uk
Feedback
| Rad Dev (JS) |

| Rad Dev (JS) |

Відкрити в Telegram

#JS 👑 سعیدی‌را‌د هستم، اینجا تجربم و چیزایی که یاد می‌گیرم رو به اشتراک می‌ذارم. ارتباط: @AminKhoy78 مخلصم 👨‍💻🖤

Показати більше
2 123
Підписники
+424 години
+257 днів
+50330 день
Архів дописів
غیررسمی/ طی حمله به دانشگاه شریف بخش مرکز فناوری اطلاعت و دیتاسنتر اصلی دانشگاه از بین رفته!! بخش زیادی از تحقیقات و دستاوردهای علمی ایران در این دیتاسنتر قرار داشت. @Mern_stack_01

ارسال پیام توی شاد تا ساعت 5 عصر محدود شد. چون سروراش شلوغ میشه تا ساعت 5 کلاسا برگزار میشه و بعدش دانش‌آموزا می‌تونن توش پیام شخصی ارسال کنن. ‌ ‌ واکنش سرور های تلگرام: 😄 ‌ @Mern_stack_01

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات بدون این که خنده‌ش بگیره: «مجموعه وزارت ارتباطات تلاش کرده است آثار ناشی از جنگ و اختلالات ارتباطی را به حداقل برساند، هرچند پیچیدگی‌های شرایط جنگی، محدودیت‌هایی را به همراه داشته است.» @Mern_stack_01

فقط دوبار تونست گاو رو گول بزنه. فقط دوبار! گاو رو! فقط دوبار! گاو رو! فقط دو بار! گاو رو! @Mern_stack_01

یکی از کامیونیتی‌ها یه سایت زده برای آموزش کمک‌های پزشکی تو شرایط بحرانی؛ از زخم و آسیب‌های کوچیک گرفته تا موارد جدی‌تر رو توضیح داده که تو هر شرایط دقیقاً چیکار باید کرد. تو موقعیت‌های حساس واقعاً می‌تونه به درد بخوره. 🔗 Trustyema.ir @Mern_stack_01

روبیکا، بله، ایتا و امثالهم بهترین پیام‌رسانن، به شرطی که هدف‌تون پیام دادن نباشه. @Mern_stack_01

به نظرم اگه پاول‌دوروف جزو سیاستمدارای یه کشور باشه، اون کشور بیشترین پیشرفت ممکن رو می‌تونه تجربه کنه. @Mern_stack_01

مدیرعامل تلگرام پاول دوروف: ایران سال‌ها پیش تلگرام را ممنوع کرد، با نتیجه‌ای مشابه روسیه. دولت امیدوار بود که برنامه‌های پیا
مدیرعامل تلگرام پاول دوروف: ایران سال‌ها پیش تلگرام را ممنوع کرد، با نتیجه‌ای مشابه روسیه. دولت امیدوار بود که برنامه‌های پیام‌رسان نظارتی‌اش به طور گسترده پذیرفته شوند، اما در عوض استفاده گسترده از VPNها رواج یافت. اکنون ۵۰ میلیون عضو مقاومت دیجیتال در ایران به بیش از ۵۰ میلیون نفر دیگر در روسیه پیوسته‌اند. @Mern_stack_01

هر دم از این باغ بری می‌رسد. @Mern_stack_01
هر دم از این باغ بری می‌رسد. @Mern_stack_01

الان تو آمریکا و اسرائیل هم جنگه. به نظرتون اینتزنت‌ اونا رو هم قطع کردن؟ 🤔

اگه امشب من پکت های شبکه رو بار می‌کردم روی الاغ می‌فرستادم‌شون دیتاسنترای آلمان، زودتر می‌رسیدن. @Mern_stack_01

واسه این که حجم Vpnتون الکی مصرف نشه، آپدیت های اپ‌استور / گوگل‌پلی رو غیرفعال کنید. همچنین اگه کاربر آیفون هستید، حالت Low Data Mode رو فعال کنید. @Mern_stack_01

‏اگه نتیجه جست‌وجو براتون مهم نباشه، ذره‌بین بهترین موتور جست‌و‌جوگره. @Mern_stack_01

سازنده تلگرام غیررسمی Nekogram تأیید کرد که شماره تلفن کاربران به یک بات ارسال می‌شده است. انتقال داده‌های خصوصی کاربران به م
سازنده تلگرام غیررسمی Nekogram تأیید کرد که شماره تلفن کاربران به یک بات ارسال می‌شده است. انتقال داده‌های خصوصی کاربران به مقصدی دیگر، حتی با ادعای عدم ذخیره‌سازی، یک نقض جدی در حریم خصوصی محسوب می‌شود. به طور کلی، نسخه غیررسمی هیچ برنامه‌ای چه تلگرام و چه ابزار هوش مصنوعی چه مرورگر کپی گوگل و از امنیت لازم برخوردار نیست و تهدیدی برای اطلاعات شخصی شماست. همه نسخه‌های غیررسمی تنها از api اصلیا استفاده می‌کنند‌ و یک نسخه کپی و دستکاری شده را ارائه می‌دهند. @Mern_stack_01

نکته‌ای که تو این شرایط باید بهش توجه کنیم اینه که امیدواری / ناامیدی ما هیچ تاثیری رو وضعیت کشور نداره و وضعیت راه خودش رو پیش می‌بره. میشه گفت بی‌تاثیرترین چیز روی این وضعیت، من و شما (مردم) هستیم. تو این وضعیت پیشنهاد میشه یادگیری‌تون رو قطع نکنید. پیشنهاد میشه از هر منبعی که می‌تونید برای یادگیری استفاده کنید. مثل میرورها، مقالات فارسی، داکیومنت های فارسی، کانکشن هایی که دارید و … شما چه مشغول یادگیری باشید و چه دست رو دست بذارید، شرایط مسیرش رو ادامه میده و همچنین جنگ بالاخره تموم میشه. اما وقتی شرایط Stable شد، قطعا فرق زیادی خواهد بود بین شخصی که خودش رو تو این مدت ارتقا داده با شخصی که دست رو دست گذاشته و زانوی غم بغل کرده. همچنین پی‌وی من تا تموم شدن شرایط فعلی کاملا بازه و اگه موردی بود می‌تونید بهم پیام بدید. @Mern_stack_01

تو این شرایط می‌تونید برای نصب پکیج های Npm از این Mirrorها استفاده کنید: - runflare.com/mirrors - liara.ir/mirrors - iran.chabokan.net/#services @Mern_stack_01

وضعیت دیتاسنترای آروان: @Mern_stack_01
وضعیت دیتاسنترای آروان: @Mern_stack_01

🌪 Github Mirror | میرور گیت‌هاب https://t.me/PersianGithubMirror @Mern_stack_01

اینو الان قشنگ میشه حسش کرد. @Mern_stack_01

بدبخت‌تر از ما اونیه که از خارج کشور VPN می‌زنه تا وصل بشه به روبیکا و بله. @Mern_stack_01