان دستم همچین اماری باشه بورس که سهله انس جهانی رو هم تکون میدم😂 یادش بخیر خود قودرت بود کیا یادشونه

اینم داشته باشید از طلا مطمعن نیستم اون گره سمت چپ سفارشات رو برداشته و انتقال یافته تا اون باکس بالای نظرم بایه یا میاد تو ه
اینم داشته باشید از طلا مطمعن نیستم اون گره سمت چپ سفارشات رو برداشته و انتقال یافته تا اون باکس بالای نظرم بایه یا میاد تو همین ناحیه مجدد سفارش میگیره یا همینو میره بالا خودتون چک کنید دیگه من فعلا حالشو ندارم 😁

بازم میگم اینجا درسته کانال پابلیکیه ولی ذاتا vip هست پست هارو بفرستید برا دوست و اشنا چه بورسی چه فارکسی شاید مفید بود براش و هم شما رو هم منو دعا کردن😘

#xauusd update حداقل حداقل طبق چارت قبلی بای میگرفتید هزار پیپ سود میکردید ولی خب من خودم استاپ خوردم و بایش رو از دست دادم و
#xauusd update حداقل حداقل طبق چارت قبلی بای میگرفتید هزار پیپ سود میکردید ولی خب من خودم استاپ خوردم و بایش رو از دست دادم و حیییف خب حالا چی دوتا fl هم مقیاس داریم خب؟! انتظار دارم با اینگلف اف ال بالایی ریتریس خوبی بده (شایدم نده) مهم نیست حالا این دوتا نواحی رو گذاشتم که پس ذهنتون داشته باشید هر کدوم ک قیمت بهش رسید چارت میزارم که ایا اینگلف کرد یا چی و بای کنیم یا سل در کل یه مسیر روی چارت میکشم که همچین انتظاری دارم ولی قبلا گفتم تحلیل با ترید یکی نیست

دیدید اینجا مقاومت پیش روی طلا چطوری پودر شد؟!

نکته میلیون دلاری کلا تو همه چارتها اگر نزدیک مقاومت دیدید اینطوری بصورت اردر فلو نزدیک میشه بدونید مقاومت پودر خواهد شد

راستی نکته میلیون دلاری رو یادتون نرفته که ؟! یاد گرفتید دیگه؟

بعد دوتا چارت و استوری کردم که بایشو بگیرید بره تا سقف اون وسط یه پراپ هم معرفی کردم که اگر میگرفتید و بایشو میزدید پاس میشد 😁

اومدیم و با این چارتی که گذاشتم دقت تحلیل رو به رخ اساتید کشیدم و عرض کردم کف دیگه فینیش !

قیمت وقتی رو ۳۱۷۰ بود عرض کردم اخرین موج رو تکمیل کنه میریم واس سقف جدید 👆

#xauusd این دونا چارت دیشب استوریش کردم برای انس اینجا بخاطر معرفی پراپ نزاشتم دیگه
+1
#xauusd این دونا چارت دیشب استوریش کردم برای انس اینجا بخاطر معرفی پراپ نزاشتم دیگه

خب بنظرم کف رو همینجا میبندیم بریم برای نواحی بای که تریدش کنیم واس سقف جدید طلا

میخوام دقت تحلیل و سبکی ک دارم رو ببینید این باکس به این باریکی که از چپ چارت کشیدم اوردم جلو و میبینید که اینگلفش نکرده !!
میخوام دقت تحلیل و سبکی ک دارم رو ببینید این باکس به این باریکی که از چپ چارت کشیدم اوردم جلو و میبینید که اینگلفش نکرده !!