uk
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

Відкрити в Telegram

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

Показати більше
1 174
Підписники
-224 години
-17 днів
-4030 день
Архів дописів
کیبوردم باهام‌ دشمنه

و دنبال اینکه منعی " بوس " چیه 😭😭😭

قسمت فان الان واسه من اینه فندوم بجای اینکه بیشتر بخاطر این موضوع که رزی داره با برونو فیت میده هایپ باشه دنبال لیریک و تاریخ پخش اهنگه به معنای واقعی انون گذاشتی که حدس بزنیم معنی کامنت چیه😭😂

کارشناسان بلینک بسیار زرنگ هستند.

دقیقاَ

چون rose گفته اگه پاک نکنی آهنگو ریلیز نمیکنم میتونه به اسپویل ربط داشته باشه

sticker.webp0.19 KB

خب من میگم قطعا همکاری داریم و قراره یک نوامبر منتشر بشه.یا بخشی از اهنگ هم میگه بیا منو ببوس یا میخواستی منو ببوسی یاااا یادته میخواستی منو ببوسی.

بعدم قرار به هیت باشه کل فن بیسهای رزي خبرشو گذاشتن چه فرقي داره پاک کنه یا نه.

دقیقاً، تنها چیزیه که بهش توجه نمیشه

https://t.me/KeepitprettySavage/6253 وا مگه هفت کوتولن که بخاطر هیت بترسن و خود واقعیشونو نشون ندن هم فندوم بلک پینک خداروشکر با جنبن هم ایدلمون از مردا بیشتر خایه داره و خودشه این چیزارم کسی جدی نمیگیره و هیت نمیده بجز همون فندوم ابسسد همیشگی که فیو خودشون به اندازه کافی واسشون سرگرم کننده نیست

نظر کارشناسان چیست 😘

بیاید منطقي باشیم، اسپویل بوده و خواسته هایپ شیم.

هیت گرفتن اونم براي ممبرای بلکپینک تنها چیزیه که اصلا مهم‌ نیست.

خب داداش رزی برونو رو ببوسه قطعآ هیت میخوره دیگه حذف کردنش عادیه https://t.me/KeepitprettySavage/6252

ولي خب اگه اسپویل نبود، کامنت ساده بود پاکش نمی‌کردن، یه دليلي داره 🤓

این احتمالاً بخشي از لیریک آهنگه باشه. منتظر بمونیم فعلاً ( تنها کاري که می‌تونیم بکنیم )

رزي و برونو کامنتهاشونو پاکیدن :(

برونو : خیلی فانه ! یادته میخواستی منو ببوسی ؟ خيلي عجیب بود. رزي : من تورو می‌کشم. حرفتو پس بگیر وگرنه آهنگو ریلز نمی‌کنم بر
برونو : خیلی فانه ! یادته میخواستی منو ببوسی ؟ خيلي عجیب بود. رزي : من تورو می‌کشم. حرفتو پس بگیر وگرنه آهنگو ریلز نمی‌کنم برونو.🙄🙄