uk
Feedback
𝘽𝙤𝙨𝙩𝙤𝙣 𝘾𝙚𝙡𝙩𝙞𝙘𝙨 ☘️

𝘽𝙤𝙨𝙩𝙤𝙣 𝘾𝙚𝙡𝙩𝙞𝙘𝙨 ☘️

Відкрити в Telegram

☘️ هواداران بوستون سلتیکس در ایران ☘️ 🏆پر افتخارترین تیم و قهرمان ۱۸ دوره NBA 🏆 🏀 پوشش نتایج بازی‌ها، اخبار و حواشی 🏀 📱فکت، آمار، ویدیو و هایلایت‌‌های تیم و بازیکنان 📱 📢کانال جامع بسکتبال: @NbaBadNews 💬ارتباط با ادمین: @sajudez @Omidxbx11

Показати більше
1 153
Підписники
+124 години
+47 днів
-1730 день
Архів дописів
🚨🗣️ ‏برد استیونز : «جیلن براون بخش بزرگی از ماست. نمی‌خواهم آینده را پیش‌بینی کنم. من به آن به عنوان تیم خودمان نگاه می‌کنم
🚨🗣️ ‏برد استیونز : «جیلن براون بخش بزرگی از ماست. نمی‌خواهم آینده را پیش‌بینی کنم. من به آن به عنوان تیم خودمان نگاه می‌کنم.» ⁦

🚨سلتیکس در راند اول با پیک ۲۷ کریس سناک جونیور فروارد که در کالج هیوستون بازی میکرد رو پیک کرد.
🚨سلتیکس در راند اول با پیک ۲۷ کریس سناک جونیور فروارد که در کالج هیوستون بازی میکرد رو پیک کرد.

🚨♨️😐گفته شده باستن در اخرین مذاکره با پلیکانز ممکنه جیلن براون رو در ازای تری مورفی ترید کنه اطلاعات و اخبار تکمیلی به زودی…) @BOSTONiRAN

و سر انجام بعد از کلی اخبار و شایعات برادر گرانقدرمون به میامی هیت ترید شد😂 @BOSTONiRAN

Repost from NbaBadNews
سلتیکس توی قضیه‌ی جذب یانیس از هیت جلوتره و از شانس بیشتری برخورداره. Chris Haynes @NbaBadNews
سلتیکس توی قضیه‌ی جذب یانیس از هیت جلوتره و از شانس بیشتری برخورداره. Chris Haynes @NbaBadNews

جیلن براون: به همه‌ی اونایی که شک داشتن یا می‌خوان از تیم برم؛ شما دارید من رو به یک هیولا تبدیل می‌کنید.

🔻فوووری یانیس تا قبل از درفت به میامی یا باستن ترید میشه. Shams

این وسط داداشمون JonKrawczynskiگفته که🗣️: مینسوتا تیمبرولوز خیلی اگرسیو بدنبال به خدمت گرفتن دریک وایت در حال فعالیت
این وسط داداشمون JonKrawczynskiگفته که🗣️: مینسوتا تیمبرولوز خیلی اگرسیو بدنبال به خدمت گرفتن دریک وایت در حال فعالیت

اکثر‌ رسانه ها به این اشاره دارند ک جیلن براون میدونه که در این معامله پیشنهاد شده پس راهی برای بهبود رابطه نیست و باستن روی یانیس حساب باز میکنه. @BOSTONiRAN

♨️در ادامه اخبار ترید یانیس 📰 TheSteinLine:گفته که باکس درحال بررسی به اتمام رسوندن ترید حتی بدون تیم سوم است و به هوگو گونزالز نیز علاقه داره. @BOSTONiRAN

کلیپرز تیم محتمل برای جیلن براون در ترید یانیس هست؛ یه معامله‌ای که پیک پنجم رو به میلواکی می‌فرسته. 🗞Grant Afseth @BOSTONiRAN