uk
Feedback
AD Sweet Home Decor ✨

AD Sweet Home Decor ✨

Відкрити в Telegram

Hi semua! Channel ni I buat untuk share barang decor yang I beli untuk rumah I 😬 Nanti kalau ada sales barang rumah pun I akan share jugak! ✨ Semoga bermanfaat untuk semua! Thank you for joining 🌸

Показати більше

📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу AD Sweet Home Decor ✨

Канал AD Sweet Home Decor ✨ (@adsweethome) є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 12 656 підписників, посідаючи 900 місце в категорії Дім та архітектура та 3 275 місце у регіоні Малайзія.

📊 Показники аудиторії та динаміка

З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 12 656 підписників.

За останніми даними від 03 травня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на -137, а за останні 24 години на -1, загальне охоплення залишається високим.

  • Статус верифікації: Не верифікований
  • Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 0%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає N/A% реакцій від загальної кількості підписників.
  • Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 0 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 0 переглядів.
  • Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 0.

📝 Опис та контентна політика

Автор описує ресурс як майданчик для висловлення суб'єктивної думки:
Hi semua! Channel ni I buat untuk share barang decor yang I beli untuk rumah I 😬 Nanti kalau ada sales barang rumah pun I akan share jugak! ✨ Semoga bermanfaat untuk semua! Thank you for joining 🌸

Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 04 травня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Дім та архітектура.

12 656
Підписники
-124 години
-337 днів
-13730 днів
Архів дописів
Sukaaaa sangat vacuum baru ni. Suction POWER! Dan ada sekali anti-dust mite tool. Semua hama habuk halus dalam sofa & tilam d
+3
Sukaaaa sangat vacuum baru ni. Suction POWER! Dan ada sekali anti-dust mite tool. Semua hama habuk halus dalam sofa & tilam disedut! Design LAWA & futuristic gituuu! Simple & sleek design kann. Sampah semua AUTO BUANG takyah kotor tangan dah. Dan bila letak dalam dock vacuum AUTO CHARGE! Sangat rekemen!

Sukaaaa sangat vacuum baru ni. Suction POWER! Dan ada sekali anti-dust mite tool. Semua hama habuk halus dalam sofa & tilam d
+2
Sukaaaa sangat vacuum baru ni. Suction POWER! Dan ada sekali anti-dust mite tool. Semua hama habuk halus dalam sofa & tilam disedut! Design LAWA & futuristic gituuu! Simple & sleek design kann. Sampah semua AUTO BUANG takyah kotor tangan dah. Dan bila letak dalam dock vacuum AUTO CHARGE! Sangat rekemen! Beli sini : https://bit.ly/adsweethomeTJeanVacmasterX1shopeelinkMY

Bekas penapis dalam sinki. Sebelum ni I pakai plastik cepat betul kotor. Yang ni stainless steel, tak karat & tak kotor https
+2
Bekas penapis dalam sinki. Sebelum ni I pakai plastik cepat betul kotor. Yang ni stainless steel, tak karat & tak kotor https://s.shopee.com.my/9UqwcWY8sS

Disebabkan I tukar table top hari tu, I tukar sekali sinki baru. Kali ni I yang anti calar. Dapat sekali tray & chopping boar
+2
Disebabkan I tukar table top hari tu, I tukar sekali sinki baru. Kali ni I yang anti calar. Dapat sekali tray & chopping board tu. Seriously tak mahal pun Tengok sini harga : https://s.shopee.com.my/4flgq3jeo4

Berkilat dapur pakai kain ni ✨✨✨ TAKYAH PENCUCI, just basahkan je kain ni & lap. Dah kering memang auto kilattt! Boleh guna b
+2
Berkilat dapur pakai kain ni ✨✨✨ TAKYAH PENCUCI, just basahkan je kain ni & lap. Dah kering memang auto kilattt! Boleh guna banyak kali. Jimat duit. Dah lah harga murah! Harga murah check sini : https://s.shopee.com.my/9zn0VhCYZK

Yang nak masuk rumah or tengah reno rumah wajib pasang ni Literally memudahkan I tau bila duduk dapur. I selalu guna phone na
+3
Yang nak masuk rumah or tengah reno rumah wajib pasang ni Literally memudahkan I tau bila duduk dapur. I selalu guna phone nak tengok resepi or dengar lagu, tapi bila takde bateri kena charge depan. 🥲 Now tidak lagi! Sebab dah ada suis 3 in 1. Ada USB port & type C! Lurvee. I charge blender, speaker, kipas semua sini! Beli sini : https://s.shopee.com.my/AUjBkEbP5v

Kipas stroller wajib ada https://s.shopee.com.my/10s0ZbuHMy

Tudung paling selesa nak guna exercise. Macam tudung sarung tapi bila pusing jadi macam shawl. Awning boleh buat tudung tajam
Tudung paling selesa nak guna exercise. Macam tudung sarung tapi bila pusing jadi macam shawl. Awning boleh buat tudung tajam or bulat. https://s.shopee.com.my/2LNNd3VyIb

Topi yang I guna time run : https://s.shopee.com.my/7Km46yGDDg
+1
Topi yang I guna time run : https://s.shopee.com.my/7Km46yGDDg

Seluar seriously I recommend yang ni. Kain dia bukan jenis lembik2 ikut kaki. Kain dia macam kain mahal tapi harga tak sampai
+1
Seluar seriously I recommend yang ni. Kain dia bukan jenis lembik2 ikut kaki. Kain dia macam kain mahal tapi harga tak sampai 20 punn. Plus size pun boleh pakai! I borong 5 helai 😆 https://s.shopee.com.my/6Aa6BvNGWG

Outfits selesa untuk pergi briskwalk atau exercise! Size sampai 5XL (up to 150kg)! 😬 Menutup aurat, kain ringan, tak jarang & yang penting selesa nak jalan ke lari ke lompat ke hehe. I beli size besar yang loose senang nak kejar anak 😆🤣 Sekarang hari-hari pergi briskwalk dengan Alana ☺️ Beli sini : https://s.shopee.com.my/4L8Rzr3cKu

Tak sangka sesedappp & semudah ini! Sesuai untuk orang diet 🍗🤎 Takyah pening-pening nak perap ayam/daging/ikan. Guna je ser
+6
Tak sangka sesedappp & semudah ini! Sesuai untuk orang diet 🍗🤎 Takyah pening-pening nak perap ayam/daging/ikan. Guna je serbuk perapan yang ni. Buka je plastik bau sedap sangatt! I perap malam & esok bakar. Senang sangat! Sedappppp! Berbaloi beli sebab boleh guna banyak! Beli sini : https://vt.tiktok.com/ZSBsoYoDF/

Sound nice

Speaker ni cuteee! Combination warna biru & pink 🩵🩷 sound pun untuk speaker harga RM20+ ni. https://s.shopee.com.my/5AhQ2hE
Speaker ni cuteee! Combination warna biru & pink 🩵🩷 sound pun untuk speaker harga RM20+ ni. https://s.shopee.com.my/5AhQ2hEaQg

Drawer I letak printer ni size cutee sangat! Dalam drawer tu I letak macam A4 paper, pen, pencils. Size dia ngam dengan print
Drawer I letak printer ni size cutee sangat! Dalam drawer tu I letak macam A4 paper, pen, pencils. Size dia ngam dengan printer I. Harga pun tak mahal sangat! https://s.shopee.com.my/6KtNQ9wJSp

Ada 2 warna
Ada 2 warna

Meja tu I buat style floating macam tu sebab nak jimat space. Yang ni I custom dengan seller ni : https://s.shopee.com.my/qYQ
Meja tu I buat style floating macam tu sebab nak jimat space. Yang ni I custom dengan seller ni : https://s.shopee.com.my/qYQrth9SS Kalau nak custom just DM je dulu seller bagi size & tanya harga. Kalau onz boleh proceed! 😁

+3
Simple deco meja kerja ☺️

Kayu atas tu ada 2 warna boleh pilih. Seller ni jual khas untuk rak ni 😉 https://s.shopee.com.my/gEyDEOdfc
Kayu atas tu ada 2 warna boleh pilih. Seller ni jual khas untuk rak ni 😉 https://s.shopee.com.my/gEyDEOdfc