Consistent EA
Відкрити в Telegram
3 661
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
Немає даних30 день
Архів дописів
3 661
macam mana kita nak kawal market movement? memang tak boleh, dia bergerak ikut dan dia jer.. apa yang kita boleh kawal adalah akaun trading kita.
Teknik hanya 10% sahaja dalam trading. selebihnya management dan emotional.
sebab itu lah pengurusan akaun trading adalah amat penting. jika kita manage dia untuk full margin tanpa SL , maka dia akan pergi tinggalkan kita dengan all equity atau return berganda.
So trading is about how you manage ur trading account.
Trading is taking risk with all equity to get reward.
Jika anda manage dgn betul, u can make more reward untuk longterm without any losses.
3 661
Dari hasil vote ini, sebanyak 12% pengundi mempunyai mentality yg sgt bagus dan jauh dari kegagalan dalam trading. Return yang konsisten dan boleh bertahan untuk jangka masa yang panjang amat penting dalam trading bagi mengelakkan banyak berlakunya urusan deposit.
Dan tujuan trading nya, hasil profit akan digunakan seperti : renew road tax, duit banlanja hari raya, yuran tahunan, compounding simpanan dan sebagainya.
Berbeza dengan mentaliti sebaliknya, mereka trading untuk mengandakan modal dengan cepat, mendapatkan hasil yg berlipat ganda dengan waktu singkat. Dengan meninggikan risiko, hasil yang tinggi boleh dihasilkan dengan cepat akan tetapi risiko untuk lost adalah tinggi. Kekerapan deposit juga akan sering dijalankan.
Tepuk dada tanya selera.
@runadmin
3 661
Sebagai seorang user atau jika anda ingin gunakan robot autotrading ,
Berapakah pilihan return yg anda perlukan dalam sebulan.?
3 661
Pengajaran zikir
Semalam aku bawak dua orang ustaz p ziarah sahabat depa kat alor setar, then balik ke madrasah sampai sana 10 malam..
Elok nak turun keta, orang khidmat mai habaq makanan dah habis, ustaz shukri kata jom kita keluaq balik cari makan.. aku pon kata kedai pakat tutup dah ustaz 10 mlm pkp ni.. ustaz kata jom p tengok dulu
Dalam perjalanan ustaz shukri kata mai kita amalkan zikir Ya Mujib sambil kena yakin Allah akan bagi jumpa makanan...
Dalam perjalanan jumpa semua kedai makan dah tutup.. ada yang tengah kemas.. tnya depa, semua habaq makanan dah habis..
Ustaz tekankan lagi, zikir lagi jangan berhenti.. yakin dengan Allah... Yakin seyakin yakinNya..
Dalam masa sama.. ustaz sorang g.. ustaz mustaqim cakap... Lapaq nasi kerabu aih.. aku pon hah sudah dah 11 malam ni mana nak cari nasi kerabu.. ustaz shukri cakap zikir.. teruskan zikir..
Dengan izin Allah, Allah bagi sampai kat 1 kawasan nampak kedai dari jauh dengan penuh lauk makanan.. elok sampai aku pon turun tanya jual nasi apa kak.. kak tu jawab nasi kerabu dik.. maka tertunai apa ustaz mustaqim nak..
Dah beli semua masuk dalam keta ustaz shukri zihin, betulkan yakin balik dengan Allah.. sambil dia kata tengok.. pkp ni kedai patut tutup 10 mlm.. tapi sebab yakin dengan Allah dengan perantaraan zikir.. tiada yang mustahil..
Balik madrasah ustaz shukri pesan.. hari-hari amalkan istifar 12 ribu.. selawat 1 ribu..jangan tinggal solat sunat isyrak dan dhuha..
InsyaAllah
.....................................
Petikan dari sahabat Facebook saya..
Semoga sama2 kita beramal.. Semoga bermanfaat..
Insya Allah...
3 661
Summary news untuk minggu ni. Just nice untuk kita tempuh.. semoga semua trader peroleh profit yg berganda..
3 661
Semoga semua sahabat dikurniakan kesihatan yg baik dan dijauhkan dari wabak yg bahaya..
3 661
Sempena kemerdekaan ini, XM berikan kita bonus deposit 100% maximum sebanyak 500USD.
Deposit 500USD, bonus 500USD
Total equity 1000USD.
Klik untuk buka akaun..
https://tinyurl.com/RunRizqiXM1
Kami open 5 slot akaun untuk run robot premium di account personal. Jika full harap maaf.. Boleh register untuk run EA di server kami dan pm @runadmin untuk booking slot.
https://tinyurl.com/RunRizqiXM1
https://tinyurl.com/RunRizqiXM1
https://tinyurl.com/RunRizqiXM1
3 661
Untuk renewal VPS, boleh check emel dari GBNetwork berkenaan invoice.
Jika ada masalah tentang vps, boleh directly pm @runadmin ,admin akan berikan contact support.
