uk
Feedback
بورس مبین

بورس مبین

Відкрити в Telegram

در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.

Показати більше
2 417
Підписники
+324 години
+47 днів
+2930 день
Архів дописів
✅ ️آلمان: ایران تنها چند روز برای رفع نگرانی‌های هسته‌ای فرصت دارد 🔸وزارت خارجه آلمان: سه کشور اروپایی و اتحادیه اروپا از ای
✅ ️آلمان: ایران تنها چند روز برای رفع نگرانی‌های هسته‌ای فرصت دارد 🔸وزارت خارجه آلمان: سه کشور اروپایی و اتحادیه اروپا از ایران خواستند که ظرف چند روز آینده، اگر نگوییم چند ساعت آینده، گام‌های عملی برای رفع نگرانی‌های دیرینه پیرامون برنامه هسته‌ای خود بردارد. 🔸این گام‌ها شامل از سرگیری مذاکرات مستقیم با ایالات متحده و دسترسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تمام سایت‌های هسته‌ای ایران، مطابق با تعهداتش، می‌شود. 🌐 @Boursemobin

#پست_موقت: رئیس‌جمهور کشورمان قرار است فردا چهارشنبه (2 مهر) حدود ساعت 18 به وقت تهران در مجمع عمومی سازمان ملل به سخنرانی بپردازد.

سوغاتی تعطیلللللل..🤣 وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد دیپلمات‌های ایرانی که مقیم یا در حال سفر به نیویورک هستند را
سوغاتی تعطیلللللل..🤣 وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد دیپلمات‌های ایرانی که مقیم یا در حال سفر به نیویورک هستند را از خرید در فروشگاه‌های عمده‌فروشی مانند کاستکو و تهیه کالاهای لوکس در ایالات متحده بدون مجوز مشخص از وزارت خارجه منع کرده است.. @PiknikAnalyst

#پست_موقت: ادعای ترامپ: من به رهبر ایران پیشنهاد همکاری دادم و او با تهدید پاسخ داد 🔺هیچ کشور دیگری در جهان به جز ایالات متحده نمی‌توانست تأسیسات هسته‌ای ایران را نابود کند 🔻 بزرگترین تهدید برای موجودیت ما سلاح‌های مخربی است که در اختیار داریم 🔺ایران حامی اصلی تروریسم در جهان است و نباید سلاح هسته‌ای داشته باشد.

#پست_موقت: ادعای ترامپ: من به رهبر ایران پیشنهاد همکاری دادم و او با تهدید پاسخ داد 🔺هیچ کشور دیگری در جهان به جز ایالات متحده نمی‌توانست تأسیسات هسته‌ای ایران را نابود کند 🔻 بزرگترین تهدید برای موجودیت ما سلاح‌های مخربی است که در اختیار داریم 🔺ایران حامی اصلی تروریسم در جهان است و نباید سلاح هسته‌ای داشته باشد. ✅ @pezeshkian_com

✅ آغاز مذاکرات ایران و تروئیکای اروپا 🔻نشست مشترک ایران، آلمان، فرانسه، انگلیس و همچنین مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شد. 🌐 @Boursemobin

▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️ در #بازار_امروز (1 مهر 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 خالص ارزش معاملات سهام (و حق تقدم) برابر با 2,871 میلیارد تومان. ورود پول حقیقی برابر با 16 میلیارد تومان. میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 24.6 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 27.4 میلیون تومان. در بازار بورس #شپنا ، #وبملت ، #شبندر ، #فولاد و #خودرو ، و در بازار فرابورس #فزر ، #وگردش ، #حسینا ، #مهر و #شبصیر ، پرتراکنش ترین نمادها بودند. در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 303 نماد در مثبت و 498 نماد در منفی‌ بسته شدند. همچنین 91 نماد در صف خرید و 205 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند. ◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️ 🌐 @Boursemobin

💠💠💠💠💠💠 🔍 #ارزش_معاملات_خرد: 3 شهریور  2,303 میلیارد تومان 4 شهریور  2,299 میلیارد تومان 5 شهریور  2,310 میلیارد تومان 8 شهریور  2,242 میلیارد تومان 9 شهریور  2,568 میلیارد تومان 11 شهریور  3,030 میلیارد تومان 12 شهریور  3,542 میلیارد تومان 15 شهریور  4,554 میلیارد تومان 16 شهریور  3,111 میلیارد تومان 17 شهریور  3,775 میلیارد تومان 18 شهریور  4,424 میلیارد تومان 22 شهریور  2,736 میلیارد تومان 23 شهریور  4,487 میلیارد تومان 24 شهریور  4,975 میلیارد تومان 25 شهریور  3,372 میلیارد تومان 26 شهریور  3,132 میلیارد تومان 29 شهریور  2,566 میلیارد تومان 30 شهریور  4,155 میلیارد تومان 31 شهریور  3,331 میلیارد تومان 1 مهر  2,871 میلیارد تومان 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

🟡 تغییرات امروز شاخص 🟡 ===================== #شاخص_کل: با افزایش 4,086 واحدی روی 2,544,260 واحد تثبیت شد. 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 #شاخص_هموزن: با کاهش 998 واحدی روی 775,641 واحد تثبیت شد. ===================== 🌐 @Boursemobin

🟡 #نقشه_بازار (1 مهر 1404) 🌐 @Boursemobin
🟡 #نقشه_بازار (1 مهر 1404) 🌐 @Boursemobin

◀️ دلار فردایی تهران: 103,100 تومان ◀️ سکه امامی: 102,510,000 تومان

#پست_موقت: ما ایرانی‌ها آنقدر استامینوفن خوردیم که راحت تلفظ می‌کنیم.....ولی ترامپ گیر افتاده

🔍 ارزنده‌ترین #صندوق_های_طلا (برحسب حباب) در پایان معاملات روز گذشته: #رز_ترنج:  %0.0 #گنج:  %0.3+ #لیان:  %0.3+ #جواهر:  %0.3+ #زمرد:  %0.4+ #زروان:  %0.4+ #قیراط:  %0.6+ 🌐 @Boursemobin

🔍 حباب #صندوق_های_اهرمی در پایان بازار روز گذشته: #بیدار:  %7.1- #نارنج_اهرم:  %6.2- #پیشران:  %5.7- #شتاب:  %3.6- #اهرم:  %3.3- #توان:  %2.4- #جهش:  %2.4- #موج:  %1.5- #دوایکس:  %4.9+ 🌐 @Boursemobin

پاییز می رسد که مرا مبتلا کند با رنگ های تازه مرا آشنا کند پاییز می رسد که همانند سال پیش خود را دوباره در دل قالیچه جا کند او می رسد که از پس نه ماه انتظار راز درخت باغچه را بر ملا کند او قول داده است که امسال از سفر اندوه های تازه بیارد "خدا کند" او می رسد که باز هم عاشق کند مرا او قول داده است به قولش وفا کند پاییز عاشق است و راهی نمانده است جز این که روز و شب بنشیند دعا کند شاید اثر کند و خداوند فصل‌ها یک فصل را به خاطر او جا به جا کند تقویم خواست از تو بگیرد بهار را تقدیر خواست راه شما را جدا کند خش‌خش صدای پای خزان است یک نفر در را به روی حضرت پاییز وا کند 🌐 @Boursemobin

-2147483648_-210079.webp2.63 KB

sticker.webp0.35 KB

#پست_موقت: #مهم: من اینجوری فکر می‌کنم: 🔹#بورس فعلا رشد قابل توجهی ندارد. 🔸#طلا هم افت قابل توجه‌ای ندارد. ولی باز معتقدم که حداقل، 50 درصد از سرمایه‌تون طلا باشد. 30% هم درآمد ثابت یا حامی مفید نهایتا 20% بورس

💠💠💠💠💠💠 #انس_طلا: 3,738 دلار ✅ یک هفته گذشت و 74 دلار رشد کرد. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin
💠💠💠💠💠💠 #انس_طلا: 3,738 دلار ✅ یک هفته گذشت و 74 دلار رشد کرد. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

#پست_موقت: #عراقچی: در نیویورک هستم تا از این چند روز باقی مانده برای رایزنی‌های دیپلماتیک استفاده کنیم که شاید یک راه حل انتخاب شود