uk
Feedback
Consistent EA

Consistent EA

Відкрити в Telegram

Your new journey and long term profit

Показати більше
Малайзія26 351Категорія не вказана
3 661
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
Немає даних30 день
Архів дописів
Dah ready untuk rush ? bermula esok kita sama2 cuba nasib di Rush Profit Tifia 2021. Insya Allah ada rezeki. segala soalam bo
Dah ready untuk rush ? bermula esok kita sama2 cuba nasib di Rush Profit Tifia 2021. Insya Allah ada rezeki. segala soalam boleh PM @runadmin.

sticker.webp0.06 KB

AnimatedSticker.tgs0.35 KB

sticker.webp0.10 KB

Bulan 7 saya nk run robot 1 akaun highrisk high return copytrade. Target return 100% ke atas. Permulaan equity utk start antara 100usd ke 200usd base on setting yg akan digunakan.
Anonymous voting

Alhamdulillah, survive semasa NFP tiada apa yang perlu dirisaukan. Kita usaha, tuhan yang tentukan rezeki kita.. Inysa Allah
Alhamdulillah, survive semasa NFP tiada apa yang perlu dirisaukan. Kita usaha, tuhan yang tentukan rezeki kita.. Inysa Allah kami bantu semampunya.. Laporan minggu hasil daripada akaun 100usd ke 2000usd..

sticker.webp0.06 KB

sticker.webp0.10 KB

Salam Jumaat sahabat semua. Insya Allah kita gunakan duit ke jalan yg benar.. Semoga semua sahabat saya dalam channel ini ber
Salam Jumaat sahabat semua. Insya Allah kita gunakan duit ke jalan yg benar.. Semoga semua sahabat saya dalam channel ini bertambah rezeki.. Amin.. Sumbangan.com

Lagi info, Tarikh mula contest start next week hingga hujung bulan. 08.06.2021 - 30.06.2021 Deposit minima 100usd Withdraw bulan 7 sahaja. Jika withdraw semasa contest xlajak dpt hadiah. Total lot 2.5% dari total deposit.

RUSH FOR PROFIT 2021 STEP 1 Register your account secepat mungkin. Tekan link disini. https://tinyurl.com/Runrizqi STEP 2 Daftar contest sebelum close 01.06.2021 - 14.06.2021 https://tifia.com/contests/rush-for-profits-2021 STEP 3 Deposit gunakan Local Depositor. Pm @runadmin untuk detail deposit. Soalan boleh terus hentam admin @runadmin. Xpe dia x marah. 😁

Ada trader kt sini nak 1000usd ? Saya nak ajak untuk join contest ini. Insya Allah kalau ada rezeki, dpt no 1 grow tertinggi
Ada trader kt sini nak 1000usd ? Saya nak ajak untuk join contest ini. Insya Allah kalau ada rezeki, dpt no 1 grow tertinggi hadiah 1000usd dari penganjur bukan dari saya yer. Sambil trade harian kita, kita ada peluang pula untuk dapat hadiah. Tak kisah guna robot atau manual. Saya tunjukkan step di bawah ini ya.

sticker.webp0.06 KB

sticker.webp0.10 KB

Ini adalah EA R35 trial untuk tuan2 backtest..

Satu video cara untuk buka server kita di computer dah di upload ke dalam channel, boleh klik link ini untuk masuk ke youtube . Jangan lupa subscribe 😁 https://www.youtube.com/channel/UCTm4gMlzTx69rvdmFI7Do1A/videos

sticker.webp0.06 KB

Tuan2 puan2, untuk gambar di atas ini adalah reward untuk sebulan pada bulan May 2021. Projection 10 % itu tercapai.. Untuk mendapatkan kan profit 100% dalam sebulan, risiko adalah sangat2 tinggi.. Either win or loss.. Jika ada user yang nak up risk untuk gain profit lebih banyak, boleh pm @runadmin.. Risk in your hand. U choose.

photo content

Berapa profit kalau saya join? Ok ini adalah testimonial dari trading akaun berlainan equity antara 100usd ke 1000usd.. Akaun tersebut gukanan set low risk, longterm profit..