uk
Feedback
بورس مبین

بورس مبین

Відкрити в Telegram

در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.

Показати більше
2 415
Підписники
Немає даних24 години
+17 днів
+2530 день
Архів дописів
#شپنا:
Anonymous voting

#پست_موقت: #گروه_پالایشی همه‌شون صف خریدشون ریخت و دوباره صف خرید شدند. اما #شپنا صف خریدش پابرجا بود از هفته پیش گفتم پالایشی بخرید مخصوصا #شپنا

▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️ در #بازار_امروز (13 مهر 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 خالص ارزش معاملات سهام (و حق تقدم) برابر با 8,339 میلیارد تومان. ورود پول حقیقی برابر با 937 میلیارد تومان. میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 52.0 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 34.4 میلیون تومان. بیشترین ورود پول حقیقی را در #فملی ، #وبملت ، #شپنا ، #ومعادن و #وکغدیر ، و بیشترین ورود پول حقوقی را در #ونیرو ، #خعمرا ، #ونوین ، #وپاسار و #وایران شاهد بودیم. در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 609 نماد در مثبت و 239 نماد در منفی‌ بسته شدند. همچنین 296 نماد در صف خرید و 91 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند. ◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️ 🌐 @Boursemobin

💠💠💠💠💠💠 🔍 #ارزش_معاملات_خرد: 16 شهریور  3,111 میلیارد تومان 17 شهریور  3,775 میلیارد تومان 18 شهریور  4,424 میلیارد تومان 22 شهریور  2,736 میلیارد تومان 23 شهریور  4,487 میلیارد تومان 24 شهریور  4,975 میلیارد تومان 25 شهریور  3,372 میلیارد تومان 26 شهریور  3,132 میلیارد تومان 29 شهریور  2,566 میلیارد تومان 30 شهریور  4,155 میلیارد تومان 31 شهریور  3,331 میلیارد تومان 1 مهر  2,871 میلیارد تومان 2 مهر  3,008 میلیارد تومان 5 مهر  3,612 میلیارد تومان 6 مهر  4,505 میلیارد تومان 7 مهر  5,577 میلیارد تومان 8 مهر  8,833 میلیارد تومان 9 مهر  6,606 میلیارد تومان 12 مهر  4,296 میلیارد تومان 13 مهر  8,339 میلیارد تومان 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

🟢 تغییرات امروز شاخص 🟢 ===================== #شاخص_کل: با صعود 60,726 واحدی روی 2,854,060 واحد تثبیت شد. 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 #شاخص_هموزن: با رشد 9,406 واحدی روی 826,955 واحد تثبیت شد. ===================== 🌐 @Boursemobin

🟢 #نقشه_بازار (13 مهر 1404) 🌐 @Boursemobin
🟢 #نقشه_بازار (13 مهر 1404) 🌐 @Boursemobin

◀️ دلار فردایی تهران: 114,450 تومان ◀️ سکه امامی: 112,810,000 تومان

#پست_موقت:: اگه کسی امروز میخاد طلا بخره پله‌پله طی چند روز ریز ریز و نم‌نم این دو تا بخره: #گنج #ناب

#پست_موقت:: اگه کسی امروز میخاد پله‌پله طی چند روز طلا ریز ریز و نم‌نم این دو تا بخره #گنج #ناب

حذف چهار صفر از پول ملی تصویب شد 🔹جلسه علنی امروز ایرادات شورای نگهبان در لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور (حذف چهار صفر از پول ملی) بررسی و تصویب شد. #پی‌نوشت: من نمیدونم اون موقع سهم 324 ریالی #ذوب و امثالهم را چجوری اعلام می‌کنن!!! 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 @Boursemobin

💠💠💠💠💠💠 #بازارها: ✅ بازار بورس فعلا وضعیت مناسبی دارد و گروه پالایشی همچنان پیشتاز و #شپنا نیز همچنان می‌درخشد. افزایش نرخ ارز برخی کالاهای صادراتی در تالار دوم از 70 تا 90 هزار تومان محرک خوبی برای رشد بورس است. گرچه دیروز همگی صف خرید بودند ولی به تدریج صنایع صادرات‌محور راهشان را از سهام دیگر جدا خواهند کرد. ✅ #دلار فعلا توان شکست 120,000 تومان ندارد و حمایت 110,000 تومان را نیز از دست نخواهد داد. ✅ هر #گرم_طلای_18_عیار نیز حمایت 10,000,000 تومان را از دست نخواهد داد. قیمت هر گرم طلای 18 عیار فعلا 10,954,000 تومان است. خروج پول از صندوق‌های طلا داریم ولی به نظرم گرچه طلا دیگر رشد خوب نخواهد داشت ولی افت زیادی هم ندارد و همچنان برای بلندمدتی‌ها گزینه امن و جناب است. 🔹 ختم کلام اینکه شاخص‌گروه‌پالایشی مقاومت مهمی را شکسته و هر هر برگشتی از منظر تکنیکال فرصت خرید خواهد بود. گزارشات عالی پالایشی‌ها این گروه را بسیار جذاب نموده است. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

🔍 حباب #صندوق_های_اهرمی در پایان بازار روز گذشته: #بیدار:  %10.5- #شتاب:  %10.2- #جهش:  %9.9- #نارنج_اهرم:  %9.4- #موج:  %8.8- #توان:  %6.5- #اهرم:  %5.2- #دوایکس:  %4.5- #پیشران:  %1.3- 🌐 @Boursemobin

💠💠💠💠💠💠 #بازارها: ✅ بازار بورس فعلا وضعیت مناسبی دارد و گروه پالایشی همچنان پیشتاز و #شپنا نیز همچنان می‌درخشد. افزایش نرخ ارز برخی کالاهای صادراتی در تالار دوم از 70 تا 90 هزار تومان محرک خوبی برای رشد بورس است. گرچه دیروز همگی صف خرید بودند ولی به تدریج صنایع صادرات‌محور راهشان را از سهام دیگر جدا خواهند کرد. ✅ #دلار فعلا توان شکست 120,000 تومان ندارد و حمایت 110,000 تومان را نیز از دست نخواهد داد. ✅ هر گرم طلای 18 عیار نیز حمایت 10,000,000 تومان را از دست نخواهد داد. قیمت هر گرم طلای 18 عیار فعلا 10,954,000 تومان است. خروج پول از صندوق‌های طلا داریم ولی به نظرم گرچه طلا دیگر رشد خوب نخواهد داشت ولی افت زیادی هم ندارد و همچنان برای بلندمدتی‌ها گزینه امن و جناب است. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

-2147483648_-210086.webp2.67 KB

sticker.webp0.35 KB

-2147483648_-210055.webp2.06 KB

#پست_موقت: صبح میگم طلا و دلار اگر قراره بیاد پایین تا کجا میاد پایین؟ راجع به بورس هم میگم به شرط حیات به شرط لایک

#رئیس‌کل_بانک_مرکزی: عرضه ارز در تالار دوم افزایش می‌یابد 🏦 محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی: 🔹 برنامه توسعه صادرات در دولت تهیه شده و با وزارت صنعت در حال پیگیری آن هستیم. بر این اساس، عرضه ارز برخی کالاهای صادراتی در بازار دوم مرکز مبادله با نرخ توافقی افزایش می‌یابد. 🔹 الان تمام ارز صادراتی صنایع مواد غذایی بصورت اسکناس یا طلا در بازار دوم عرضه می‌شود. به دنبال این هستیم تا برخی صنایع فلزی و فولادی، حتی برخی صنایع وابسته به پتروشیمی برای بالا بردن مزیت صادراتی آنها در بازار دوم مرکز مبادله عرضه شود. 🔹 البته درباره عرضه ارز در بازار دوم باید بر این نکته تاکید کرد که انتقال شدید اعداد بزرگ در بازار دوم هم نباید منجر به تورم شود. اصلاحات در حوزه ارزی نباید شوک‌آور باشد و حتما آنرا تدریجی و مدیریت شده انجام می‌دهیم تا آثار تورمی آنرا مدیریت کنیم. #پی_نوشت: این خبر محرک رشد بورس است و در حقیقت بورس، این خبر را پیش‌خور می‌کند. 🌐 @Boursemobin

#رئیس‌کل_بانک_مرکزی: عرضه ارز در تالار دوم افزایش می‌یابد 🏦 محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی: 🔹 برنامه توسعه صادرات در دولت تهیه شده و با وزارت صنعت در حال پیگیری آن هستیم. بر این اساس، عرضه ارز برخی کالاهای صادراتی در بازار دوم مرکز مبادله با نرخ توافقی افزایش می‌یابد. 🔹 الان تمام ارز صادراتی صنایع مواد غذایی بصورت اسکناس یا طلا در بازار دوم عرضه می‌شود. به دنبال این هستیم تا برخی صنایع فلزی و فولادی، حتی برخی صنایع وابسته به پتروشیمی برای بالا بردن مزیت صادراتی آنها در بازار دوم مرکز مبادله عرضه شود. 🔹 البته درباره عرضه ارز در بازار دوم باید بر این نکته تاکید کرد که انتقال شدید اعداد بزرگ در بازار دوم هم نباید منجر به تورم شود. اصلاحات در حوزه ارزی نباید شوک‌آور باشد و حتما آنرا تدریجی و مدیریت شده انجام می‌دهیم تا آثار تورمی آنرا مدیریت کنیم. #پی_نوشت: این خبر محرک رشد بور است و در حقیقت بورس، این خبر را پیش‌خور می‌کند. 🌐 @Boursemobin

#پست_موقت: تو رو خدا این خبر را با دقت بخوان 👇👇👇👇👇👇